Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція. 5 лотів: Лот 1. - Вакцини - 2 найменування; Лот 2. - Антибіотики – 8 найменувань; Лот 3. - Фармацевтична продукція – 43 найменувань; Лот 4. - Розчини медичні - 15 найменувань; Лот 5. - Засоби наркозу – 3 найменувань
Очікувана вартість
2 808 838,06 UAH
UA-2022-10-03-005372-a 33c50d76c22f4e9988c3770a8e2dca16
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Чорна

+380638569159 sm_clinical@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02005026
Місцезнаходження: 20701, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Героїв Холодноярців, буд. 82
Контактна особа: Марина Чорна
+380638569159
sm_clinical@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2022 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2022 08:00
Очікувана вартість: 2 808 838,06 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами від 24.06.2022 №723. детальніше див.Найменування та міжнародна непатентована назва, АТХ, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 3 до тендерної документації (технічна специфікація) та по тексту оголошення.Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

03 жовтня 2022 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2022 13:53
ОГОЛОШЕННЯ .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-10-03-005372-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "В. А. ФАРМА", Код ЄДРПОУ:44281040
Дата подання: 24 жовтня 2022 13:38
Причина для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника за предметом закупівлі Вакцини - 2 найменування, 33600000-6 Фармацевтична продукція, згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», оголошення UA-2022-10-03-005372-a не коректна
Замовник не може переглянути та прочитати надані документи, тому що кожен завантажений електронний документ підписана КЕП.
Скасована
Дата: 24 жовтня 2022 14:22
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2022-10-03-005372-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "В. А. ФАРМА", Код ЄДРПОУ:44281040
Дата подання: 26 жовтня 2022 16:22
дискваліфікація нашої пропозиції не правомірна.
Відповідно до Додатка 3 Загальних вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ЗАМОВНИК НЕ ЗАЗНАЧИВ в Тендерній документації, що потрібно надати довільну довідку на вимогу п. 5 «Упаковка не повинна бути пошкоджена, розкрита, не укомплектована чи недоукомплектована.» Також, ми Гарантійним листом підтвердили що згодні з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (ДОДАТОК 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) та гарантуємо їх виконання - згідно вимоги Замовника Додатку 1 п. 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (ДОДАТОК 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі, а також надання всіх необхідних документів для документального підтвердження вимог Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2022 14:31
Учасник не надав гарантовану довідку.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

24 жовтня 2022 13:38
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

26 жовтня 2022 16:22
Вимога 2.pdf

Документи

27 жовтня 2022 14:31
Довідка Учасника.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Вакцини - 2 найменування
Опис предмету закупівлі:
Більш детально в Додатку 3 тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 151 833,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 759,17 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 жовтня 2022 12:16
Закінчення: 17 жовтня 2022 12:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15 пач
Антирабічний Імуноглобулін 5,0 №5
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Rabies immunoglobulin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20701, Україна, Черкаська область, місто Сміла, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ ХОЛОДНОЯРЦІВ , будинок 82
Дата доставки: 21 листопада 2022
100 доз
Антирабічна вакцина ІНДІРАБ 0.5
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Rabies, inactivated, whole virus
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20701, Україна, Черкаська область, місто Сміла, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ ХОЛОДНОЯРЦІВ , будинок 82
Дата доставки: 21 листопада 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) днів від дня отримання Товару Замовником.протягом 10 (десяти) днів від дня отримання Товару Замовником. Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно накладної. У разі затримки фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2022 13:53
ОГОЛОШЕННЯ .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2022 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В. А. ФАРМА" 139 297,95
UAH з ПДВ
139 297,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТМ-Фарм" 151 833,00
UAH з ПДВ
151 833,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2022 16:18
Електронний підпис
12 жовтня 2022 16:17
Виписка ЄДР від 07.07.21.pdf.p7s
12 жовтня 2022 16:17
Рішення учасника.pdf.p7s
12 жовтня 2022 16:17
Статут завірений.pdf.p7s
12 жовтня 2022 16:17
Індіраб РП 2021 с печ.pdf.p7s
12 жовтня 2022 16:17
Документація.pdf.p7s
12 жовтня 2022 16:17
Серт Імун 402079-21 зав.pdf.p7s
12 жовтня 2022 16:17
Рішення засновника.pdf.p7s
12 жовтня 2022 16:17
Дістрібютор новая.pdf.p7s
12 жовтня 2022 16:17
Договор № 41.pdf.p7s

Публічні документи

12 жовтня 2022 14:39
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "В. А. ФАРМА"

ТОВ "СТМ-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "В. А. ФАРМА"
#44281040
Рішення скасоване 139 297,95
UAH з ПДВ
24 жовтня 2022 14:22
ТОВ "СТМ-Фарм"
#43808856
Рішення скасоване 151 833,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2022 14:22
ТОВ "В. А. ФАРМА"
#44281040
Відхилено 139 297,95
UAH з ПДВ
26 жовтня 2022 14:22
ТОВ "СТМ-Фарм"
#43808856
Переможець 151 833,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2022 13:54

Документи

26 жовтня 2022 14:22
Електронний підпис

Документи

31 жовтня 2022 13:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2022 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТМ-Фарм"
#43808856
151 833,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2022 13:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 12:59
ДУ № 3.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 12:56
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 13:23
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 13:21
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2022 09:14
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
10 листопада 2022 09:13
Електронний підпис укладений
04 листопада 2022 10:50
Специфікація.pdf укладений
04 листопада 2022 10:40
Договір.pdf укладений
04 листопада 2022 10:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Антирабічний Імуноглобулін 5,0 №5 15 упаковка 5 500,00
UAH з ПДВ
Антирабічна вакцина ІНДІРАБ 0.5 100 доза 594,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1/888 від 10.11.2022 року
Номер договору про закупівлю: 868
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/888
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 2/964 від 18.11.2022року (Подовження терміну дії договору).
Номер договору про закупівлю: 868
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/964
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 3/1066 від 23.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 868
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/1066
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML