Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32835966 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Контактна особа: |
Дмитро Шевченко +380993416698 czo.sds@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2022 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 20 жовтня 2022 14:15 |
Очікувана вартість: | 351 390,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 756,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2022 09:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2022 09:29 |
Проект Договору.docx | |
05 жовтня 2022 09:29 |
Додаток 4 Технічні вимоги_нова редакція.docx | |
05 жовтня 2022 09:29 |
Перелік змін 05.10.2022.docx | |
04 жовтня 2022 18:13 |
Тендерна документація Засоби для чищення та прибирання.docx |
05 жовтня 2022 09:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 жовтня 2022 09:29 |
Проект Договору.docx
|
|||
05 жовтня 2022 09:29 |
Додаток 4 Технічні вимоги_нова редакція.docx
|
|||
05 жовтня 2022 09:29 |
Перелік змін 05.10.2022.docx
|
|||
04 жовтня 2022 18:13 |
Тендерна документація Засоби для чищення та прибирання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
В порівняльній таблиці, Додатку № 1 до Договору, Специфікації та ін. тендерних документах Ви зазначаєте наступні позиції товару:
1. Засіб для миття скла і дзеркал «Extreme wash» (засіб для миття вікон та скла універсальний, 500 мл)
2. Відбілюючий засіб «Extreme wash» (Білизна, 0,9 л)
3. Порошок пральний для ручного прання «Extreme wash» (пральний порошок ручне прання, 400 г)
4. Засіб миючий універсальний «Extreme wash» (засіб для прибирання універсальний, 1000 мл)
5. Поліроль для меблів «Extreme wash» (аерозоль 250 мл)
6. Засіб гелеподібний для миття раковин та унітазів «Extreme wash» (миючий засіб для сантехніки, 1 л)
7. Рідке мило універсальне «Extreme wash» (рідкий миючий засіб для рук, 5 л)., -
Ви не надали Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на вказані позиції.
Отже, Ваша тендерна пропозиція відхилена відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Скарги до процедури
Дата подання: 01 листопада 2022 14:49
Дата подання: 05 листопада 2022 19:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-05-000064 ● 110851ee7a9b4891a19348c4163a8aca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 17:51 |
05.04.2023 № 77
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.04.2023 № 77
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2022-10-04-011233-a
04.10.2022 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ 32835966 Інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-06 09:45:14
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 39830000-9: Продукція для чищення (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-10-04-011233-a), проведеної КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Просимо пояснити причину невиконання рішення Антимонопольного комітету України від 09.01.2023 № 269-р/пк-пз щодо зобов'язання КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – "Засоби для чищення та прибирання (ДК 021:2015:39830000-9 Продукція для чищення)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-10-04-011233-a.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-07 10:44:23
Відповідь на питання моніторингу
Комунальне підприємство «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» Дніпровської міської ради (далі – «КП «ЦЗО» ДМР») під час здійснення публічних закупівель є юридичною особою комунальної власності, яка організовує і проводять тендери та закупівлі за рамковими угодами в інтересах замовників відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
КП «ЦЗО» ДМР в своїй діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України № 1216 від 27.12.2018 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій», Рішенням Дніпровської міської ради «Про визначення комунального підприємства «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради централізованою закупівельною організацією» від 23.06.2021 № 7/8, Розпорядженням Дніпровського міського голови «Про затвердження порядку взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель» від 29.09.2021 № 6-29/9-р та іншими нормативно-правовими актами.
04.10.2022 Комунальне підприємство «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» Дніпровської міської ради оголосило закупівлю UA-2022-10-04-011233-a (предмет закупівлі: Засоби для чищення та прибирання (ДК 021:2015:39830000-9 Продукція для чищення) в електронній системі закупівель за веб-посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-04-011233-a в інтересах Комунального підприємства «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» Дніпровської міської ради (далі «Замовник-ініціатор»).
