Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 44170000-2 «Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами» (Пластини ТШХ)
Очікувана вартість
78 000,00 UAH
UA-2022-10-04-000439-a 7555a1b5211e40f5b9c1a4957270f049
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попова Євгенія Ігорівна

+380980706521 buxvetuo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Дніпропетровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів"
Код ЄДРПОУ: 00693517
Місцезнаходження: 49054, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. О. Поля, буд. 48
Контактна особа: Попова Євгенія Ігорівна
+380980706521
buxvetuo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2022 08:57
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2022 12:11
Очікувана вартість: 78 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 15. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників Електронна банківська гарантія – 2340,00 грн. 15.1. Замовником вимагається надання часником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених п.15.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, реквізити оголошення про закупівлю – унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 15.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 15.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення пропозиції: 2340,00 грн. (Дві тисячі триста сорок гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції повинен складати не менше тридцяти робочих днів з дати кінцевого строку подання пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір (заява) про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (заяву) разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 робочих днів з дня отримання вимоги. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Набуття чинності забезпечення пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів пропозиції. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надаються у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію/документи, що надаються у складі пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 14 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Банківські реквізити замовника: Код ЄДРПОУ отримувача 00693517 Поточний рахунок UA708201720343151004200004948 Банк отримувача ДКСУ м. Київ Код банку МФО 820172 15.2. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. 15.3. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. 15.4. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». 15.5. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2340 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 упаковка
Пластини ТШХ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр.О.Поля 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує повну вартість отриманого Товару шляхом прямих банківських переказів з відстрочкою платежу протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару (дата підписання видаткової накладної сторонами). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

15. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників Електронна банківська гарантія – 2340,00 грн. 15.1. Замовником вимагається надання часником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених п.15.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, реквізити оголошення про закупівлю – унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 15.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 15.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення пропозиції: 2340,00 грн. (Дві тисячі триста сорок гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції повинен складати не менше тридцяти робочих днів з дати кінцевого строку подання пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір (заява) про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (заяву) разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 робочих днів з дня отримання вимоги. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Набуття чинності забезпечення пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів пропозиції. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надаються у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію/документи, що надаються у складі пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 14 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Банківські реквізити замовника: Код ЄДРПОУ отримувача 00693517 Поточний рахунок UA708201720343151004200004948 Банк отримувача ДКСУ м. Київ Код банку МФО 820172 15.2. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. 15.3. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. 15.4. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». 15.5. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Сума забезпечення: 2340 UAH
04 жовтня 2022 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2022 08:57
оголошення про закупівлю_пластини 4417.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-10-04-000439-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БІОТРЕЙС-ГРУПП", Код ЄДРПОУ:39727739
Дата подання: 19 жовтня 2022 17:29
Оскарження дискваліфікації та переможця закупівлі
Вимога про оскарження дискваліфікаціїї ТОВ "Біотрейс-Групп" та неправомірне визнання переможцем закупівлі ФОП Сльозко з невиконаними ним вимогами Оголошення про спрощену закупівлю.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 жовтня 2022 13:51
Відповідно до рішення Уповноваженої особи від 18.10.2022 пропозиція, подана ТОВ «БІОТРЕЙС-ГРУПП», була відхиленя через наявність наступних недоліків:
- у порушення вимог п. 19.2.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції відсутній наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів;
- у порушення вимог п.19.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції відсутня довідка або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту).
Щодо першої причини відхилення та твердження ТОВ «БІОТРЕЙС-ГРУПП» стосовно надання запитуваного документу.
Відповідно до вимог п. 19.2.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) учасник у складі пропозиції повинен був надати копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів пропозиції та договору за результатами спрощеної закупівлі, а саме: у разі підписання керівником організації-учасника - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів. Тобто, учасник повинен був надати:
- протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо або виписка (витяг) із зазначених документів,
та
- наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів.
У складі пропозиції ТОВ «БІОТРЕЙС-ГРУПП» надано наступні документи:
- довідка про уповноважену особу;
- Витяг з Протоколу №1 Загальних Зборів Учасників ТОВ «БІОТРЕЙС-ГРУПП» від 31.03.2015, п.5 якого прийнято рішення про призначення директора;
- Витяг з рішення єдиного учасника №001-2020 ТОВ «БІОТРЕЙС-ГРУПП» від 30.03.2020, відповідно до якого директору надані повноваження на укладання правочинів від імені Товариства без обмежень за сумою;
- Витяг з наказу №2-П від 01.07.2016 «Про оформлення і підписання документаціїдля тендерів».
При цьому, серед наданих документів наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів відсутній.
Щодо другої причини відхилення та твердження ТОВ «БІОТРЕЙС-ГРУПП» стосовно надання запитуваного документу.
Відповідно до вимог п.19.3 Оголошення у складі пропозиції надано:
- Статут ТОВ «БІОТРЕЙС-ГРУПП», затверджений рішенням єдиного учасника №1/2019 від 04.04.2019;
- Опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу» від 07.10.2021, відповідно до якого ТОВ «БІОТРЕЙС-ГРУПП» для проведення державної реєстрації подали наступні документи:
1. Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу.
2. Опис структури власності.
3. Копія паспорта КБВ (нотаріально засвідчена копія).
Даний опис не підтверджує подання для реєстрації статуту від 04.04.2019.
З огляду на викладене, рішення замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «БІОТРЕЙС-ГРУПП» повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
Щодо невідповідності пропозиції ФОП СЛЬОЗКО Д.Є., яке має місце на думку ТОВ «БІОТРЕЙС-ГРУПП».
Відповідно до вимог Додатку 1 Оголошення товар, що постачається, повинен мати паспорт та/або сертифікати якості та/або аналізу і відповідати вимогам чинного законодавства України. Для підтвердження надати копії вищевказаних документів у складі пропозиції.
П.20.3 Оголошення передбачено, що документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог даного Оголошення у складі пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
З огляду на викладене, пропозиція ФОП СЛЬОЗКО Д.Є. в цій частині відповідала вимогам Оголошення.

Документи подані скаржником

19 жовтня 2022 17:29
Вимога.pdf

Документи

20 жовтня 2022 13:51
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2022 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БІОТРЕЙС-ГРУПП" 72 000,00
UAH з ПДВ
72 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Сльозко Дмитро Євгенійович 77 000,00
UAH з ПДВ
77 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 жовтня 2022 21:21
Електронний підпис
11 жовтня 2022 21:19
ТП UA-2022-10-04-000439-a.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2022 15:29
Електронний підпис
12 жовтня 2022 15:28
42_Лист помилки.pdf
12 жовтня 2022 15:28
19_Персональні дані.pdf
12 жовтня 2022 15:28
29_Аналогічний договір.pdf
12 жовтня 2022 15:28
16_Витяг з ЭДРПОУ 15-11-21.pdf
12 жовтня 2022 15:28
27_Працівники.pdf
12 жовтня 2022 15:28
8_Гарантійний лист.pdf
12 жовтня 2022 15:28
38_Лист Санції.pdf
12 жовтня 2022 15:28
39_Лист оскарження.pdf
12 жовтня 2022 15:28
6_Лист пояснення.pdf
12 жовтня 2022 15:28
46_Гарантія.zip
12 жовтня 2022 15:28
20_Ліцензія.pdf
12 жовтня 2022 15:28
14_Лист згода.pdf
12 жовтня 2022 15:28
1_Пропозиція.pdf
12 жовтня 2022 15:28
36_Довідка.pdf
12 жовтня 2022 15:28
34_Істотні умови.pdf
12 жовтня 2022 15:28
40_Лист відхилення.pdf
12 жовтня 2022 15:28
28_Аналогічні договори.pdf
12 жовтня 2022 15:28
26_Авто.pdf
12 жовтня 2022 15:28
25_Договір склад.pdf
12 жовтня 2022 15:28
44_Лист щодо територій.pdf
12 жовтня 2022 15:28
9_стаття 17.pdf
12 жовтня 2022 15:28
22_Гарантійний лист.pdf
12 жовтня 2022 15:28
13_Проект договору.pdf
12 жовтня 2022 15:28
2_Уповноважена особа.pdf
12 жовтня 2022 15:28
7_Податкові декларації.pdf
12 жовтня 2022 15:28
45_Лист щодо відхилення.pdf
12 жовтня 2022 15:28
32_Довкілля.pdf
12 жовтня 2022 15:28
5_ФОП_Сльозко_ДЄ.pdf
12 жовтня 2022 15:28
41_Лист печатка.pdf
12 жовтня 2022 15:28
24_МТБ.pdf
12 жовтня 2022 15:28
37_Довідка.pdf
12 жовтня 2022 15:28
3_Статутні обмеження.pdf
12 жовтня 2022 15:28
33_Санкції.pdf
12 жовтня 2022 15:28
10_стаття 17 загальна.pdf
12 жовтня 2022 15:28
21_Лист щодо беніфіцара.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІОТРЕЙС-ГРУПП"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ФОП Сльозко Дмитро Євгенійович

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІОТРЕЙС-ГРУПП"
#39727739
Відхилено 72 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2022 09:42
ФОП Сльозко Дмитро Євгенійович
#3108111632
Переможець 77 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2022 11:28

Документи

18 жовтня 2022 09:42
Електронний підпис
18 жовтня 2022 09:39
Протокол

Документи

18 жовтня 2022 11:28
Електронний підпис
18 жовтня 2022 11:27
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2022 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сльозко Дмитро Євгенійович
#3108111632
77 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2022 11:28
Електронний підпис
18 жовтня 2022 11:27
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 13:27
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2022 13:55
Договір укладений
20 жовтня 2022 13:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 77 000,00
UAH