Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі (комплект для НУШ стіл учнівський 1-місний з регуляцією кута нахилу стільниці та висоти № 4-6 + стілець)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2022-10-05-003858-a ● b2e0567e10ea4f7da57e2d7954a1c2d4
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 3 БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22204217 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., м. Бровари, вул. Благодатна, буд. 80 |
Контактна особа: |
Ганна Черкасова +380997758564 zavgospschool3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2022 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2022 11:23 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2022 11:37 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 комплект
Шкільні меблі (комплект для НУШ стіл учнівський 1-місний з регуляцією кута нахилу стільниці та висоти № 4-6 + стілець)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, Благодатна,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 жовтня 2022
—
30 листопада 2022
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2022 11:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2022 11:32 |
Тендерна документація з додатками НУШ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-10-05-003858-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП", Код ЄДРПОУ:44265317
Дата подання: 04 листопада 2022 12:21
Неправомірне визначення переможця
Відповідно до оголошення № UA-2022-10-05-003858-a від 05.10.2022р., яке було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) БРОВАРСЬКИМ ЛІЦЕЄМ № 3 БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю товару: Комплект для НУШ стіл учнівський 1-місний з регуляцією кута нахилу стільниці та висоти №4-6 + стілець ДК 021:2015: 39160000-1 – «Шкільні меблі».
Участь у процедурі відкритих торгів взяли:
1. ТОВ "УТП ГРУП" (далі - Переможець);
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП" (далі - Скаржник);
3. ФОП "РОЗУМНА ЯРОСЛАВА ІГОРІВНА".
Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 39 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від «27» жовтня 2022 року (далі - Протокол). Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "УТП ГРУП".
Однак, у ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП" є вагомі підстави вважати, що рішення Уповноваженої особи Замовника є незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зважаючи на таке:
1. Відповідно до п. 8 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Кольорова скан-копія оригіналу документу, який підтверджує відносини з виробником меблів (дистриб’ютором, дилером) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторский договір) що здійснює його реалізацію та постачання на території України;». На виконання вимоги Переможцем був наданий Договір №20\22 від 20.01.2022р. укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «МФ «Вересень» та Товариством з обмеженою відповідальністю «УТП ГРУП» (файл «Тендерна пропозиція УТП ГРУП.pdf»), однак вищезазначений договір надано не в повному обсязі, а саме відсутній Додаток до договору, що є його невід’ємною частиною та його відсутність виключає можливість перевірити, який саме товар постачається.
2. Відповідно до ДОДАТКУ 2 до тендерної документації у разі надання еквіваленту (товару з аналогічними технічними та якісними характеристиками) учасник у складі пропозиції надає порівняльну таблицю з детальними технічними характеристиками замовленого та запропонованого товару. Зазначаємо, що у складі пропозиції Переможця зазначена порівняльна таблиця відсутня.
3. Відповідно до п. 2 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Повна копія сертифікату відповідності та протоколів випробувань до нього виданого на ім’я виробника меблів, що виданий органом з сертифікації, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ГОСТ 12029-93, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника;». У складі пропозиції Переможця відсутні протоколи випробувань до сертифікату відповідності.
4. Відповідно до п. 2 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Повна копія звіту санітарно-гігєнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб, виданого акредитованою НААУ лабораторією на відповідність меблів безпеці для здоров’я людини, а саме вимогам ДСаНПіН «Полімерні та полімервмістні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги» затвердженя Наказ МОЗ України від 29.12.2012 р. №1139 зареєстрованим Мін'юстом України 09.01.2013 р. за №87 22565919., НРБУ-97 «Норми радіаційної безпеки України». У складі пропозиції Переможця відсутній вищезазначений документ.
5. Відповідно до п. 9 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Учасник надає копію паспортів на меблі, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника, які включають найменування виробника та його адресу, інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, умови зберігання та транспортування, гарантійні зобов’язання від виробника;». У складі пропозиції учасника надано документ «Декларація-паспорт якості» (файл «паспорт яості.pdf»), в якому не зазначено адресу виробника, як вимагалося умовами тендерної документації.