Протоколом № 1 від 28.12.2022 Уповноваженої особи зазначена закупівля була відмінена на підставі Листа від 27.12.2022 № 7595/17-14 (копія надається) від Замовника-ініціатора, керуючись статтями 11, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», останній звернувся до КП «ЦЗО» ДМР з проханням відмінити закупівлю UA-2022-10-04-011233-a з підстав, визначених частиною 1 статті 32 Закону, а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів з заявленими технічними характеристиками».
Не зважаючи на те, що відміна вказаної закупівлі відбулась з повним дотриманням вимог законодавства, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – «АМКУ») 09.01.2023 прийняла Рішення № 269-р/пк-пз (копія надається), відповідно до якого КП «ЦЗО» ДМР було зобов’язане скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - "Засоби для чищення та прибирання (ДК 021:2015:39830000-9 Продукція для чищення)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-10-04-011233-a.
КП «ЦЗО» ДМР не погодилось з вказаним рішенням АМКУ, з огляду на те, що нормою п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено право замовника на відміну тендеру у разі відсутності потреби у подальшій закупівлі. На підтвердження факту відсутності потреби у подальшій закупівлі Замовник-ініціатор закупівлі надав Лист від 27.12.2022 № 7595/17-14.
Оцінка обґрунтованості причин, викладених у вказаному Листі від 27.12.2022
№ 7595/17-14, аналіз змісту мотивації чи її повноти не входить до повноваженьАМКУ, про що неодноразово зазначали суди в своїх рішеннях, зокрема, у справі № 640/12037/21.
Додатково зазначаємо, що закупівля будь-яких товарів, робіт або послуг є господарською діяльністю Замовника-ініціатора (КП «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» ДМР), в яку КП «ЦЗО» ДМР, як Замовник закупівель, не може втручатись і будь-яким чином впливати на господарські потреби.
Відповідно до ч. 1 ст. 6 Господарського кодексу України: «Загальними принципами господарювання в Україні є: … заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини.»
Ч. 3 ст. 8 Господарського кодексу України встановлює: «Господарська компетенція органів державної влади та органів місцевого самоврядування реалізується від імені відповідної державної чи комунальної установи. Безпосередня участь держави, органів державної влади та органів місцевого самоврядування у господарській діяльності може здійснюватися лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.»
Згідно з п. 4 ст. 23 Господарського кодексу України: «Незаконне втручання органів та посадових осіб місцевого самоврядування у господарську діяльність суб'єктів господарювання забороняється.»
Не погоджуючись з рішенням АМКУ, КП «ЦЗО» ДМР вирішило оскаржити рішення № 269-р/пк-пз від 09.01.2023 в судовому порядку.
Ст. 27 Кодексу адміністративного судочинства України встановлює: «…адміністративні справи з приводу оскарження рішень Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вирішуються окружним адміністративним судом, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ».
Відповідно до ч. 23 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.»
Дата публікації вказаного рішення АМКУ в електронній системі закупівель – 11.01.2023 о 16:38.
Відповідно до ч. 1 ст. 120 Кодексу адміністративного судочинства України: «Перебіг процесуального строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.»
Отже, строк на оскарження Рішення № 269-р/пк-пз становив з 12.01.2023 по 10.02.2023.
10.02.2023 КП «ЦЗО» ДМР було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування рішення, зобов’язання вчинити певні дії до Київського окружного адміністративного суду, про що надаємо накладну № 4900099258220 від 10.02.2023, фіскальний чек ФН 3000435265 від 10.02.2023 та опис поштового вкладення від 10.02.2023.
Відповідно до даних трекінгу Укрпошти (роздруківка з офіційного сайту надається), Київський окружний адміністративний суд отримав позовну заяву ще 13.02.2023.
