Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи ендоскопічної візуалізації у комплекті (згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: код 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків», код за НК 024:2019: 35616 «Система ендоскопічної візуалізації»).
Очікувана вартість
7 718 000,00 UAH
UA-2022-10-03-009415-a 90ff5945af44468d9a0b7786ea0e98f6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Дідик

+380312642073 medikaments@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Закарпатській області"
Код ЄДРПОУ: 08734492
Вебсайт: http://zak-tmo.mvs.gov.ua
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 12
Контактна особа: Віктор Дідик
+380312642073
medikaments@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2022 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2022 16:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2022 16:45
Початок аукціону: 13 жовтня 2022 12:18
Очікувана вартість: 7 718 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 590,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Закупівля проводиться під час дії воєнного стану в Україні, який введено відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), з урахуванням на виконання вимог абз. 3 п. 1 ч. 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022р. №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного часу» (із змінами та доповненнями), керуючись положеннями Цивільного та Господарського кодексів України, а також Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі – Закон) (із змінами).
Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Виділено додаткові кошти на закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Системи ендоскопічної візуалізації у комплекті (згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: код 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків», код за НК 024:2019: 35616 «Система ендоскопічної візуалізації»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Грибоєдова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2022 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕДТРЕЙД" 7 680 000,00
UAH з ПДВ
7 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ХЕЛСІМЕД 7 700 000,00
UAH з ПДВ
7 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2022 09:55
Електронний підпис
14 жовтня 2022 09:54
Електронний підпис
14 жовтня 2022 09:54
Електронний підпис
14 жовтня 2022 09:54
Витяг-367023-МИШКО-2022-10-13.pdf
14 жовтня 2022 09:54
1. Цінова пропозиція .pdf
11 жовтня 2022 22:25
Електронний підпис
11 жовтня 2022 22:25
1. Цінова пропозиція .pdf
11 жовтня 2022 22:25
1. Цінова пропозиція .pdf.p7s
11 жовтня 2022 22:25
5. Лист про санкції.pdf.p7s
11 жовтня 2022 22:25
5. Лист про санкції.pdf
11 жовтня 2022 22:25
4.8 Паспорт LX-ЕТ001.pdf
11 жовтня 2022 22:25
4.14 Листи виробників.pdf.p7s
11 жовтня 2022 22:25
4.8 Паспорт LX-ЕТ001.pdf.p7s
11 жовтня 2022 22:25
4.14 Листи виробників.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2022 14:16
Електронний підпис
12 жовтня 2022 14:15
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДТРЕЙД"

ТОВ ХЕЛСІМЕД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕДТРЕЙД"
#40912327
Переможець 7 680 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2022 16:52

Документи

13 жовтня 2022 16:52
Електронний підпис
13 жовтня 2022 16:51
Протокол УО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2022 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕДТРЕЙД"
#40912327
7 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2022 16:52
Електронний підпис
13 жовтня 2022 16:51
Протокол УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 15:46
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 18:18
2201222.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 18:17
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 15:02
1.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 14:58
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2022 10:04
174.pdf укладений
18 жовтня 2022 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.5.1. та п.11.1. Договору №174 від 18.10.2022 виклавши їх у наступній редакції: "5.1.Постачальник забезпечує постачання товару в повному обсязі до 20.12.2022 за адресою замовника: 88000 Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 12." "11.1.Договір набирає чинності з дня його підписання та діє до завершення воєнного стану, оголошеного Указом Президента України від 24.02.2022 "64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" (зі змінами), але не довше ніж до 31.12.2022, а в частині оплати за поставлений товар - до повного виконання сторонами узятих на себе зобов'язань"
Номер договору про закупівлю: 174
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, що не призводить до збільшення суми, визначеної в Договорі, керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.12.2 Договору, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору №174 від 18-10-2022 р., виклавши їх у новій редакції: 1. Додаток №1 до Договору № 174 від 18-10-2022 р. , згідно з Додатком №1 до цієї Додаткової угоди, який є невід’ємною її частиною. 2. Внести зміни у підпункт 5.1 Договору виклавши його у новій редакції: «5.1. Постачальник забезпечує постачання Товару в повному обсязі до 26.12.2022 року за адресою Замовника: 88000 Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, буд. 12.»
Номер договору про закупівлю: 174
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 7 680 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 502 429,91 UAH)