Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та відновлення картриджів лля принторів та ксероксів
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2022-10-04-010988-a c0fc8f62e5e14260ad435b8253a3be0c
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бакалець Людмила Володимирівна

380445202834 tender49840@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музей історії міста Києва
Код ЄДРПОУ: 05534195
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, будинок 2
Контактна особа: Бакалець Людмила Володимирівна
380445202834
tender49840@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2022 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2022 12:41
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
Заправка та відновлення HP LJ P2055
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Заправка та відновлення HP LJ P1100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Заправка та відновлення HP LJ P1018
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Заправка та відновлення HP LJ P1000 series
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
4 послуга
Заправка та відновлення HP LJ P1320
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
4 послуга
Заправка та відновлення HP LJ P1102
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
10 послуга
Заправка та відновлення HP M477 fnw чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
6 послуга
Заправка та відновлення HP M477 fnw синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
6 послуга
Заправка та відновлення HP M477 fnw червоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
6 послуга
Заправка та відновлення HP M477 fnw жовтий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
10 послуга
Заправка та відновлення HP LJ М 125
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
7 послуга
Заправка та відновлення Canon LBP 3300
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
10 послуга
Заправка та відновлення Canon 3010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 послуга
Заправка та відновлення Canon F 158200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 послуга
Заправка та відновлення Xerox WC PE16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
6 послуга
Заправка та відновлення Xerox WC 3045
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
5 послуга
Заправка та відновлення Brother DCP7030
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
14 послуга
Заправка та відновлення Samsung M2070
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
7 послуга
Заправка та відновлення Samsung SLM2020
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Заправка та відновлення Samsung SCX-4725
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
10 послуга
Заправка та відновлення Pantum P2507
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2022  —  28 жовтня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Заправка та відновлення картриджів лля принторів та ксероксів Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2022 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2022 17:40
Заправка катриджей 14-09-22 (1).doc
04 жовтня 2022 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2022 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2022 17:40
Заправка катриджей 14-09-22 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-10-04-010988-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 18 жовтня 2022 13:26
Переможцем не дотримано всіх вимог Замовника, що викладені у Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, у спрощеній закупівлі
Шановний Замовнику, враховуючи прийняте Вами рішення про визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т», а також положення Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 року (зі змінами внесеними: Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 року, Наказом ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020 року, Наказом ДП "Прозорро" № 13 від 10.05.2022 року), вимушені звернутися до Вас з вимогою.
Така необхідність обумовлена тим, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т» неправомірно визнане переможцем, адже учасником не дотримано всіх вимог Замовника, що викладені у Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, у спрощеній закупівлі UA-2022-10-04-010988-a, зокрема:
1.У Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено: «Заправка та відновлення картриджів проводиться сертифікованими витратними матеріалами (фірми Static Control).»
При цьому Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т» не подало у складі пропозиції жодного підтвердження, що заправка та відновлення картриджів дійсно буде проводитися з використанням сертифікованих витратних матеріалів (фірми Static Control).
Подані у складі пропозиції Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/6233 від 20.02.2018 року та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/9513 від 26.04.2019 року не можуть слугувати підтвердженням використання Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т» витратних матеріалів (фірми Static Control) під час надання послуг, адже документи видані на ім’я іншого підприємства, а саме Товариства з обмеженою відповідальністю «МАККОН».
Тобто вимога Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель не виконана, що є підставою для відхилення учасника.
2.У п. 3.2. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель встановлено вимогу до учасників надати: «…довідку в довільній формі про виконання аналогічних договорів ЗА ОСТАННІ ТРИ РОКИ з копією підтверджуючого документу (договір, лист-відгук тощо).»
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т» надало у складі пропозиції «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за останні три роки №7 від 12.10.2022 року», копію Договору про надання послуг №226/17 від 02.11.2017 року, копію Додаткового договору №1 від 27.07.2018 року, копію Листа-відгуку №117.23-19/25/20905/2020-191 ВИХ від 19.03.2020 року, копію Договору №112 на заправку та регенерацію картриджів від 14.02.2018 року, копію Додаткової угоди №1 від 01.08.2018 року, копію Додаткової угоди №2 від 07.02.2019 року, копію Додаткової угоди №3 від 11.03.2019 року, копію Листа-відгуку Акціонерного товариства «Державний ощадний банк України».
Просимо звернути Вашу увагу, що відповідно до п. 3.2. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, до учасників було встановлено вимогу надати договори ЗА ОСТАННІ ТРИ РОКИ, тобто за 2019 рік, 2020 рік та 2021 рік.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т» не виконало вимогу п. 3.2. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, адже надало інформацію про договори у «Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за останні три роки №7 від 12.10.2022 року» та копії договорів, що датовані 2017 та 2018 роками.
Тобто вимога п. 3.2. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель не виконана, що є підставою для відхилення учасника.
Враховуючи вище викладене вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т», та відхилити пропозицію цього учасника .
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 жовтня 2022 13:45
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2022-10-04-010988-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 27 жовтня 2022 13:41
Вимога про скасування рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117 від 26.10.2022 року)
Шановний Замовнику, враховуючи прийняте Вами рішення, що викладене у вигляді Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №107 від 20.10.2022 року, а також керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 року (зі змінами внесеними: Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 року, Наказом ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020 року, Наказом ДП "Прозорро" № 13 від 10.05.2022 року), вимушені звернутися до Вас з вимогою.
У Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117 від 26.10.2022 року вказано: «2.2.4. Перед заключенням договору Виконавець надає для тестування якості по три картриджі на кожну модель оргтехніки Замовника в термін один рабочий день з моменти оприлюднення Переможця. Станом на 26 жовтня 2022 року Учасник не надав документи відповідно п. 2.2.4. до Документації.»
Згідно п. 2.2.5. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель: «Договір має бути підписаний протягом трьох робочих днів з моменту оприлюднення інформації про переможця.»
Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» надало всі необхідні документи Замовнику, зокрема направило кур’єром підписаний договір, тобто виконало всі вимоги Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
При цьому Замовник пояснив, що для виконання п. 2.2.4. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель представник Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» має прибути за адресою - м. Київ, вул Богдана Хмельницького 7 (1 поверх), аби забрати картриджі для тестової заправки.
Представник Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» прибув за вказаною адресою, проте Замовник з незрозумілих для нас підстав, не надав картриджі для тестової заправки.
Тобто, вимога п. 2.2.4 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель не могла бути виконана Товариством з обмеженою відповідальністю «В.М.», у зв’язку з недобросовісними діями Замовника.
Дії Замовника вказують лише на те, що така ситуація була створена навмисно, аби відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» та скасувати спрощені торги.
Враховуючи викладене, а також той факт, що Товариством з обмеженою відповідальністю «В.М.» було реалізовано всі доступні для виконання вимоги Замовника, вимагаємо скасувати рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117 від 26.10.2022 року) та повторно розглянути нашу пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 жовтня 2022 17:35
Шановний Учасник! В Документації п.2.2.4. вказано 2.2.4. Перед заключенням договору Виконавець надає для тестування якості по три картриджі на кожну модель оргтехніки Замовника в термін один рабочий день з моменти оприлюднення Переможця. Учасник був визначений переможцем Протоколом №111 від 21.10.2022 року. Оприлюднений протокол був 21.10.2022 року в 09:36:50.
Кур'єр приніс договір за вказаною Замовником адресою 26.10.2022 року. (4 робочий день після визначення переможця). При цьому картриджів при ньому не було, він віддав Договір 2 екземпляри і пішов.
Вимога Замовника зазначена в Документації
2.2.4 Зовсім не була виконана.
2.2.5 Була виконана з порушенням термінів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2022 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т" 21 910,00
UAH з ПДВ
20 910,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 24 359,40
UAH з ПДВ
21 254,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2022 18:10
Електронний підпис

Публічні документи

12 жовтня 2022 19:27
Електронний підпис
12 жовтня 2022 19:26
Сертифікат.pdf.p7s
12 жовтня 2022 19:26
Довідка з банку.pdf.p7s
12 жовтня 2022 19:26
Довідки.pdf.p7s
12 жовтня 2022 19:26
Договір оренди.pdf.p7s
12 жовтня 2022 19:26
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
12 жовтня 2022 19:26
2. Опис+Статут ТОВ ВМ.pdf.p7s
12 жовтня 2022 15:13
Довідки.pdf
12 жовтня 2022 15:13
Договір оренди.pdf
12 жовтня 2022 15:13
Довідка з банку.pdf
12 жовтня 2022 15:13
Виписка з ЄДР.pdf
12 жовтня 2022 15:13
2. Опис+Статут ТОВ ВМ.pdf
12 жовтня 2022 15:13
Сертифікат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т"
#37646151
Рішення скасоване 20 910,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2022 13:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т"
#37646151
Відхилено 20 910,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2022 13:48
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Рішення скасоване 21 254,58
UAH з ПДВ
26 жовтня 2022 15:05
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 21 254,58
UAH з ПДВ
26 жовтня 2022 15:23

Документи

14 жовтня 2022 16:51
Електронний підпис
14 жовтня 2022 16:50
99.pdf

Документи

20 жовтня 2022 13:47
Електронний підпис
20 жовтня 2022 13:46
107.pdf

Документи

21 жовтня 2022 09:38
Електронний підпис
21 жовтня 2022 09:36
протокол 111.pdf

Документи

26 жовтня 2022 15:07
Електронний підпис
26 жовтня 2022 15:06
117.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій