Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Придбання автомобіля грузо-пасажирського)за видатками на здійснення заходів правового режиму воєнного стану
Очікувана вартість
1 907 200,00 UAH
UA-2022-10-03-010787-a db89d5c19e7c46c5a199eb618bcfeff5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кириченко Максим Олегович

+380472632534 dirpark@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Дирекція парків"
Код ЄДРПОУ: 21368856
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, м. Черкаси, вул. Смілянська, 132/3
Контактна особа: Кириченко Максим Олегович
+380472632534
dirpark@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2022 22:52
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 907 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 536,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Місцезнаходження замовника: 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 132/3; Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (відповідно до п.3ч.4.ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»); Код ЄДРПОУ 21368856; Вид закупівлі: відповідно до абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 і п. 3(прім7) Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» і абз. 3 пп. 1 п. 1 Постанови КМУ від 28.02.2022 року № 169; Джерело фінансування: згідно річного плану; Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – відповідно до оголошення
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
автомобіль грузо-пасажирський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 132/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2022 23:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2022 23:26
ОГОЛОШЕННЯ грузо-пас НР.docx
06 жовтня 2022 23:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2022 23:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2022 22:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2022 23:26
ОГОЛОШЕННЯ грузо-пас НР.docx
03 жовтня 2022 23:51
ОГОЛОШЕННЯ грузо-пас.docx
03 жовтня 2022 22:52
ОГОЛОШЕННЯ грузо-пас.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" 1 907 200,00
UAH з ПДВ
1 907 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2022 18:06
Електронний підпис
12 жовтня 2022 18:05
4. Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"
#36449624
Переможець 1 907 200,00
UAH з ПДВ
14 жовтня 2022 23:27

Документи

14 жовтня 2022 23:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 жовтня 2022 23:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"
#36449624
1 907 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 жовтня 2022 23:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 12:45
калькуляція СКС груз-пас.pdf укладений
27 січня 2023 12:44
Електронний підпис укладений
12 грудня 2022 14:13
Дод 4 договір 241 авто груз-пас.pdf зміни до договору
12 грудня 2022 14:13
Електронний підпис укладений
24 листопада 2022 23:15
Дод 3 договір 241 авто груз-пас.pdf зміни до договору
24 листопада 2022 23:14
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2022 13:54
Дод 2 договір 241 авто груз-пас.pdf зміни до договору
27 жовтня 2022 13:53
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2022 13:51
Дод 1 договір 241 авто груз-пас.pdf зміни до договору
27 жовтня 2022 13:51
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2022 15:34
Договір авто груз-пас.pdf укладений
20 жовтня 2022 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення п.5.4. Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 241
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення Додатку №1 до Договору (СПЕЦИФІКАЦІЯ) в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 241
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» і підпунктом 4 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також в зв’язку з продовженням воєнного стану і затримкою фінансування витрат Покупця, викладення пунктів 5.1. і 10.1. Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 241
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів Покупця
Номер договору про закупівлю: 241
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 907 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 317 866,67 UAH)