Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт з усунення аварії у адмінбудівлі Козаровицької експлуатаційної дільниці та будинку охорони Ірпінської насосної станції. Ремонт вікон та дверей.
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2022-10-01-000189-a ● c3a6f78da755443f8a6a291495d4f5cb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міжрегіональний офіс захисних масивів Дніпровських водосховищ |
Код ЄДРПОУ: | 04389466 |
Місцезнаходження: | 07301, Україна , Київська обл., Вишгород, вул. Київська 10-в |
Контактна особа: |
Блануца Сергій Олександрович 380731563555 sblanutsa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2022 22:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2022 11:41 |
Очікувана вартість: | 460 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з усунення аварії у адмінбудівлі Козаровицької експлуатаційної дільниці та будинку охорони Ірпінської насосної станції. Ремонт вікон та дверей.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07335, Україна, Київська область, Вишгородський р-н, с. Демидів, вул. Морська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45421130-4 — Встановлення дверей і вікон
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
Статус платника ПДВ: | 20% |
Учасник зареєстрований як платник ПДВ: | 20% |
Учасник не зареєстрований як платник ПДВ: | 0% |
01 жовтня 2022 22:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2022 22:47 |
Проект договору (вікна).doc | |
01 жовтня 2022 22:46 |
Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Свідоцтва про атестацію на право здійснення Учасником діяльності
Дата подання: 05 жовтня 2022 14:53
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 20:47
Доброго дня, уточніть будь ласка, що має на увазі Замовник під Свідоцтвом про атестацію на право здійснення Учасником діяльності? Про який документ іде мова? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Мова йде про будь-які дозвільні документи які вимагаються чинним законодавством України для виконання робіт згідно предмету закупівлі. Якщо такі документи не передбачені законодавством – учасник надає про це довідку в довільній формі.
Кошти згідно Настанови
Дата подання: 05 жовтня 2022 14:57
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 20:48
Доброго дня, уточніть будь ласка, чи враховувати учаснику у своїй договірній ціні кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Розрахунок ціни пропозиції (договірна ціна) учасника повинен бути виконаний відповідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» із урахуванням змін та доповнень. Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Ціна пропозиції учасника спрощеної процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків (у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанови), кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції учасника спрощеної процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
Дискримінація учасників які не є платниками ПДВ
Дата подання: 05 жовтня 2022 15:17
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 20:49
Відповідно до ст.5 Закону "Про публічні закупівлі" вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, тому вважаємо неприпустимим використання нецінових показників у вигляді платник чи не платник ПДВ.
Ця умова унеможливує проведення торгів на рівних умовах.
Прошу вказати якими пунктами Закону Ви як замовник користувались при включення цієї умови до нецінових показників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник в своїй закупівельній діяльності керується Законом України "Про публічні закупівлі". Статтею 5 Закону визначено основні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, такі як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ, а Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях НА РІВНИХ УМОВАХ. Саме задля справедливої оцінки поданих пропозицій замовником визначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначений критерій та методику оцінки приведеної ціни, яка дозволяє «вирівняти» пропозиції учасників платників та не платників ПДВ та НА РІВНИХ УМОВАХ підійти їм до участі в електронному аукціоні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2022 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
417 000,00
UAH з ПДВ
|
359 875,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 287 900 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РЕГІОНБУД" |
459 146,00
UAH з ПДВ
|
360 000,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 288 000 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РБК РОСТ» |
418 930,99
UAH з ПДВ
|
418 930,99
UAH з ПДВ
|
1 | 418 930.99 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Переможець |
359 875,00
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2022 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 22:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2022 16:43
|
ДУ №1 до дог. 304 від 03.11.2022.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2022 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2022 11:03
|
Дог. 304 від 03.11.2022.pdf | укладений |
07 листопада 2022 08:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення обставин непереборної сили, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 304 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |