Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розміщення продуктових наборів, гігієнічних наборів, товарів для побутових потреб внутрішньо переміщених осіб
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2022-10-03-010583-a c6275315a04f419487c3dbb0cf068086
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Меленець Радислав Сергійович

+380970117030 radislav.melenets@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052784
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70
Контактна особа: Меленець Радислав Сергійович
+380970117030
radislav.melenets@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2022 20:54
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2022 20:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2022 20:59
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70220000-9: Послуги з надання в оренду чи лізингу нежитлової нерухомості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розміщення продуктових наборів, гігієнічних наборів, товарів для побутових потреб внутрішньо переміщених осіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01000, Україна, Київська область, Київська область, Територія Київської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 70220000-9 — Послуги з надання в оренду чи лізингу нежитлової нерухомості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2022 20:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2022 20:54
Проєкт договору.docx
03 жовтня 2022 20:54
Технічне завдання.docx
03 жовтня 2022 20:54
Оголошення закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2022 20:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДИАД-ЛОГІСТИК 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2022 18:07
Електронний підпис
12 жовтня 2022 18:02
1. Статут.pdf
12 жовтня 2022 18:02
11. таблица.PDF
12 жовтня 2022 18:02
3. Виписка.pdf
12 жовтня 2022 18:02
4. Свідоцтво ПДВ.pdf
12 жовтня 2022 18:02
8 Дезинфекция 1 лист.pdf
12 жовтня 2022 18:02
8 Дезинфекция 2 лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДИАД-ЛОГІСТИК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДИАД-ЛОГІСТИК
#39425648
Переможець 1 200 000,00
UAH з ПДВ
14 жовтня 2022 21:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 жовтня 2022 21:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДИАД-ЛОГІСТИК
#39425648
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2022 18:11
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
31 грудня 2022 18:11
Повідомлення про внесення змін.docx зміни до договору
31 грудня 2022 18:11
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2022 22:21
Договір №136 від 17.02.2022 р. укладений
17 жовтня 2022 22:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з розміщення продуктових наборів, гігієнічних наборів, товарів для побутових потреб внутрішньо переміщених осіб 1 послуга 1 200 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно частини 6 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору №136 від 17.10.2022р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, на суму 239 970,00 грн. (двісті тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят гривень 00 копійок) у т. ч. ПДВ 39 995,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з розміщення продуктових наборів, гігієнічних наборів, товарів для побутових потреб внутрішньо переміщених осіб 1 послуга 1 200 000,00
UAH з ПДВ