Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери для аналізу досліджень)
Очікувана вартість
1 684 851,75 UAH
UA-2022-09-30-007544-a 30b22ba7e18d476b902fb8f959e6b452
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Омелянчук

+380636519025 s.omelianchuk@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Сергій Омелянчук
+380636519025
s.omelianchuk@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2022 18:51
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2022 12:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2022 15:10
Очікувана вартість: 1 684 851,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 424,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 одиниця
Персональні комп'ютери для аналізу досліджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2023
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок здійснюється в безготівковій формі на умовах 100 % (сто відсоткової) попередньої оплати, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, з подальшим використанням таких коштів на цілі визначені Додатковою угодою до Договору. Попередня оплата за цим Договором здійснюється протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту отримання оригіналу рахунку на оплату, при цьому сума рахунку на оплату повинна дорівнювати загальній ціні Товару за цим Договором, визначеній у п. 3.1 цього Договору. Аванс 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по ТЗ
Дата подання: 05 жовтня 2022 19:08
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 15:19
Шановний замовник тендеру, в ТЗ до закупівлі, Ви вимагаєте Адаптер з USB на послідовний порт (RS-232). Якщо цей порт буде одразу виведений з материнської плати, чи буде в такому випадку пропозиція визнана такою, що задовольняє умовам ТЗ
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України". Інформуємо, що технічні характеристики цього предмета закупівлі були сформовані на основі аналізу проведених досліджень ринку, що дозволило сформувати технічні вимоги таким чином, аби забезпечити конкуренцію серед виробників та врахувати наявність якісних характеристик. Якщо послідовний порт (RS-232) буде одразу виведений з материнської плати, ця пропозиція не буде відповідати вимогам документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-30-007544-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:40733799
Дата подання: 05 жовтня 2022 19:07
UA-2022-09-30-007544-a.b1
Шановний замовник тендеру,
У переліку документів, які надаються переможцем закупівлі для укладання договору про закупівлю, від переможця вимагається у 3-денний термін надати у тому числі такий документ:
- завірену копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, який передбачає можливість провадження господарської діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами та/або з імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Оскільки предметом закупівлі є «Персональні комп'ютери для аналізу досліджень», які жодним чином не відносяться до торгівлі лікарськими засобами, вимагаємо змінити формулювання, та вимагати завірену копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, який передбачає можливість провадження господарської діяльності з торгівлі персональними комп’ютерами, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2022 18:08
Добрий день, шановний Учаснику, Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України" та повідомляємо наступне.
Пунктом 2 частини 2 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, зокрема копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи те, що товар, який є предметом закупівлі, ліцензуванню на території України згідно зі статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» не підлягає, відповідно, на нього не поширюється вимога про надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності. Тобто, зазначений в вашому питанні документ, з урахуванням згадуваної вище статті Закону, від переможця закупівлі не вимагається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2022 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" 1 350 000,00
UAH з ПДВ
1 267 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АТЛАСС ГРУП 1 662 012,00
UAH з ПДВ
1 267 531,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 379 970,00
UAH з ПДВ
1 320 044,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ АЙТІ" 1 684 200,00
UAH з ПДВ
1 684 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2022 19:55
Електронний підпис
10 жовтня 2022 19:37
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 жовтня 2022 19:37
Опис 13092022 дія 14092022.pdf
10 жовтня 2022 19:37
Виписка з ЄДР.pdf
10 жовтня 2022 19:37
ISO 27001.pdf
10 жовтня 2022 19:37
Витяг ІНТ 14.09.2022.pdf
10 жовтня 2022 19:37
ISO 9001.pdf
10 жовтня 2022 19:37
ISO 14001.pdf
10 жовтня 2022 19:37
Статут від 09-14-2022.pdf
10 жовтня 2022 19:37
Декларация_№001_22TR_RoHS_S.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2022 22:14
Електронний підпис
10 жовтня 2022 22:14
9 Гарантійний лист.pdf
10 жовтня 2022 22:14
2 Лист гарантія.pdf
10 жовтня 2022 22:14
7 Гарантійний лист.pdf
10 жовтня 2022 22:14
12. Рішення №1.pdf
10 жовтня 2022 22:14
11. Опис.pdf
10 жовтня 2022 22:14
8 Гарантійний лист.pdf
10 жовтня 2022 22:14
10 Статут.pdf
10 жовтня 2022 22:14
1 Анкета.pdf
10 жовтня 2022 22:14
3 Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2022 11:24
Електронний підпис
11 жовтня 2022 11:14
анкета.pdf
11 жовтня 2022 11:14
Витяг_опендатабот_04.10.pdf
11 жовтня 2022 11:14
Виписка копія.pdf
11 жовтня 2022 11:14
Лист гарантія 2а.pdf
11 жовтня 2022 11:14
витяг ПДВ копія.pdf
11 жовтня 2022 11:14
Технічна документація.pdf
11 жовтня 2022 11:14
технічні вимоги.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2022 11:24
Електронний підпис
10 жовтня 2022 22:49
Електронний підпис
10 жовтня 2022 22:49
9. Гарантійний лист3.pdf
10 жовтня 2022 22:49
8. Гарантійний лист2.pdf
10 жовтня 2022 22:49
8. Гарантійний лист2.pdf.p7s
10 жовтня 2022 22:49
9. Гарантійний лист3.pdf.p7s
10 жовтня 2022 22:49
Наказ директор.pdf
10 жовтня 2022 22:49
СТАТУТ ТРИ АЙТІ min.pdf.p7s
10 жовтня 2022 22:49
Наказ директор.pdf.p7s
10 жовтня 2022 22:49
СТАТУТ ТРИ АЙТІ min.pdf
10 жовтня 2022 22:49
7. Гарантійний лист1.pdf.p7s
10 жовтня 2022 22:49
1. Анкета.pdf
10 жовтня 2022 22:49
Опис нов..pdf
10 жовтня 2022 22:49
2. Лист гарантія.pdf.p7s
10 жовтня 2022 22:49
7. Гарантійний лист1.pdf
10 жовтня 2022 22:49
2. Лист гарантія.pdf
10 жовтня 2022 22:49
1. Анкета.pdf.p7s
10 жовтня 2022 22:49
Опис нов..pdf.p7s
10 жовтня 2022 22:49
3. Технічні вимоги.pdf.p7s
10 жовтня 2022 22:49
3. Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"

