Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери великогабаритні
Очікувана вартість
2 230 000,00 UAH
UA-2022-10-04-002982-a 597b1ed88b5e49ae82b9c0e0bff2703d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круценко Дмитро Олександрович

380564094129 metro.tramvay@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Контактна особа: Круценко Дмитро Олександрович
380564094129
metro.tramvay@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2022 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2022 15:45
Очікувана вартість: 2 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 1 до оголошення. Обґрунтування посилання на маркування/тип та нормативну відповідність предмету закупівлі: Встановлені Замовником товари з конкретним маркуванням, технічними та якісними характеристиками, обумовлено виробничою необхідністю високої якості матеріалів. За технічними та експлуатаційними властивостями, наведеними спеціалістами з технічної частини замовника, матеріали мають нормативну та експлуатаційну сумісність встановленим вимогам, та задовольняють потреби замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями. Закупівля оголошується для потреб на період воєнного стану, згідно із Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (зі змінами).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7200 штуки
Контейнер великогабаритний м’який
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 44613000-0 — Великогабаритні контейнери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата за Товар (партію Товару) здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату, протягом 5 (п’яти) банківських днів від дати виставлення рахунку — 50 відсотків від суми рахунку. Аванс 5 Банківські 50
Поставка товару Оплата за Товар (партію Товару) здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату, 50 відсотків — після здійснення поставки Товару (партії Товару) на склад Покупця протягом 5 (п’яти) банківських днів. Пiсляоплата 5 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2022 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ПЛАСТ" 310,02
UAH з ПДВ
310,02
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІСТРУГА КОСТЯНТИН ДМИТРОВИЧ" 2 229 984,00
UAH з ПДВ
2 229 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2022 17:49
Електронний підпис
12 жовтня 2022 13:30
Електронний підпис
12 жовтня 2022 13:29
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ПЛАСТ"

ФОП "КІСТРУГА КОСТЯНТИН ДМИТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ПЛАСТ"
#42285588
Відхилено 310,02
UAH з ПДВ
14 жовтня 2022 10:35
ФОП "КІСТРУГА КОСТЯНТИН ДМИТРОВИЧ"
#3063700339
Переможець 2 229 984,00
UAH з ПДВ
14 жовтня 2022 15:29

Документи

14 жовтня 2022 10:35
Електронний підпис

Документи

14 жовтня 2022 15:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 жовтня 2022 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КІСТРУГА КОСТЯНТИН ДМИТРОВИЧ"
#3063700339
2 229 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 жовтня 2022 15:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 08:42
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 08:42
ДУ№1 Д№7093.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 08:42
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2022 13:23
7093.pdf укладений
19 жовтня 2022 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктами 4.4., 6.2.1. та 9.5. цього Договору, Господарським та Цивільним кодексами України, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, згідно із пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти абзац другий пункту 4.1. в наступній редакції: “4.1. ...Загальна сума цього Договору становить: 929 160,00 грн. (дев’ятсот двадцять дев’ять тисяч сто шістдесят гривень нуль копійок) без урахування ПДВ.” 2. У зв’язку зі зі зменшенням обсягів закупівлі, Сторони дійшли згоди викласти Додаток до Договору та цієї Додаткової угоди — Специфікацію № 2, що є невід’ємною частиною Договору та Додаткової угоди, у новій редакції, в якій зазначено обсяги, ціни, номенклатурні позиції та загальна вартість Товару, що Постачальник передав у власність Покупця. 3. Усі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 7093
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 929 160,00
UAH