Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуарів по вул.Степана Бандери (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці
Очікувана вартість
3 673 970,00 UAH
UA-2022-10-04-002309-a a6174a256c914c7499edc129fc3e5c49
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Гулейчук

+380372553740 v.guleychuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Віталій Гулейчук
+380372553740
v.guleychuk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2022 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 3 673 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 369,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення пропозиції, визначену в оголошенні. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення пропозиції. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення пропозиції: 18 000 грн. (вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на номер оголошення про проведення цієї закупівлі. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт тротуарів по вул.Степана Бандери (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, тротуари по вул.Степана Бандери
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 1 місяця. Попередня оплата здійснюється за рішенням Замовника протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу місячного терміну з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням штрафу в розмірі, визначеному п. 8.5 Договору, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі, визначеному п.8.6 Договору. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Рішення Замовника про виплату/невиплату попередньої оплати не впливає на хід виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором, зокрема на строки виконання робіт Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Прийняття та оплата виконаних робіт проводиться на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про їх вартість (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, в межах ліміту асигнувань на поточний рік (у разі його встановлення). За рішенням Замовника прийняття робіт може здійснюватися після попереднього випробування, якщо це випливає з характеру робіт. У цьому випадку прийняття робіт може здійснюватися лише у разі позитивного результату попереднього випробування. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Акти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення пропозиції, визначену в оголошенні. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення пропозиції. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення пропозиції: 18 000 грн. (вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на номер оголошення про проведення цієї закупівлі. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади.

Сума забезпечення: 18000 UAH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" 3 525 966,00
UAH з ПДВ
3 525 966,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 жовтня 2022 12:41
Електронний підпис
12 жовтня 2022 12:40
Витяг-358918-ДЯКОН-2022-10-10.pdf
12 жовтня 2022 12:40
Довідка ГУ ДПС.pdf
12 жовтня 2022 12:40
Протокол №6.pdf
12 жовтня 2022 12:40
Копії дипломів ІТП.pdf
12 жовтня 2022 12:40
Свідоцтво РА.7z
12 жовтня 2022 12:40
Опис.pdf
12 жовтня 2022 12:40
Довідка_покриття.PDF
12 жовтня 2022 12:40
Банківська Ліцензія.7z
12 жовтня 2022 12:40
Статут.pdf
12 жовтня 2022 12:40
Протокол №24.pdf
12 жовтня 2022 12:40
Протокол НР.7z
12 жовтня 2022 12:40
Лист для клієнтів.7z
12 жовтня 2022 12:40
Лист-згода пер. Собко.PDF
12 жовтня 2022 12:40
Наказ №79.pdf
12 жовтня 2022 12:40
Лист здійснення БД.7z
12 жовтня 2022 12:40
копія Витяг ЄДР.pdf
12 жовтня 2022 12:40
Гарантія 5078-21-29.7z
12 жовтня 2022 12:40
Відгуки.pdf
12 жовтня 2022 12:40
Наказ Фролова Ю.М.7z
12 жовтня 2022 12:40
Витяг із Статуту.7z
12 жовтня 2022 12:40
Лист-згода перс дан 27.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
Переможець 3 525 966,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2022 10:09

Документи

17 жовтня 2022 10:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2022 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
3 525 966,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2022 10:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 16:28
ДД 2 - КР тротуарів - Бандери.pdf укладений
27 грудня 2022 16:27
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2022 16:36
ДД 1 - КР тротуарів - Бандери.pdf зміни до договору
18 листопада 2022 16:34
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2022 15:25
КР - тротуари - Бандери .pdf укладений
21 жовтня 2022 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 31.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: 395
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Договір розірвано за згодою сторін