ТОВ АТЛАСС ГРУП

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ АЙТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
#40733799
Переможець 1 267 470,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2022 18:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2022 18:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
#40733799
1 267 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2023 11:47
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2022 18:24
Dodatkova uhoda do Dohovoru 09-529-10-2022. Pechatka 40733799.p7s зміни до договору
08 листопада 2022 14:59
Dodatkova uhoda do Dohovoru 09-529-10-2022. Pidpys 40733799.p7s зміни до договору
08 листопада 2022 14:59
Dodatkova uhoda do Dohovoru 09-529-10-2022. Pidpys 42574629.p7s зміни до договору
08 листопада 2022 14:59
Dodatkova uhoda do Dohovoru 09-529-10-2022.pdf зміни до договору
08 листопада 2022 14:59
Instruktsiia.pdf зміни до договору
08 листопада 2022 14:59
Kvytantsiia.pdf зміни до договору
08 листопада 2022 14:59
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2022 20:30
Договір про закупівлю №09_529-10_2022 від 31.10.2022.pdf укладений
31 жовтня 2022 16:36
Kvytantsiia.pdf укладений
31 жовтня 2022 16:36
Instruktsiia.pdf укладений
31 жовтня 2022 16:36
Dohovir pro zakupivliu. Pidpys 42574629.p7s укладений
31 жовтня 2022 16:36
Dohovir pro zakupivliu. Pidpys 40733799.p7s укладений
31 жовтня 2022 16:36
Dohovir pro zakupivliu. Pechatka 40733799.p7s укладений
31 жовтня 2022 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням пунктів 11.3, 15.7 Договору Сторони дійшли згоди змінити реквізити ПОСТАЧАЛЬНИКА. Усі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. Примітка: закупівля здійснювалась відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами). Підстава "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" обрана з технічних причин з метою здійснення оприлюднення інформації в системі у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 09/529-10/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2022 — 30 квітня 2023
Сума оплати за договором: 1 267 469,10
UAH (в тому числі ПДВ 211 244,85 UAH)