Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти
Очікувана вартість
126 440,00 UAH
UA-2022-10-03-009037-a 84175cc258b146feb69862e8088a707a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лимар Максим Петрович

380669800970 sokolosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Соколівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41830324
Місцезнаходження: 27641, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький район, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23
Контактна особа: Лимар Максим Петрович
380669800970
sokolosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2022 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 126 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 633,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
580 кілограм
Сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
100 кілограм
Сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються у межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. Днем передачі товару вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2022 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2022 16:24
СП Сирні продукти.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-10-03-009037-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОРОНІНА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3158621106
Дата подання: 06 жовтня 2022 22:16
Необгрунтована вимога що до кваліфікаційних критеріїв
недоречні та дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2022 13:08
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» кожна людина, яка проживає або тимчасово перебуває на території України, має право на захист від впливу іонізуючого випромінювання. Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів щодо запобігання впливу іонізуючого випромінювання на організм людини вище встановлених дозових меж опромінення, а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів, що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини.
У зв’язку з тим, що товар, який буде постачатись за результатом даних торгів призначений для харчування дітей, Замовник вимагає підтвердження того, що Учасник здійснює відповідні заходи для запобігання впливу іонізуючого випромінювання, зокрема на транспортні засоби, якими Учасник планує здійснювати постачання товару. Такі транспортні засоби, за результатами експертизи, повинні бути безпечними для життя та здоров’я дітей, за радіаційними факторами.
Отримання такого висновку та/або заключення є доступним для всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, в тому числі юридичним, фізичним особам та фізичним особам підприємцям, така процедура експертизи/дослідження не займає багато часу. Строк проходження такої експертизи становить від 2-х до 5-ти днів. Необхідно відмітити, що з моменту оголошення закупівлі до кінцевого строку подання пропозицій встановлено 9 денний термін, а тому обмежень для Учасників щодо проведення такої експертизи та отримання заключення (висновку) вдосталь. Учасник самостійно забезпечує отримання усіх необхідних дозволів та документів, необхідних для підтвердження відповідності усім критеріям та вимогам встановлених в Оголошенні, та несе усі витрати що пов’язані з ними.
Тому Замовник вважає, що ті Учасники , що мають намір взяти участь в даній процедурі, повинні мати, або повинні отримати експертний висновок, який підтверджує безпечність транспортних засобів на предмет іонізуючого випромінення.
Основною метою, згідно якої Замовник вимагає від Учасників наявність експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортних засобів, є забезпечення радіологічної безпечності продуктів харчування та зниження дози внутрішнього опромінення населення України, шляхом обмеження надходження радіонуклідів з продуктами харчування та стимуляції створення і дотримання виробниками продуктів харчування та/або підприємствами (установами, організаціями, тощо), що здійснюють господарську діяльність пов’язану з обігом продуктів харчування, необхідних умов та процесів для одержання чистої продукції, зокрема умов, що стосуються транспортування та зберігання такої продукції.

Документи подані скаржником

06 жовтня 2022 22:16
вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЖАДАН ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА" 126 040,00
UAH з ПДВ
126 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2022 10:50
Електронний підпис
11 жовтня 2022 10:49
1 сири UA-2022-10-03-009037-a.pdf
11 жовтня 2022 10:49
2 сири UA-2022-10-03-009037-a.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЖАДАН ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЖАДАН ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА"
#2801516983
Відхилено 126 040,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2022 14:43

Документи

12 жовтня 2022 14:43
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій