Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Куртка вітровологозахисна зимова, куртка костюма утеплювача, штани вітровологозахисні зимові
Очікувана вартість
4 172 000,00 UAH
UA-2022-10-04-009897-a c45e59f69dd94b8fa4047ec31a83370d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Химич Вікторія Віталіївна

+380312617059 tender@rada-uzhgorod.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053699
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, площа Поштова, 3
Контактна особа: Химич Вікторія Віталіївна
+380312617059
tender@rada-uzhgorod.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2022 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2022 08:00
Очікувана вартість: 4 172 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг


Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: куртка вітровологозахисна зимова - 18110000-3 Формений одяг; куртка костюма утеплювача - 18110000-3 Формений одяг; штани вітровологозахисні зимові - 18110000-3 Формений одяг;. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» із змінами. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» до цього Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна, питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. Оцінка пропозицій здійснюється з урахування податку на додану вартість (ПДВ).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
441 штуки
куртка вітровологозахисна зимова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
729 штуки
куртка костюма утеплювача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
1119 штуки
штани вітровологозахисні зимові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюються Замовником протягом десяти робочих днів з моменту отримання рахунку та накладної на відпуск Товару. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: куртка вітровологозахисна зимова - 18110000-3 Формений одяг; куртка костюма утеплювача - 18110000-3 Формений одяг; штани вітровологозахисні зимові - 18110000-3 Формений одяг;. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» із змінами. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» до цього Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна, питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. Оцінка пропозицій здійснюється з урахування податку на додану вартість (ПДВ). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2022 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2022 16:24
Проект договору формений одяг.doc
04 жовтня 2022 16:24
Оголошення спрощеної закупівлі формений одяг.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2022 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Федоранич Павло Павлович" 4 133 160,00
UAH з ПДВ
4 133 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Федоранич Павло Павлович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Федоранич Павло Павлович"
#2126710573
Переможець 4 133 160,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2022 16:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2022 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Федоранич Павло Павлович"
#2126710573
4 133 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2022 12:02
Звіт про виконання.pdf укладений
22 грудня 2022 12:00
Електронний підпис укладений
22 листопада 2022 14:54
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
22 листопада 2022 14:53
Електронний підпис укладений
02 листопада 2022 16:16
Додаткова угода 1 формений одяг.pdf зміни до договору
02 листопада 2022 16:15
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2022 10:31
Договір формений одяг.pdf укладений
14 жовтня 2022 10:31

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
куртка вітровологозахисна зимова 441 штуки 2 940,00
UAH
куртка костюма утеплювача 729 штуки 990,00
UAH
штани вітровологозахисні зимові 1119 штуки 1 890,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк поставки товару до 21.11.2022р.
Номер договору про закупівлю: 15/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з продовженням строку дії воєнного стану продовжено строк дії договору до 31.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: 15/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
куртка вітровологозахисна зимова 441 штуки 2 940,00
UAH
куртка костюма утеплювача 729 штуки 990,00
UAH
штани вітровологозахисні зимові 1119 штуки 1 890,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 4 133 160,00
UAH