Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з усунення аварії у адмінбудівлі Козаровицької експлуатаційної дільниці та будинку охорони Ірпінської насосної станції. Ремонт вікон та дверей.
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2022-10-01-000189-a c3a6f78da755443f8a6a291495d4f5cb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блануца Сергій Олександрович

380731563555 sblanutsa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міжрегіональний офіс захисних масивів Дніпровських водосховищ
Код ЄДРПОУ: 04389466
Місцезнаходження: 07301, Україна , Київська обл., Вишгород, вул. Київська 10-в
Контактна особа: Блануца Сергій Олександрович
380731563555
sblanutsa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2022 22:46
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2022 11:41
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з усунення аварії у адмінбудівлі Козаровицької експлуатаційної дільниці та будинку охорони Ірпінської насосної станції. Ремонт вікон та дверей.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07335, Україна, Київська область, Вишгородський р-н, с. Демидів, вул. Морська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45421130-4 — Встановлення дверей і вікон

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Статус платника ПДВ: 20%
Учасник зареєстрований як платник ПДВ: 20%
Учасник не зареєстрований як платник ПДВ: 0%
01 жовтня 2022 22:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2022 22:47
Проект договору (вікна).doc
01 жовтня 2022 22:46
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Свідоцтва про атестацію на право здійснення Учасником діяльності
Дата подання: 05 жовтня 2022 14:53
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 20:47
Доброго дня, уточніть будь ласка, що має на увазі Замовник під Свідоцтвом про атестацію на право здійснення Учасником діяльності? Про який документ іде мова? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Мова йде про будь-які дозвільні документи які вимагаються чинним законодавством України для виконання робіт згідно предмету закупівлі. Якщо такі документи не передбачені законодавством – учасник надає про це довідку в довільній формі.
Кошти згідно Настанови
Дата подання: 05 жовтня 2022 14:57
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 20:48
Доброго дня, уточніть будь ласка, чи враховувати учаснику у своїй договірній ціні кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Розрахунок ціни пропозиції (договірна ціна) учасника повинен бути виконаний відповідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» із урахуванням змін та доповнень. Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Ціна пропозиції учасника спрощеної процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків (у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанови), кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції учасника спрощеної процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
Дискримінація учасників які не є платниками ПДВ
Дата подання: 05 жовтня 2022 15:17
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 20:49
Відповідно до ст.5 Закону "Про публічні закупівлі" вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, тому вважаємо неприпустимим використання нецінових показників у вигляді платник чи не платник ПДВ. Ця умова унеможливує проведення торгів на рівних умовах. Прошу вказати якими пунктами Закону Ви як замовник користувались при включення цієї умови до нецінових показників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник в своїй закупівельній діяльності керується Законом України "Про публічні закупівлі". Статтею 5 Закону визначено основні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, такі як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ, а Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях НА РІВНИХ УМОВАХ. Саме задля справедливої оцінки поданих пропозицій замовником визначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначений критерій та методику оцінки приведеної ціни, яка дозволяє «вирівняти» пропозиції учасників платників та не платників ПДВ та НА РІВНИХ УМОВАХ підійти їм до участі в електронному аукціоні.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2022 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" 417 000,00
UAH з ПДВ
359 875,00
UAH з ПДВ
1.25 287 900 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РЕГІОНБУД" 459 146,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
1.25 288 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РБК РОСТ» 418 930,99
UAH з ПДВ
418 930,99
UAH з ПДВ
1 418 930.99 Документи

Публічні документи

07 жовтня 2022 15:15
Електронний підпис
07 жовтня 2022 15:15
Декларація МТБ.pdf.p7s
07 жовтня 2022 15:15
166.imd.p7s
07 жовтня 2022 15:15
Сертификат 45001.pdf.p7s
07 жовтня 2022 15:15
Довідка МТБ.pdf
07 жовтня 2022 15:15
Цінова пропозиція.pdf.p7s
07 жовтня 2022 15:15
Звіт по аудиту.pdf
07 жовтня 2022 15:15
Кошторис.pdf
07 жовтня 2022 15:15
Аналог.дог. 1733.pdf.p7s
07 жовтня 2022 15:15
сертифікат ISO 9001.pdf.p7s
07 жовтня 2022 15:15
166.imd
07 жовтня 2022 15:15
Довідка МТБ.pdf.p7s
07 жовтня 2022 15:15
Сертификат 45001.pdf
07 жовтня 2022 15:15
Кошторис.pdf.p7s
07 жовтня 2022 15:15
Сертификат Глорія 45001.pdf
07 жовтня 2022 15:15
MS-03 10_20 Звіт з аудиту.pdf.p7s
07 жовтня 2022 15:15
Довідка право підпису.pdf
07 жовтня 2022 15:15
Аналог.дог. 1733.pdf
07 жовтня 2022 15:15
Декларація МТБ.pdf
07 жовтня 2022 15:15
сертифікат ISO 9001.pdf
07 жовтня 2022 15:15
MS-03 10_20 Звіт з аудиту.pdf
07 жовтня 2022 15:15
Цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2022 15:15
Звіт по аудиту.pdf.p7s

Публічні документи

11 жовтня 2022 11:33
Електронний підпис
11 жовтня 2022 11:28
ДЦ.pdf
11 жовтня 2022 11:28
цінова_пропозиція.pdf
11 жовтня 2022 11:28
гарант_лист_тех.pdf
11 жовтня 2022 11:28
довідка_наявність МТБ.pdf
11 жовтня 2022 11:28
довідка_ліцензія.pdf
11 жовтня 2022 11:28
лист_згода.pdf
11 жовтня 2022 11:28
довідка_санкції.pdf
11 жовтня 2022 11:28
довідка_ризики.pdf
11 жовтня 2022 11:28
рішення_власника.pdf
11 жовтня 2022 11:28
відомості_підпр.pdf
11 жовтня 2022 11:28
наказ_директор.pdf
11 жовтня 2022 11:28
витяг_пдв.pdf
11 жовтня 2022 11:28
Договір 58-20.pdf
11 жовтня 2022 11:28
20201102_173029.jpg
11 жовтня 2022 11:28
20201102_173323.jpg
11 жовтня 2022 11:28
20201102_173332.jpg
11 жовтня 2022 11:28
20201102_173126.jpg
11 жовтня 2022 11:28
20201102_173217.jpg
11 жовтня 2022 11:28
20201102_173053.jpg
11 жовтня 2022 11:28
20201102_173107.jpg
11 жовтня 2022 11:28
20201102_173310.jpg
11 жовтня 2022 11:28
20201102_173143.jpg
11 жовтня 2022 11:28
20201102_173232.jpg
11 жовтня 2022 11:28
20201102_173200.jpg
11 жовтня 2022 11:28
20201102_173244.jpg

Публічні документи

11 жовтня 2022 23:32
Електронний підпис
11 жовтня 2022 21:09
15. Підписаний Додаток 2.pdf
11 жовтня 2022 21:09
10. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 жовтня 2022 21:09
2. Цінова пропозиція.pdf
11 жовтня 2022 21:09
20. Аналогічний договір.pdf
11 жовтня 2022 21:09
3. Довідка про власника.pdf
11 жовтня 2022 21:09
5. Довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РЕГІОНБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РБК РОСТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"
#41716575
Переможець 359 875,00
UAH з ПДВ
14 жовтня 2022 11:28

Документи

14 жовтня 2022 11:28
Електронний підпис
14 жовтня 2022 11:27
Протокол №132.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 жовтня 2022 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"
#41716575
359 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 жовтня 2022 11:28
Електронний підпис
14 жовтня 2022 11:27
Протокол №132.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 22:44
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2022 16:43
ДУ №1 до дог. 304 від 03.11.2022.pdf зміни до договору
07 грудня 2022 16:42
Електронний підпис укладений
07 листопада 2022 11:03
Дог. 304 від 03.11.2022.pdf укладений
07 листопада 2022 08:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення обставин непереборної сили, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 304
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 359 875,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 979,17 UAH)