Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03189311 |
Місцезнаходження: | 35700, Україна , Рівненська обл., Здолбунівський район, місто Здолбунів, , ВУЛИЦЯ ВОСЬМОГО БЕРЕЗНЯ, будинок 40 |
Контактна особа: |
Ірина Ковальчук +380365222461 zbi_rv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2022 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2022 10:42 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2022 11:14 |
Очікувана вартість: | 234 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 170,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15240000-2: Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2022 10:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2022 10:47 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ консерва 2022.doc | |
05 жовтня 2022 10:47 |
Оголошення консерва 2022 doc.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-06-000047 ● ad8afa15d55f45c9b4252a9bc9106d0d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2022 16:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.12.2022 № 63
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 06.12.2022 № 63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-10-05-002636-a 05.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-07 12:13:16
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви» (ДК 021:2015:15240000-2: Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви), очікуваною вартістю 234000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-05-002636-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
Згідно з протоколом уповноваженої особи КЗ «Здолбунівський» геріатричний пансіонат» Рівненської обласної ради від 27.10.2022 №57-П ПП «Комбінат продуктів харчування» визначено переможцем закупівлі: ДК 021:2015 15240000-2 «Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви».
Згідно з частиною 6 статті 17 Закону Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Відповідно до Додатку №6 Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 05.10.2022 переможець процедури закупівлі у строк що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема, переможець документально підтверджує відсутність підстав, зазначених в ч.2 ст. 17 Закону.
Відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів - ПП «Комбінат продуктів харчування» наявні наступні файли: «IMG_20221101_0004.pdf», який містить Довідку від 01.11.2022 №110 щодо не притягнення згідно з Законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; «Витяг-401297-Фесюк-2022-10-31.pdf», який містить витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» ВР-000401297; «Довідка 1.pdf», що містить Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (номер запиту:271353, дата формування:28.10.2022 15:49); «Довідка.pdf», що містить Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (номер запиту:271355, дата формування:28.10.2022 15:50); «file.pdf», що містить Довідку ГУ ДПС у Рівненській області про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 01.11.2022 №2856; «IMG_20221102_0003.pdf», який містить Довідку від 02.11.2022 №117 щодо відсутності ПП «Комбінат продуктів харчування» в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство щодо боржників.
Однак, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів ПП «Комбінат продуктів харчування» відсутні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону.
По якій причині вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ПП «Комбінат продуктів харчування» на підставі пункту 3 частини першої статті 31 Закону, у зв’язку з ненаданням переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених частиною другою статті 17 цього Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-14 17:02:02
Пояснення
Згідно проведеного моніторингу на закупівлю та виявлених недоліків прийнято рішення про розірвання договору в найкоротший термін.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-08 13:13:47
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви» (ДК 021:2015:15240000-2: Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви), очікуваною вартістю 234000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-05-002636-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
1. Згідно з п.16 розділу ІV Додатку 2 Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 05.10.2022 (далі – Тендерна документація), учасник надає скан-копію оригіналу сертифікату щодо успішного опанування програми Внутрішнього аудиту згідно ДСТУ ISO 19011:2019 «Настанови щодо проведення аудитів систем управління» виданого уповноваженій особі. Учасником ПП «Комбінат продуктів харчування» в складі тендерної пропозиції надано Свідоцтво про проходження Іващенко Юрієм теоретичного та практичного курсу на тему «Практичні аспекти проведення внутрішнього аудиту інтегрованої систему менеджменту підприємства відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 22000:2019 та ДСТУ ISO 19011:2019 «Настанови щодо проведення аудитів систем управління» (ISO 19011:2018, IDT)» (далі - Свідоцтво).
Обгрунтуйте відповідність тендерної пропозицій ПП «Комбінат продуктів харчування» вимогам п.16 розділу ІV Додатку 2 Тендерної документації в частині подання вищевказаного Свідоцтва.
2. Згідно з п.3 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги Учасника у торгах. У довідці учасник зазначає про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення органів управління учасника, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції.
Однак, в завантаженій тендерній пропозиції учасника ПП «Комбінат продуктів харчування» відсутня вищезазначена довідка та відсутня інформація про причини її ненадання.
Крім того, згідно з пп.3,4 розділу І Додатку 2 Тендерної документації Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до законодавства України, має надати копію витягу з реєстру платників податків України та витяг з Реєстру платників Єдиного податку або витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Однак, зазначені документи відсутні в завантаженій тендерній пропозиції учасника ПП «Комбінат продуктів харчування» та відсутня інформація про причини їх ненадання.
Також, згідно з п.15 розділу ІV Додатку 2 Тендерної документації учасник надає скан-копію оригіналу сертифікату на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданого на ім’я учасника. Однак, в завантаженій тендерній пропозиції учасника ПП «Комбінат продуктів харчування» відсутня вищезазначена сканкопія оригіналу сертифікату на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та відсутня інформація про причини її ненадання.
Відповідно до вимог частини першої ст.31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
По якій причині тендерна пропозиція ПП «Комбінат продуктів харчування» не була відхилена?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-14 17:01:37
Пояснення
Згідно проведеного моніторингу на закупівлю та виявлених недоліків прийнято рішення про розірвання договору в найкоротший термін.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень: у звязку з виявленими порушеннями при проведенні моніторингу Замовник та Виконавець дійшли згоди розірвати Договір №245 від 08.11.22 р. додаткова угода №1 від 28.12.2022 р. додається.
2022-12-29 09:50:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2022 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "КОМБІНАТ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ" |
214 785,00
UAH з ПДВ
|
214 785,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВИШИНСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ " |
222 000,00
UAH з ПДВ
|
222 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КОМБІНАТ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ" #38440178 |
Переможець |
214 785,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2022 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 09:54
|
ДУ №1 рибні консерви.pdf | укладений |
29 грудня 2022 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 09:43
|
ДУ №1 рибні консерви.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2022 11:36
|
214785,00 ДОГОВІР №245 консерви.pdf | укладений |
09 листопада 2022 11:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Сторони дійшли згоди розірвати Договір. |
Номер договору про закупівлю: | 245 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |