Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні роботи та здійснення авторського нагляду по об’єкту «Капітальний ремонт з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 22 по вул. Кияшка у м. Запоріжжя після потрапляння боєприпасів»
Очікувана вартість
1 999 799,74 UAH
UA-2022-10-05-002317-a 3eaa92d36b714862a025ab6712af5a6b
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектні роботи та здійснення авторського нагляду по об’єкту «Капітальний ремонт з відновленням несучих конструкцій житлового будинку № 22 по вул. Кияшка у м. Запоріжжя після потрапляння боєприпасів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69041, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Кияшка, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі підписаних Замовником відповідних Актів виконаних робіт із виготовлення кошторисної документації та здійснення авторського нагляду у строк 10 календарних днів після надходження відповідного фінансування предмету Договору на рахунок Замовника Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

05 жовтня 2022 10:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНСТРОЙ ПРОЕКТ"
#43377889
Переможець 1 999 799,74
UAH
05 жовтня 2022 10:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
05 жовтня 2022 10:39