6. Відповідно до п. 4 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Повна копія висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, труба, крайки, лак, клеї, HPL тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства.». У складі пропозиції переможця відсутній висновок на державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на відповідність HPL, який використовується для виготовлення товару, що є предметом закупівлі.
У зв'язку з викладеним, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП" приходить до висновку, що рішення Замовника про визначення переможцем Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «УТП ГРУП» є незаконним та таким, що порушує норми чинного закупівельного законодавства.
Скаржник наголошує, що Замовник здійснює свою діяльність в межах та на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі Замовник повинен дотримуватися принципів, визначених у статті 5 Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі.
Виходячи зі змісту статей 11 і 38 Закону та Примірного положення про уповноважену особу затвердженого наказом Мінекономіки України від 08.06.2021 № 40 на уповноважену особо покладено обов’язок забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Таким чином, аналізуючи вищевикладене можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що, у свою чергу, є грубим порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП", рішення Замовника про визначення переможцем Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «УТП ГРУП» у зв'язку з чим пропозиція Скаржника не була розглянута, Скаржник не був визначений переможцем Процедури закупівлі, з ним не було укладено Договору про закупівлю, і як наслідок протиправної поведінки, виникнення упущеної вигоди – потенційно не отриманого суб’єктом господарювання прибутку.
З огляду на усе вищезазначене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та статтею 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі товару: Комплект для НУШ стіл учнівський 1-місний з регуляцією кута нахилу стільниці та висоти №4-6 + стілець ДК 021:2015: 39160000-1 – «Шкільні меблі».
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «УТП ГРУП», викладене у Протоколі.
Розгорнути
Згорнути
Участь у процедурі відкритих торгів взяли:
1. ТОВ "УТП ГРУП" (далі - Переможець);
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП" (далі - Скаржник);
3. ФОП "РОЗУМНА ЯРОСЛАВА ІГОРІВНА".
Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 39 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від «27» жовтня 2022 року (далі - Протокол). Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "УТП ГРУП".
Однак, у ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП" є вагомі підстави вважати, що рішення Уповноваженої особи Замовника є незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зважаючи на таке:
1. Відповідно до п. 8 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Кольорова скан-копія оригіналу документу, який підтверджує відносини з виробником меблів (дистриб’ютором, дилером) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторский договір) що здійснює його реалізацію та постачання на території України;». На виконання вимоги Переможцем був наданий Договір №20\22 від 20.01.2022р. укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «МФ «Вересень» та Товариством з обмеженою відповідальністю «УТП ГРУП» (файл «Тендерна пропозиція УТП ГРУП.pdf»), однак вищезазначений договір надано не в повному обсязі, а саме відсутній Додаток до договору, що є його невід’ємною частиною та його відсутність виключає можливість перевірити, який саме товар постачається.
2. Відповідно до ДОДАТКУ 2 до тендерної документації у разі надання еквіваленту (товару з аналогічними технічними та якісними характеристиками) учасник у складі пропозиції надає порівняльну таблицю з детальними технічними характеристиками замовленого та запропонованого товару. Зазначаємо, що у складі пропозиції Переможця зазначена порівняльна таблиця відсутня.
3. Відповідно до п. 2 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Повна копія сертифікату відповідності та протоколів випробувань до нього виданого на ім’я виробника меблів, що виданий органом з сертифікації, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ГОСТ 12029-93, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника;». У складі пропозиції Переможця відсутні протоколи випробувань до сертифікату відповідності.
4. Відповідно до п. 2 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Повна копія звіту санітарно-гігєнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб, виданого акредитованою НААУ лабораторією на відповідність меблів безпеці для здоров’я людини, а саме вимогам ДСаНПіН «Полімерні та полімервмістні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги» затвердженя Наказ МОЗ України від 29.12.2012 р. №1139 зареєстрованим Мін'юстом України 09.01.2013 р. за №87 22565919., НРБУ-97 «Норми радіаційної безпеки України». У складі пропозиції Переможця відсутній вищезазначений документ.
5. Відповідно до п. 9 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Учасник надає копію паспортів на меблі, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника, які включають найменування виробника та його адресу, інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, умови зберігання та транспортування, гарантійні зобов’язання від виробника;». У складі пропозиції учасника надано документ «Декларація-паспорт якості» (файл «паспорт яості.pdf»), в якому не зазначено адресу виробника, як вимагалося умовами тендерної документації.
6. Відповідно до п. 4 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Повна копія висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, труба, крайки, лак, клеї, HPL тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства.». У складі пропозиції переможця відсутній висновок на державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на відповідність HPL, який використовується для виготовлення товару, що є предметом закупівлі.
У зв'язку з викладеним, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП" приходить до висновку, що рішення Замовника про визначення переможцем Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «УТП ГРУП» є незаконним та таким, що порушує норми чинного закупівельного законодавства.
Скаржник наголошує, що Замовник здійснює свою діяльність в межах та на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі Замовник повинен дотримуватися принципів, визначених у статті 5 Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі.
Виходячи зі змісту статей 11 і 38 Закону та Примірного положення про уповноважену особу затвердженого наказом Мінекономіки України від 08.06.2021 № 40 на уповноважену особо покладено обов’язок забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Таким чином, аналізуючи вищевикладене можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що, у свою чергу, є грубим порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП", рішення Замовника про визначення переможцем Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «УТП ГРУП» у зв'язку з чим пропозиція Скаржника не була розглянута, Скаржник не був визначений переможцем Процедури закупівлі, з ним не було укладено Договору про закупівлю, і як наслідок протиправної поведінки, виникнення упущеної вигоди – потенційно не отриманого суб’єктом господарювання прибутку.
З огляду на усе вищезазначене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та статтею 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі товару: Комплект для НУШ стіл учнівський 1-місний з регуляцією кута нахилу стільниці та висоти №4-6 + стілець ДК 021:2015: 39160000-1 – «Шкільні меблі».
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «УТП ГРУП», викладене у Протоколі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2022 18:15
Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 39 від «27» жовтня 2022 року уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "УТП ГРУП".
Замовник здійснював свою діяльність в межах та на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі Замовник повинен дотримуватися принципів, визначених у статті 5 Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі.
Пропозиція ТОВ УТП ГРУП була визнана найбільш економічно вигідною згідно аукціону з аномально низькою ціною. На що учасник згідно терміну надав обґрунтування даної ціни. Максимальна економія та скорочені видатки кошторису на здійснення закупівель (після початку проведення процедури Відкритих торгів), давала змогу зробити цю закупівлю.
Вимоги ТОВ "РОКО ГРУП"
1. Відповідно до п. 8 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Кольорова скан-копія оригіналу документу, який підтверджує відносини з виробником меблів (дистриб’ютором, дилером) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторский договір) що здійснює його реалізацію та постачання на території України;». На виконання вимоги Переможцем був наданий Договір №20\22 від 20.01.2022р. укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «МФ «Вересень» та Товариством з обмеженою відповідальністю «УТП ГРУП» (файл «Тендерна пропозиція УТП ГРУП.pdf»), однак вищезазначений договір надано не в повному обсязі, а саме відсутній Додаток до договору, що є його невід’ємною частиною та його відсутність виключає можливість перевірити, який саме товар постачається.
2. Відповідно до ДОДАТКУ 2 до тендерної документації у разі надання еквіваленту (товару з аналогічними технічними та якісними характеристиками) учасник у складі пропозиції надає порівняльну таблицю з детальними технічними характеристиками замовленого та запропонованого товару. Зазначаємо, що у складі пропозиції Переможця зазначена порівняльна таблиця відсутня.
3. Відповідно до п. 2 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Повна копія сертифікату відповідності та протоколів випробувань до нього виданого на ім’я виробника меблів, що виданий органом з сертифікації, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ГОСТ 12029-93, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника;». У складі пропозиції Переможця відсутні протоколи випробувань до сертифікату відповідності.
4. Відповідно до п. 2 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Повна копія звіту санітарно-гігєнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб, виданого акредитованою НААУ лабораторією на відповідність меблів безпеці для здоров’я людини, а саме вимогам ДСаНПіН «Полімерні та полімервмістні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги» затвердженя Наказ МОЗ України від 29.12.2012 р. №1139 зареєстрованим Мін'юстом України 09.01.2013 р. за №87 22565919., НРБУ-97 «Норми радіаційної безпеки України». У складі пропозиції Переможця відсутній вищезазначений документ.
5. Відповідно до п. 9 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Учасник надає копію паспортів на меблі, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника, які включають найменування виробника та його адресу, інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, умови зберігання та транспортування, гарантійні зобов’язання від виробника;». У складі пропозиції учасника надано документ «Декларація-паспорт якості» (файл «паспорт яості.pdf»), в якому не зазначено адресу виробника, як вимагалося умовами тендерної документації.
6. Відповідно до п. 4 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Повна копія висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, труба, крайки, лак, клеї, HPL тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства.». У складі пропозиції переможця відсутній висновок на державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на відповідність HPL, який використовується для виготовлення товару, що є предметом закупівлі.
Відповідь Замовника:
1. На виконання вимоги Переможцем був наданий Договір №20\22 від 20.01.2022р. укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «МФ «Вересень»(фабрика виробник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «УТП ГРУП» (дилер), де в п.1.1. вказано, що Постачальник зобов’язується поставити покупцеві виготовлену Постачальником меблеву продукцію в асортименті. Додаток до договору, справді відсутній, але є авторизаційний лист б/н від 17.10.2022 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «МФ «Вересень» (фабрика виробник), що Товариство з обмеженою відповідальністю «УТП ГРУП» являється офіційним їхнім представником і має право розповсюджувати продукцію по всій території України.
2. Відповідно до ДОДАТКУ 2 Переможець надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та загальні вимоги до поставки, які збігаються з вимогами Замовника. Тому порівняльна таблиця не потрібна.
3. Відповідно до п. 2 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Переможцем надано «Повна копія сертифікату відповідності з додатками виданого на ім’я виробника меблів, що виданий органом з сертифікації, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ГОСТ 12029-93, та засвідчені печаткою та підписом уповноваженої особи виробника;». А також Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 6042 від 21.03.2021 року. З додатком.
4. Відповідно до п. 2 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Переможець надав Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 15227 від 08.07.2020 року на вироби полімерні з додатком переліку полімерів, виданий Експертною комісією державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної установи «Інститутом медицини праці імені Ю.І. Кундієва.
5. Відповідно до п. 9 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Переможець надав у складі пропозиції документ «Декларація-паспорт якості, в якому зазначив адресу в пункті гарантійного зобов’язання.
6. Відповідно до п. 4 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Переможець надав «Повні копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, труба, крайки, лак, клеї, HPL тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства.».
Замовник здійснював свою діяльність в межах та на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі Замовник повинен дотримуватися принципів, визначених у статті 5 Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі.
Пропозиція ТОВ УТП ГРУП була визнана найбільш економічно вигідною згідно аукціону з аномально низькою ціною. На що учасник згідно терміну надав обґрунтування даної ціни. Максимальна економія та скорочені видатки кошторису на здійснення закупівель (після початку проведення процедури Відкритих торгів), давала змогу зробити цю закупівлю.
Вимоги ТОВ "РОКО ГРУП"
1. Відповідно до п. 8 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Кольорова скан-копія оригіналу документу, який підтверджує відносини з виробником меблів (дистриб’ютором, дилером) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторский договір) що здійснює його реалізацію та постачання на території України;». На виконання вимоги Переможцем був наданий Договір №20\22 від 20.01.2022р. укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «МФ «Вересень» та Товариством з обмеженою відповідальністю «УТП ГРУП» (файл «Тендерна пропозиція УТП ГРУП.pdf»), однак вищезазначений договір надано не в повному обсязі, а саме відсутній Додаток до договору, що є його невід’ємною частиною та його відсутність виключає можливість перевірити, який саме товар постачається.
2. Відповідно до ДОДАТКУ 2 до тендерної документації у разі надання еквіваленту (товару з аналогічними технічними та якісними характеристиками) учасник у складі пропозиції надає порівняльну таблицю з детальними технічними характеристиками замовленого та запропонованого товару. Зазначаємо, що у складі пропозиції Переможця зазначена порівняльна таблиця відсутня.
3. Відповідно до п. 2 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Повна копія сертифікату відповідності та протоколів випробувань до нього виданого на ім’я виробника меблів, що виданий органом з сертифікації, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ГОСТ 12029-93, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника;». У складі пропозиції Переможця відсутні протоколи випробувань до сертифікату відповідності.
4. Відповідно до п. 2 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Повна копія звіту санітарно-гігєнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб, виданого акредитованою НААУ лабораторією на відповідність меблів безпеці для здоров’я людини, а саме вимогам ДСаНПіН «Полімерні та полімервмістні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги» затвердженя Наказ МОЗ України від 29.12.2012 р. №1139 зареєстрованим Мін'юстом України 09.01.2013 р. за №87 22565919., НРБУ-97 «Норми радіаційної безпеки України». У складі пропозиції Переможця відсутній вищезазначений документ.
5. Відповідно до п. 9 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Учасник надає копію паспортів на меблі, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи виробника, які включають найменування виробника та його адресу, інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, умови зберігання та транспортування, гарантійні зобов’язання від виробника;». У складі пропозиції учасника надано документ «Декларація-паспорт якості» (файл «паспорт яості.pdf»), в якому не зазначено адресу виробника, як вимагалося умовами тендерної документації.
6. Відповідно до п. 4 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Повна копія висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, труба, крайки, лак, клеї, HPL тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства.». У складі пропозиції переможця відсутній висновок на державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на відповідність HPL, який використовується для виготовлення товару, що є предметом закупівлі.
Відповідь Замовника:
1. На виконання вимоги Переможцем був наданий Договір №20\22 від 20.01.2022р. укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «МФ «Вересень»(фабрика виробник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «УТП ГРУП» (дилер), де в п.1.1. вказано, що Постачальник зобов’язується поставити покупцеві виготовлену Постачальником меблеву продукцію в асортименті. Додаток до договору, справді відсутній, але є авторизаційний лист б/н від 17.10.2022 року від Товариства з обмеженою відповідальністю «МФ «Вересень» (фабрика виробник), що Товариство з обмеженою відповідальністю «УТП ГРУП» являється офіційним їхнім представником і має право розповсюджувати продукцію по всій території України.
2. Відповідно до ДОДАТКУ 2 Переможець надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та загальні вимоги до поставки, які збігаються з вимогами Замовника. Тому порівняльна таблиця не потрібна.
3. Відповідно до п. 2 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Переможцем надано «Повна копія сертифікату відповідності з додатками виданого на ім’я виробника меблів, що виданий органом з сертифікації, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ГОСТ 12029-93, та засвідчені печаткою та підписом уповноваженої особи виробника;». А також Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 6042 від 21.03.2021 року. З додатком.
4. Відповідно до п. 2 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Переможець надав Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 15227 від 08.07.2020 року на вироби полімерні з додатком переліку полімерів, виданий Експертною комісією державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної установи «Інститутом медицини праці імені Ю.І. Кундієва.
5. Відповідно до п. 9 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Переможець надав у складі пропозиції документ «Декларація-паспорт якості, в якому зазначив адресу в пункті гарантійного зобов’язання.
6. Відповідно до п. 4 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Переможець надав «Повні копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на відповідність матеріалів (ДСП, фурнітура, труба, крайки, лак, клеї, HPL тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства.».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-10-05-003858-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП", Код ЄДРПОУ:44265317
Дата подання: 04 листопада 2022 15:46
Дата подання: 04 листопада 2022 15:46
Неправомірне визначення переможця закупівлі
СКАРГА
на рішення замовника про визначення переможця
Відповідно до оголошення № UA-2022-10-05-003858-a від 05.10.2022р., яке було
розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом
України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) БРОВАРСЬКИМ ЛІЦЕЄМ № 3
БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі -
Замовник) оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю товару: Комплект для НУШ
стіл учнівський 1-місний з регуляцією кута нахилу стільниці та висоти №4-6 + стілець ДК
021:2015: 39160000-1 – «Шкільні меблі».
Участь у процедурі відкритих торгів взяли:
1. ТОВ "УТП ГРУП" (далі - Переможець);
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП" (далі -
Скаржник);
3. ФОП "РОЗУМНА ЯРОСЛАВА ІГОРІВНА".
Товариство з обмеженою
відповідальністю «РОКО ГРУП»
Код ЄДРПОУ – 44265317; ІПН – 442653122120
Україна, 32623, Хмельницька обл., Новоушицький р-н, село Івашківці, вул.
Центральна,будинок 50.
Р/р UA153052990000026005046102506 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК", МФО банку 305299
Вих. № 61
від 04.11.2022 р.
Сторінка 2 з 4
Відповідно до ПРОТОКОЛУ № 39 щодо прийняття рішення уповноваженою
особою від «27» жовтня 2022 року (далі - Протокол). Уповноваженою особою
Замовника було прийнято рішення про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ
"УТП ГРУП".
Однак, у ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП" є
вагомі підстави вважати, що рішення Уповноваженої особи Замовника є незаконним та
таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця
процедури закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –
Закон) зважаючи на таке:
1. Відповідно до п. 8 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні
технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до
поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Кольорова скан-копія
оригіналу документу, який підтверджує відносини з виробником меблів
(дистриб’ютором, дилером) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода
та/або дистриб’юторский договір) що здійснює його реалізацію та постачання на
території України;». На виконання вимоги Переможцем був наданий Договір №20\22
від 20.01.2022р. укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «МФ
«Вересень» та Товариством з обмеженою відповідальністю «УТП ГРУП» (файл
«Тендерна пропозиція УТП ГРУП.pdf»), однак вищезазначений договір надано не в
повному обсязі, а саме відсутній Додаток до договору, що є його невід’ємною
частиною та його відсутність виключає можливість перевірити, який саме товар
постачається.
2. Відповідно до п. 2 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні
технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до
поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Повна копія сертифікату
відповідності та протоколів випробувань до нього виданого на ім’я виробника меблів,
що виданий органом з сертифікації, яким підтверджується відповідність Товару, що
пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам,
зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93, ДСТУ ГОСТ
16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004,
ГОСТ 12029-93, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої
особи виробника;». У складі пропозиції Переможця відсутні протоколи
випробувань до сертифікату відповідності.
3. Відповідно до п. 2 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні
технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до
поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Повна копія звіту
санітарно-гігєнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб, виданого
акредитованою НААУ лабораторією на відповідність меблів безпеці для здоров’я
людини, а саме вимогам ДСаНПіН «Полімерні та полімервмістні матеріали, вироби і
конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні
вимоги» затвердженя Наказ МОЗ України від 29.12.2012 р. №1139 зареєстрованим
Мін'юстом України 09.01.2013 р. за №87 22565919., НРБУ-97 «Норми радіаційної
Сторінка 3 з 4
безпеки України». У складі пропозиції Переможця відсутній вищезазначений
документ.
4. Відповідно до п. 9 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні
технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до
поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Учасник надає копію
паспортів на меблі, засвідчені печаткою (у разі наявності) та підписом
уповноваженої особи виробника, які включають найменування виробника та його
адресу, інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації,
умови зберігання та транспортування, гарантійні зобов’язання від виробника;». У
складі пропозиції учасника надано документ «Декларація-паспорт якості» (файл
«паспорт яості.pdf»), в якому не зазначено адресу виробника, як вимагалося умовами
тендерної документації.
