Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень 4-го поверху КНП «ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЯ» за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, будинок 72 (Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2022-10-04-009054-a ● 29a45ec5df41425fae42382cfd4ab034
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05416248 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ САКСАГАНСЬКОГО, будинок 72 |
Контактна особа: |
Гуріненко Наталія Юріївна 380442881271 tmo_plan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2022 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2022 14:26 |
Очікувана вартість: | 199 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень 4-го поверху КНП «ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЯ» за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, будинок 72
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, м. Київ, Саксаганського, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату наданих Послуг протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту наданих послуг, який підтверджує факт надання Послуг. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2022 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2022 16:54 |
Додатки до оголошення НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
04 жовтня 2022 15:49 |
Додатки до оголошення.docx | |
04 жовтня 2022 15:48 |
Додаток 4 - Проект договору.docx | |
04 жовтня 2022 15:48 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |
04 жовтня 2022 16:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 жовтня 2022 16:54 |
Додатки до оголошення НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
04 жовтня 2022 15:49 |
Додатки до оголошення.docx
|
|||
04 жовтня 2022 15:48 |
Додаток 4 - Проект договору.docx
|
|||
04 жовтня 2022 15:48 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-10-04-009054-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ ХОЛ БУД", Код ЄДРПОУ:41840793
Дата подання: 19 жовтня 2022 13:49
Щодо не відповідності Учасника
Шановний Замовнику.
Вами був обраний переможець по закупівлі Поточний ремонт приміщень 4-го поверху КНП «ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЯ» за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, будинок 72 (Інші завершальні будівельні роботи).
Ми як учасник не згодні з даним рішенням, а саме:
1. Учасником надано Акт 1 приймання виконаних будівельних робіт не містить інформацію щодо дати підписання виконаних робі та № договору по якому вони виконувалися. Також зазначена інформація не міститься в Довідці виконаних будівельних робіт та витрат.
Дана інформація має суттєве значення при визначені повноти доданого аналогічного договору, а також при визначенні строків виконання аналогічного Договору.
2. Також учасником надана свідоцтво № 667622 серія А00.
Відповідно до Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця” такий реєстраційний документ, як свідоцтво про державну реєстрацію, було скасовано у лютому 2015 році.
Замість свідоцтва наразі усі отримують виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Таким чином Учасник надав не чинний документ щодо свого юридичного статусу.
На підставі викладеного керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити пропозицію Учасника СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР", як таку, що не відповідає вимогам оголошеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Вами був обраний переможець по закупівлі Поточний ремонт приміщень 4-го поверху КНП «ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЯ» за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, будинок 72 (Інші завершальні будівельні роботи).
Ми як учасник не згодні з даним рішенням, а саме:
1. Учасником надано Акт 1 приймання виконаних будівельних робіт не містить інформацію щодо дати підписання виконаних робі та № договору по якому вони виконувалися. Також зазначена інформація не міститься в Довідці виконаних будівельних робіт та витрат.
Дана інформація має суттєве значення при визначені повноти доданого аналогічного договору, а також при визначенні строків виконання аналогічного Договору.
2. Також учасником надана свідоцтво № 667622 серія А00.
Відповідно до Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця” такий реєстраційний документ, як свідоцтво про державну реєстрацію, було скасовано у лютому 2015 році.
Замість свідоцтва наразі усі отримують виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Таким чином Учасник надав не чинний документ щодо свого юридичного статусу.
На підставі викладеного керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити пропозицію Учасника СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР", як таку, що не відповідає вимогам оголошеної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2022 09:37
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу скаргу повідомляємо наступне.
1. Щодо відсутності в Акті №1 приймання виконаних будівельних робіт (надалі - Акт) та в Довідці виконаних будівельних робіт та витрат (надалі - Довідка) інформації щодо дати підписання виконаних робіт та номеру договору. Додатком №3 до Оголошення про проведення спрощеної процедури (пункт 3) передбачено надання Учасником копії акту (-ів) наданих послуг, що підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. Ми, як Замовник, не встановлювали вимог до оформлення такого фінансового документу. Оскільки Акт та Довідка були підписані зі сторони Замовника (ЛИПОВЕЦЬКА РАЙОННА СПІЛКА СПОЖИВЧИХ ТОВАРИСТВ) це засвідчує факт приймання ними виконаних робіт, а отже факт повного виконання договору між ними та Переможцем даної закупівлі. Ми, як Замовник, не маємо права вказувати третім стороннім організаціям як мають бути оформлені їхні фінансові документи, це виключно в компетенції їхніх фінансових структурних підрозділів.
Крім того Переможцем був наданий оригінал лист відгук за вих.№55 від 25.12.2022р. яким ЛИПОВЕЦЬКА РАЙОННА СПІЛКА СПОЖИВЧИХ ТОВАРИСТВ підтверджує факт виконання робіт в повному обсязі згідно договору та в строки згідно графіку (вимога частини другої пункту три Додатка №3 до Оголошення про проведення спрощеної процедури).
2. Щодо нечинності свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи за №667622 серія А00. Відповідно до Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної процедури, Замовник не вимагав надання такого документу. Свідоцтво було надане Переможцем на власний розсуд, як додатковий матеріал, що не може бути причиною відхилення його пропозиції за умови її відповідності вимогам встановленим Замовником. Переможцем був наданий Витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України станом на 12.10.2022 сформований в Опендатабот.
1. Щодо відсутності в Акті №1 приймання виконаних будівельних робіт (надалі - Акт) та в Довідці виконаних будівельних робіт та витрат (надалі - Довідка) інформації щодо дати підписання виконаних робіт та номеру договору. Додатком №3 до Оголошення про проведення спрощеної процедури (пункт 3) передбачено надання Учасником копії акту (-ів) наданих послуг, що підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. Ми, як Замовник, не встановлювали вимог до оформлення такого фінансового документу. Оскільки Акт та Довідка були підписані зі сторони Замовника (ЛИПОВЕЦЬКА РАЙОННА СПІЛКА СПОЖИВЧИХ ТОВАРИСТВ) це засвідчує факт приймання ними виконаних робіт, а отже факт повного виконання договору між ними та Переможцем даної закупівлі. Ми, як Замовник, не маємо права вказувати третім стороннім організаціям як мають бути оформлені їхні фінансові документи, це виключно в компетенції їхніх фінансових структурних підрозділів.
Крім того Переможцем був наданий оригінал лист відгук за вих.№55 від 25.12.2022р. яким ЛИПОВЕЦЬКА РАЙОННА СПІЛКА СПОЖИВЧИХ ТОВАРИСТВ підтверджує факт виконання робіт в повному обсязі згідно договору та в строки згідно графіку (вимога частини другої пункту три Додатка №3 до Оголошення про проведення спрощеної процедури).
2. Щодо нечинності свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи за №667622 серія А00. Відповідно до Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної процедури, Замовник не вимагав надання такого документу. Свідоцтво було надане Переможцем на власний розсуд, як додатковий матеріал, що не може бути причиною відхилення його пропозиції за умови її відповідності вимогам встановленим Замовником. Переможцем був наданий Витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України станом на 12.10.2022 сформований в Опендатабот.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 жовтня 2022 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" |
179 207,53
UAH з ПДВ
|
177 899,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗОВ КЛІНІНГ І КО" |
184 600,00
UAH з ПДВ
|
177 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОДАІНА" |
192 687,55
UAH з ПДВ
|
178 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ ХОЛ БУД" |
188 816,09
UAH з ПДВ
|
187 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" #25845497 |
Переможець |
177 899,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2022 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:41
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2022 16:33
|
Договір 82 22.pdf | укладений |
26 жовтня 2022 16:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт приміщень 4-го поверху КНП «ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЯ» за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, будинок 72 | 1 | послуга |
177 899,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | меншення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 82-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт приміщень 4-го поверху КНП «ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЯ» за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, будинок 72 | 1 | послуга |
177 505,51
UAH з ПДВ
|