Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 92400000-5 – Послуги інформаційних агентств Послуги з виготовлення та розміщення інформаційно-промоційної продукції в рамках проведення інформаційно-промоційного заходу патріотичного спрямування «Інформаційна кампанія «Черкаси - гуманітарний тил України»
Очікувана вартість
164 000,00 UAH
UA-2022-09-30-007496-a 41db007139ba4acb986544539d8ef949
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войт Євген Сергійович

+380472373386 voloshyn2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Войт Євген Сергійович
+380472373386
voloshyn2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2022 18:31
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 164 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92400000-5: Послуги інформаційних агентств


Умови застосування: Відповідно до ст. 64 Конституції України, Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) та Указу Президента України від 23.02.2022 № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України», Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Регламенту Кабінету Міністрів України, Закону України «Про Кабінет Міністрів України», а також керуючись Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (зі змінами). Відповідно до п. 3—7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз (згідно із Законом № 2526-IX від 16.08.2022). Станом на момент оприлюднення закупівлі, питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану врегульовано Постановою КМУ від 28.02.2022 року № 169. Відповідно до абз. 3 пп. 1 п. 1 Постанови, Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому цього підпункту) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 (CPV) 92400000-5 – Послуги інформаційних агентств Послуги з виготовлення та розміщення інформаційно-промоційної продукції в рамках проведення інформаційно-промоційного заходу патріотичного спрямування «Інформаційна кампанія «Черкаси - гуманітарний тил України»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Гоголя, 251
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2022 18:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2022 18:32
ОГОЛОШЕННЯ (19).docx
30 вересня 2022 18:32
Додаток 2 (4).docx
30 вересня 2022 18:32
Додаток 1 (9).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розміщення продукції
Дата подання: 05 жовтня 2022 12:54
Дата відповіді: 05 жовтня 2022 13:18
Доброго дня. Хотів би перепитати. В переліку робіт вказане розміщення рекламної продукції. Мається на увазі монтаж, чи Постачальник має знаходити місця для монтажу?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за запитання. Мається на увазі монтаж.
Розміри продукції
Дата подання: 05 жовтня 2022 12:57
Дата відповіді: 05 жовтня 2022 14:58
Доброго дня, для точного прорахування виготовлення продукції потрібні точні розміри. Чи не могли б ви надати їх по позиціям: 3;5;6;7;9?
Відповідь: Шановний учасник, надаємо необхідну Вам інформацію по позиціям: Розміри продукції: банери 3000х2000 -25 шт.; 2000х2500-25штук; афіші А1, А2, В1, В2, В3 по 50шт.; стікери А5, А10, А9, А8, А7, наліпки А5, А8, А7 по 125 штук всіх форматів; плакати А1, А2, В1, В2, В3 по 100 шт.; флаєри А5, А6, А7 по 300 шт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРИШТАЛЬ ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ" 164 000,00
UAH з ПДВ
164 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2022 14:34
Електронний підпис
06 жовтня 2022 14:33
Виписка з ЄДР.pdf
06 жовтня 2022 14:33
Лист-пояснення ст.44.PDF
06 жовтня 2022 14:33
Довідка про учасника.PDF
06 жовтня 2022 14:33
Лист-пояснення.PDF
06 жовтня 2022 14:33
Гарант.лист про термін.PDF
06 жовтня 2022 14:33
Проект договору.PDF
06 жовтня 2022 14:33
Ідентифікаційний код.pdf
06 жовтня 2022 14:33
Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРИШТАЛЬ ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРИШТАЛЬ ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ"
#3242713995
Переможець 164 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2022 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2022 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРИШТАЛЬ ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ"
#3242713995
164 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 14:15
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2022 12:04
ду 1.pdf зміни до договору
25 жовтня 2022 12:04
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2022 11:21
Дог.58.pdf укладений
17 жовтня 2022 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти розділ "Місцезнаходження та реквізити " в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 жовтня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 164 000,00
UAH