Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 59+000 – км 61+500 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-33 Одеса -Білгород-Дністровський – Монаші-/М-15/ з під'їздом до порту Чорноморськ (з виготовленням проєктної документації) (додаткові послуги)
Очікувана вартість
4 247 046,00 UAH
UA-2022-10-03-008105-a 93d803ce08204d76bc2a30b778a78152
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прочитанська Ганна Павлівна

380956832837 prochytanska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Прочитанська Ганна Павлівна
380956832837
prochytanska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі":
- п.5 – якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

8. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:

На надання послуг з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 59+000 – км 61+500 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-33 Одеса - Білгород-Дністровський – Монаші-/М-15/ з під'їздом до порту Чорноморськ з виготовленням проєктної документації за результатами відкритих торгів, з ТОВ «ІНТЕР-ФОРТ» укладено договір підряду №29П/21 від 23.06.2021 року, договірна ціна складає 13 920 000,00 грн. За результатами розробки проектної документації отримано позитивний висновок державної експертизи від 15.12.2021р. та затверджена наказом САД від 22.12.2021 №16ПРс.
Разом з тим, комісією за участі Замовника, Підрядника та Експлуатуючої організації було проведено обстеження об’єкта та встановлено, що проектною документацією передбачено надання послуг з влаштування нового дорожнього одягу на ділянці автомобільної дороги довжиною 10 м (в зоні зважування), проте не враховані обсяги послуг на ділянці автомобільної дороги в межах зони заспокоєння для забезпечення вимог технічного завдання щодо стану покриття та стабільної роботи обладнання. Тому необхідно улаштувати новий дорожній одяг по Типу 1 на зазначеній ділянці протяжністю 121 м.
Протоколом технічної ради від 29.12.2021 №9 прийнято рішення про необхідність коригування проектної документації з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 59+000 – км 61+500 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-33 Одеса - Білгород-Дністровський – Монаші-/М-15/ з під'їздом до порту Чорноморськ.

В результаті коригування отримано позитивний висновок державної експертизи від 27.04.2022 та затверджено наказом САД від 29.04.2022 №20ПРс.

Враховуючи вищезазначене, для організації безпеки дорожнього руху, забезпечення безпечного пропуску транспортних засобів та запобігання створення місць концентрації ДТП, а також для приведення зазначеної ділянки до належного технічного стану, необхідно надати додатковий обсяг послуг з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 59+000 – км 61+500 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-33 Одеса - Білгород-Дністровський – Монаші-/М-15/ з під'їздом до порту Чорноморськ.

Додаткові послуги є абсолютно аналогічні основним та мають бути надані саме підрядником, що надає основні послуги, оскільки вони є тісно пов’язані між собою і заміна підрядної компанії призведе до проблем технологічного характеру.

Відповідно до п. 5, част. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Всі умови витримано, тому було вирішено провести переговорну процедуру закупівлі на додаткові послуги по об’єкту поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 59+000 – км 61+500 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-33 Одеса - Білгород-Дністровський – Монаші-/М-15/ з під'їздом до порту Чорноморськ (з виготовленням проєктної документації).

Документи, що підтверджують необхідність застосування процедури:
• протокол засідання технічної ради Служби автомобільних доріг в Одеській області від 29.12.2022 №9;
• договір підряду № 29П/21 від 23.06.2021 року на надання основних обсягів послуг;
• висновок державної експертизи від 15.12.2021, затверджений наказом САД від 22.12.2021 №16ПРс;
• висновок експертизи від 27.04.2022, затверджений наказом САД від 29.04.2022 №20ПРс.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2022 15:46
Оскарження наміру укласти договір: 14 жовтня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Місце надання послуг - Одеська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 59+000 – км 61+500 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-33 Одеса -Білгород-Дністровський – Монаші-/М-15/ з під'їздом до порту Чорноморськ (з виготовленням проєктної документації) (додаткові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Форма розрахунків безготівкова на підставі актів виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в, КБ- 3. Оплата наданих послуг здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

03 жовтня 2022 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2022 15:45
Експертний звіт ВІМ Н-33 від 15 12 21.PDF
03 жовтня 2022 15:45
Протокол тех ради №9 від 29.12.2021р..PDF
03 жовтня 2022 15:45
Наказ 20ПРс від 29 04 22.PDF
03 жовтня 2022 15:45
ПОВ про намір ВІМ Н-33 59-61.PDF
03 жовтня 2022 15:45
Пр переговорів ВІМ Н-33 59-61 03 10 22.PDF
03 жовтня 2022 15:45
29П 21 ВІМ Н-33 59-61 Інтер-Форт.pdf
03 жовтня 2022 15:45
Наказ 16ПРс від 22 12 21.PDF
03 жовтня 2022 15:45
Експертний звіт ВІМ Н-33 від 27 04 22.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-ФОРТ»
#33901492
Переможець 4 243 684,80
UAH з ПДВ
03 жовтня 2022 15:46

Документи

03 жовтня 2022 15:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2022 15:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-ФОРТ»
#33901492
4 243 684,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2022 15:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 09:54
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2022 15:55
ДУ1 29П 21 ДР ВІМ Н-33 59-61 Інтер Форт 07 11 22.PDF зміни до договору
08 листопада 2022 15:55
Електронний підпис укладений
08 листопада 2022 15:21
Пр технічної помилки.PDF укладений
08 листопада 2022 15:18
29П21ДР від 07.11.2022 ТОВ Інтер-Форт.PDF укладений
08 листопада 2022 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3. Відповідно до пункту 13.5. розділу 13. «Строк дії Договору та порядок внесення змін», Сторони домовились пункт 5.1. розділу 5. «Строк та місце надання послуг» та пункт 13.1. розділу 13. «Строк дії Договору та порядок внесення змін», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року. п.13.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2022 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 29П/21/ДР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 4 243 684,80
UAH (в тому числі ПДВ 707 280,80 UAH)