Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 04589645 |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Електротехнічна 26 |
Контактна особа: |
Ворона Валентина Валентинівна 380443373502 buhkpuzn_v@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2022 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2022 12:16 |
Очікувана вартість: | 2 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Підрядником роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після приймання робіт на підставі проміжних та/або кінцевих Актів приймання виконаних будівельних робіт (типова форма №КБ-2-в) (далі - акт виконаних робіт за формою КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін, та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Акт виконаних робіт за формою КБ-2в та довідка за формою КБ-3 передається Підрядником уповноваженому представнику Замовника не пізніше 25 числа звітного місяця. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції за порушення строків оплати робіт не застосовуються. При цьому розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів бюджетного призначення на фінансування робіт на рахунок Замовника від головного розпорядника бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2022 11:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2022 11:46 |
Тендерна документація дитячий майданчик.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-29-000022 ● c0e67e348b2d4289828a39af9ae02165
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2022 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2022 № 292
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного
офісу Держаудитслужби
від 29.11.2022 № 292
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-10-05-004207-a 05.10.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-30 09:52:23
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-14 15:42:58
Пояснення
Щодо першого питання.
З метою обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва було укладено договір про виконання послуг №1 (договір додається) від 26 вересня 2022 року з громадянкою Кривенко Наталія Геннадіївна, «Виконавець», яка діє на підставі Кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (інженер-проектувальник) серії АР № 016518, виданий 13.08.2020 року та зареєстрований у реєстрі атестованих осіб за номером №12810 щодо надання послуг щодо архітектурно-будівельного проектування, а саме розробка кошторису по об’єкту Капітальний ремонт парку «Молодіжний» у Деснянському районі міста Києва. За результатами виконання договору було отримано кошторису документацію по об’єкту: Капітальний ремонт парку «Молодіжний».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі позитивного експертного звіту № 01878-22 від 30 вересня 2022 року реєстраційний номер ЕХ01:2801-5978-4920-8220, виданого ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза».
Також інформуємо, що кошти на реалізацію зазначеного об’єкту передбачені відповідно до затвердженого адресного переліку об’єктів згідно наказу Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу КМР (КМДА) № 36 від 09.09.2022 (наказ додається).
Щодо другого питання.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Так відповідно до Постанови оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головним розпорядником шляхом розміщення на власному офіційному веб-сайті як головного розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» від 13 березня 2022 року № 4545/4586 головним розпорядником бюджетних коштів Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва є Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу КМР (КМДА) (https://ecodep.kyivcity.gov.ua/).
Також відповідно розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 р. №1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю» було розміщено матеріали щодо проведення відкритих торгів закупівель на офіційному веб-порталі «Київаудит» (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/6D5E5CE812E28920C22588D0003E370A).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
2022-12-23 14:27:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2022 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН" |
2 065 070,00
UAH з ПДВ
|
2 065 070,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК "АСКОН" |
2 089 070,00
UAH з ПДВ
|
2 089 070,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН" #41363848 |
Переможець |
2 065 070,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2022 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 11:08
|
Альфа індастріал дод уг 2.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2022 15:40
|
Альфа індастріал дод уг 1.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2022 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2022 15:52
|
Договір_7-11.pdf | укладений |
08 листопада 2022 15:51
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт парку «Молодіжний» | 1 | роботи |
2 065 070,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення звін в реквізити Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 7/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 7/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт парку «Молодіжний» | 1 | роботи |
2 051 973,94
UAH з ПДВ
|