Станом на теперішній час, будь-яка інформація, стосовно поданої позовної заяви, відсутня на порталі «Судова влада» за посиланням: https://court.gov.ua/, жодних ухвал до КП «ЦЗО» ДМР також не надходило, на дзвінки за вказаним номером телефону на сайті суду (за посиланням: https://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/pro_sud/contacts/), а саме: (044) 207-80-91, суд не відповідає, на повідомлення, надіслані через офіційну електронну пошту inbox@adm.ko.court.gov.ua, суд також не відповідає.
На офіційному сайті Київського окружного адміністративного суду в розділі «Контакти» за посиланням: https://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/pro_sud/contacts/ розміщена інформація про те, що суд за номером +380936556910 має власний акаунт «Telegram». КП «ЦЗО» надіслало лист на вказаний акаунт «Telegram» за номером +380936556910 лист з запитом: «Доброго ранку! Я представник Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради. 10.02.2023 я подавав позовну заяву, відповідно до даних «Укрпошти», суд отримав позовну заяву 13.02.2023, проте, на сайті «Судова влада» немає інформації щодо позову. Жодної ухвали ми також не отримували. Додзвонитися також не виходить, бо на вказаний номер телефону не відповідають. Підкажіть, будь ласка, як можна дізнатись про рух позовної заяви? Ми писали на електронну пошту, але відповіді так і не отримали. Номер накладної поштового відправлення позовної заяви: 4900099258220. Засоби зв‘язку: 0993416698, електронна пошта: czo.sds@gmail.com».
На вказане повідомлення Київський окружний адміністративний суд мені відповів: «Добрий ранок! У зв'язку з надмірним навантаження реєстрація затримується. Судом вживаються всі необхідні заходи для пришвидшення реєстрації. Реєстрація здійснюється в порядку черговості. Дякуємо за розуміння.» (роздруківка листування з судом надається)
Станом на теперішній час КП «ЦЗО» очікує розгляд зазначеної позовної заяви в судовому порядку у зв’язку з чим рішення АМКУ не виконується.
Звертаємо увагу, що електронна система «PROZORRO» та законодавство не передбачають можливості зазначення інформації в закупівлях, що рішення АМКУ знаходиться на стадії судового оскарження.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 02.05.2023 року було подано Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до Дніпропетровського окружного адмінісративного суду. |
Дата публікації: | 03 травня 2023 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 жовтня 2022 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Клеменков Сергій Миколайович |
167 733,00
UAH з ПДВ
|
167 733,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" |
277 600,00
UAH з ПДВ
|
194 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕНДЕЛЄЄВ ЛАБ" |
268 302,00
UAH з ПДВ
|
194 907,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕНДЕЛЄЄВ ЛАБ" #33580257 |
Рішення скасоване |
194 907,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2022 11:51
|
Фізична особа-підприємець Клеменков Сергій Миколайович #2938104138 |
Рішення скасоване |
167 733,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2022 11:54
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" #43527454 |
Рішення скасоване |
194 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2022 11:54
|
ТОВ "МЕНДЕЛЄЄВ ЛАБ" #33580257 |
Рішення скасоване |
194 907,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2022 11:54
|
Фізична особа-підприємець Клеменков Сергій Миколайович #2938104138 |
Відхилено |
167 733,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 15:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" #43527454 |
Очікує рішення |
194 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 15:21
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2022 16:48 |
Кінець періоду оскарження: | 08 січня 2023 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Листом від 27.12.2022 № 7595/17-14 замовник-ініціатор процедури закупівлі відкритих торгів за предметом «Засоби для чищення та прибирання» (ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-04-011233-a) – Комунальне підприємство «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» Дніпровської міської ради, керуючись статтями 11, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», звернувся до КП «ЦЗО» ДМР з проханням відмінити закупівлю UA-2022-10-04-011233-a з підстав, визначених частиною 1 статті 32 Закону, а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі това |
28 грудня 2022 16:48
|
Електронний підпис |
28 грудня 2022 16:47
|
Рішення про відміну закупівлі.docx |
Дата подання: 30 грудня 2022 18:14