5. Відповідно до п. 4 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні
технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, загальні вимоги до
поставки» Замовником була встановлена наступна вимога: «Повна копія висновків
державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на відповідність матеріалів (ДСП,
фурнітура, труба, крайки, лак, клеї, HPL тощо), з яких виготовляються меблі,
вимогам діючого санітарного законодавства.». У складі пропозиції переможця
відсутній висновок на державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на
відповідність HPL, який використовується для виготовлення товару, що є предметом
закупівлі.
У зв'язку з викладеним, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО
ГРУП" приходить до висновку, що рішення Замовника про визначення переможцем
Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «УТП ГРУП» є незаконним та таким,
що порушує норми чинного закупівельного законодавства.
Скаржник наголошує, що Замовник здійснює свою діяльність в межах та на підставі
Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі Замовник
повинен дотримуватися принципів, визначених у статті 5 Закону, а саме максимальної
економії, ефективності та пропорційності, об’єктивності та неупередженості визначення
переможця процедури закупівлі.
Виходячи зі змісту статей 11 і 38 Закону та Примірного положення про уповноважену
особу затвердженого наказом Мінекономіки України від 08.06.2021 № 40 на уповноважену
особо покладено обов’язок забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивний та
чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Таким чином, аналізуючи вищевикладене можна прийти до висновку, що у діях
Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що, у свою чергу, є
грубим порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВАРИСТВО З
ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП", рішення Замовника про визначення
переможцем Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «УТП ГРУП» у зв'язку з
чим пропозиція Скаржника не була розглянута, Скаржник не був визначений переможцем
Процедури закупівлі, з ним не було укладено Договору про закупівлю, і як наслідок
Сторінка 4 з 4
протиправної поведінки, виникнення упущеної вигоди – потенційно не отриманого
суб’єктом господарювання прибутку.
З огляду на усе вищезазначене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні
закупівлі» та статтею 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі товару: Комплект
для НУШ стіл учнівський 1-місний з регуляцією кута нахилу стільниці та висоти №4-6 +
стілець ДК 021:2015: 39160000-1 – «Шкільні меблі».
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем Учасника
Товариство з обмеженою відповідальністю «УТП ГРУП», викладене у Протоколі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 листопада 2022 16:11
рішення від 07.11.2022 № 6587.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2022 16:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.11.2022 № 6755.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2022 14:53
рішення від 15.11.2022 № 6755.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2022 11:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: згідно з ч.1. п. 2. ст. 31 Закону:
тендерна документація учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та на підставі рішення №6755-р/пк-пз від 15.11.2022 року виданим постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, відхиляються пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УТП ГРУП" щодо тендерної документації з проведення процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі за ДК 021:2015 "39160000-1"Шкільні меблі»; - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”
Дата виконання рішення замовником: 21 листопада 2022 11:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2022 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УТП ГРУП" |
184 680,00
UAH з ПДВ
|
184 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП" |
279 720,00
UAH з ПДВ
|
276 588,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РОЗУМНА ЯРОСЛАВА ІГОРІВНА" |
295 200,00
UAH з ПДВ
|
278 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УТП ГРУП" #42769125 |
Рішення скасоване |
184 680,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2022 11:26
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 жовтня 2022 00:00
|
ТОВ "УТП ГРУП" #42769125 |
Відхилено |
184 680,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2022 11:11
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 листопада 2022 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП" #44265317 |
Очікує рішення |
276 588,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2022 11:11
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2022 09:45 |
Кінець періоду оскарження: | 16 грудня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 16 грудня 2022 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | підстави, що передбачені згідно частини 1 статті 32 Закону |
Документи:
05 грудня 2022 09:45
|
Електронний підпис |
05 грудня 2022 09:43
|
Наказ про пункт обігріву.pdf |
05 грудня 2022 09:43
|
Наказ про відміну закупівлі.pdf |
05 грудня 2022 09:43
|
Протокол № 10 ТЕБ.pdf |
05 грудня 2022 09:43
|
Протокол 50.pdf |