Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво складського приміщення для зберігання солі за адресою: м. Київ, вул. Якутська, 6А
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2022-10-03-008804-a ● 36a6029cd6124e77895d907cb28853f2
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 39607507 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, 03182, м. Київ, Святошинський район, вул. Симиренка, буд. 17 |
Контактна особа: |
Антоненко Андрій Олексійович 380444540166 kk_urist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2022 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2022 12:00 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (будівництво складського приміщення для зберігання солі за адресою: м. Київ, вул. Якутська, 6А)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво складського приміщення для зберігання солі за адресою: м. Київ, вул. Якутська, 6А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, Київська область, Київ, Якутська, 6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2022 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2022 16:40 |
Креслення.pdf | |
13 жовтня 2022 16:40 |
Перелік змін до ТД від 13.10.2022.docx | |
13 жовтня 2022 16:40 |
Тендерна документація. Склад (нова редакція).docx |
13 жовтня 2022 16:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 жовтня 2022 16:40 |
Креслення.pdf
|
|||
13 жовтня 2022 16:40 |
Перелік змін до ТД від 13.10.2022.docx
|
|||
13 жовтня 2022 16:40 |
Тендерна документація. Склад (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний досвід
Дата подання: 04 жовтня 2022 08:33
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 16:36
За яким показником буде визначатися аналогічність договору, що підтверджує досвід учасника?
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до умов тендерної документації, аналогічність договору визначається за показником предмета закупівлі. Тобто аналогічним вважатиметься договір з будівництва складського приміщення.
Відповідно до умов тендерної документації, аналогічність договору визначається за показником предмета закупівлі. Тобто аналогічним вважатиметься договір з будівництва складського приміщення.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 06 жовтня 2022 12:34
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 11:54
Доброго дня. За вимогами тендерної документації до довідки додаються на кожного працівника, якого зазначено у довідці, копії наказів про призначення на посаду (разом з копіями трудових книжок, де міститься запис про прийняття учасником працівника на відповідну посаду згідно з КЗпП України) або копії цивільно правових угод щодо залучення працівників, а також копії посвідчень на підтвердження наявності відповідної кваліфікації. Документом, що підтверджує наявність кваліфікації, може бути і свідоцтво. Таким чином учасники, які мають свідоцтво, не зможуть виконати дану вимогу, чим обмежується коло учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації. зокрема і щодо газоелектрозварника. Тендерна документація не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» ( П. 4 ст. 22 Закону ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації найближчим часом.
Загальні питання
Дата подання: 06 жовтня 2022 12:47
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 11:55
Тендерна документація містить вимогу про надання копії чинного сертифікату міжнародного стандарту ISO 4500:2018.
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Таким чином, документи які не є обов’язковими на території України не можуть бути підставою для дискваліфікації учасника.
При цьому необхідно звернути увагу, що ст. 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації, а не її обов’язковості. Такої ж думки притримується і НААУ у своїх основних принципах діяльності (офіційний сайт).
Крім того, виходячи зі змісту ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права установлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, не призводячи своїми діями до умисного або штучного обмеження кола учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Листом від 12.01.2018 року за № 3433-06/1382-07 Мінекономрозвитку звернув увагу, що в зв’язку із втратою чинності Декрету КМУ від 10.05.1993 року за № 46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію», з 01.01.2018 року державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з цього часу відсутні правові підстави провадження органами сертифікації діяльності із сертифікації, як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації.
Листом Мінекономіки № 3433-09/17860-09 вiд 23.03.2021року було повідомлено про наступне. «Мінекономіки розглянуло Ваше звернення щодо сертифікації систем управління якістю акредитованим органом із сертифікації та повідомляє. Виходячи з норм Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон про закупівлі), вимоги в тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону про закупівлі, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону про закупівлі, не призводячи своїми діями до штучного a6o умисного обмеження потенційного кола учасників. Відповідно до норм Закону про закупівлі та Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій замовників в конкретних випадках. Разом з цим зазначаємо, що відповідно до статті 5 Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”, який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність…» Враховуючи вищевикладене, просимо виключити вимогу про надання копії чинного сертифікату міжнародного стандарту ISO 4500:2018, виданого учаснику, як дискримінаційну та таку, що обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Міжнародний сертифікат ISO 4500:2018, прийнятий в Україні 26.12.2019 р. (Наказ ДП «УкрНДНЦ» № 502), відноситься до національних стандартів. Вимога щодо його наявності обумовлена зацікавленістю Замовника у якісному виконанні робіт, яке, не в останню чергу, базується на гарантіях підрядника щодо можливості забезпечення ним достатнього рівня безпеки на робочому місці та мінімізації ризиків травматизму його робітників.
Загальне питання
Дата подання: 06 жовтня 2022 13:05
Дата відповіді: 11 жовтня 2022 11:56
Доброго дня! До якого класу наслідків належтить об'єкт будівництва?
Відповідь: Доброго дня. Об’єкт будівництва належить до класу наслідків СС1.
Креслення до виконання робіт
Дата подання: 07 жовтня 2022 11:05
Дата відповіді: 12 жовтня 2022 11:04
чи є можливість ознайомитися з кресленнями?
Відповідь: Доброго дня. Кресслення будуть надані окремим додатком.
Витяг з реєстру платників ПДВ
Дата подання: 07 жовтня 2022 12:10
Дата відповіді: 12 жовтня 2022 11:05
Доброго дня! Згідно пп. 2.8 Додатку 2 до тендерної документації вимагається надання копії витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), із зазначенням місцезнаходження/податкової адреси суб’єкта господарювання в межах міста Києва. Проте формою даного документу не передбачено зазначення місцезнаходження/податкової адреси суб’єкта господарювання. Це можна перевірити, переглянувши вимоги щодо формування даного документа на електронній сторінці Урядового порталу: https://www.kmu.gov.ua/service/vityag-z-reyestru-platnikiv-pdv. Тому учасникам буде неможливо виконати вимогу. Просимо внести зміни до тендерної документаці шляхом виключення фрази: "із зазначенням місцезнаходження/податкової адреси суб’єкта господарювання в межах міста Києва". А також просимо додати до вимог можливість надання свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, оскільки раніше видані свідоцтва платника ПДВ є дійсними і можуть застосовуватись як витяги з реєстру платників ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації найближчим часом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2022 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЛАСО" |
2 750 000,00
UAH з ПДВ
|
2 549 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" |
2 756 731,70
UAH з ПДВ
|
2 549 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА МОНОЛІТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
2 979 337,04
UAH з ПДВ
|
2 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДЕНЕРГОСЕРВІС 2000" |
2 999 942,40
UAH з ПДВ
|
2 999 942,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЛАСО" #42507133 |
Очікує рішення |
2 549 980,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2022 12:35
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2022 09:01 |
Кінець періоду оскарження: | 08 листопада 2022 00:00 |
Дата відміни: | 08 листопада 2022 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Враховуючи скорочення видатків з місцевого бюджету, призначених для оплати складського приміщення для зберігання солі, та неможливість гарантування оплати виконання робіт з будівництва такого складу у майбутньому, необхідно визнати тендер по предмету закупівлі «ДК 021:2015 — 45210000-2 — Будівництво будівель (будівництво складського приміщення для зберігання солі за адресою: м. Київ, вул. Якутська, 6А)» (оголошення UA-2022-10-03-008804-a) таким, що не відбувся. |
Документи:
28 жовтня 2022 09:01
|
Електронний підпис |
28 жовтня 2022 09:00
|
Протокол № 119 від 28.10.2022.pdf |