Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа № 46» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Робоча, 75 А». І ЧЕРГА
Очікувана вартість
504 613,00 UAH
UA-2022-09-30-007375-a 4d7948515c9f4aca8e2c04a792df45b5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Потапенко

+380634075064 potapenkoalena26@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Олена Потапенко
+380634075064
potapenkoalena26@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2022 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 504 613,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 523,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 2 523,00 грн. (дві тисячі п’ятсот двадцять три грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 248201720344261094100095804
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2523 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


закупівля проводиться в порядку спрощеної закупівлі за Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа № 46» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Робоча, 75 А». І ЧЕРГА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Робоча, 75 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 2 523,00 грн. (дві тисячі п’ятсот двадцять три грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 248201720344261094100095804

Сума забезпечення: 2523 UAH
Форма підтвердження: документ

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стандарт ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 втратив чинність майже рік тому, а саме в листопаді 2021 року
Дата подання: 02 жовтня 2022 21:00
Дата відповіді: 03 жовтня 2022 16:48
п.2.2. Проекту договору: "Розрахунок договірної ціни здійснено у відповідності до Правил визначення вартості будівництва згідно ДСТУ Б Д.1.1-1-2013". Оскільки стандарт ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 втратив чинність майже рік тому, а саме в листопаді 2021 року, і замість нього на даний час діють Кошторисні норми України, просимо уточнити - за яким документом необхідно буде здійснити розрахунок договірної ціни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником до Додатку 2 "Проект договору" будуть внесені зміни.
Відповідно до ст.15 Закону України «Про охорону праці»: «на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку
Дата подання: 02 жовтня 2022 21:09
Дата відповіді: 03 жовтня 2022 16:48
Відповідно до ст.15 Закону України «Про охорону праці»: «на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку». Таким чином, вимога щодо наявності інженера з охорони праці є дискримінаційною, оскільки наше підприємство налічує менше 50 осіб і функції інженера з охорони праці покладені на фахівця в порядку сумісництва. Таким чином, вимагаєм викласти вимоги щодо виконавців робіт в наступній редакції: « не менше 1 (одного) інженера з охорони праці (або особа, на яку покладені обов’язки)–»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Вимоги спрощеної закупівлі не містять заборони щодо залучення інженера з охорони праці за сумісництвом, тому учасники можуть у складі пропозиції надавати відповідні інформацію та документи на особу, на яку покладено обов’язки інженера з охорони праці за сумісництвом у відповідності до кількості працюючих на підприємстві учасника.
дискримінація
Дата подання: 04 жовтня 2022 16:00
Дата відповіді: 05 жовтня 2022 11:01
Вимога: не менше 1 (одного) інженера з охорони праці. На інженера з охорони праці копії документів про проходження навчання з питань охорони праці (посвідчення та протокол/витяг з протоколу). На підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. - «На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. - На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку». Тобто законодавством чітко встановлено, що наявність інженера з охорони праці для частини підприємств є правом господарюючого суб’єкта, а не обов’язком. Наше підприємство має у своєму штаті кількість працівників менше 50 осіб, а тому належить до категорії підприємств, яких законодавство не зобов’язує створювати службу з охорони праці, і більш того, ще й наймати на роботу та створювати таку штатну одиницю як "Інженер з охорони праці ". Більш того, відповідно до вимог чинного законодавства директор нашого підприємства, який пройшов спеціальне навчання може проводити навчання працівників з питань охорони праці, здійснює контроль за додержанням у підрозділах підприємства законодавчих та інших нормативних актів з охорони праці, за наданням робітникам встановлених пільг і компенсацій за умовами праці, вивчає умови праці на робочих місцях, готує і вносить пропозиції щодо розроблення і упровадження більш досконалих конструкцій обгороджувальної техніки, запобіжних і блокувальних пристроїв, інших засобів захисту від впливу небезпечних і шкідливих виробничих факторів. Тому дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує наші законні права та інтереси. Видадіть дану вимогу та внесіть відповідні зміни в документацію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимоги спрощеної закупівлі не містять заборони щодо залучення інженера з охорони праці за сумісництвом чи особи, на яку покладені функції інженера з охорони праці, не обов’язково має бути штатна одиниця «Інженер з охорони праці». Тому учасники можуть у складі пропозиції надавати відповідні інформацію та документи на особу, на яку покладено обов’язки інженера з охорони праці за сумісництвом чи в інший спосіб у відповідності до кількості працюючих на підприємстві учасника.

дискримінація
Дата подання: 04 жовтня 2022 16:01
Дата відповіді: 05 жовтня 2022 11:01
Встановлена вимога: Інформаційну довідку, складену в довільній формі щодо можливості місцезнаходження матеріально-технічної бази учасника в межах Дніпропетровської області на час виконання робіт із зазначенням адреси (довідка надається для підтвердження можливості своєчасного виконання робіт та уникнення випадків недобросовісної конкуренції). Шановний Замовнику, ви не маєте права встановлювати таку вимогу до учасників. Даний предмет закупівлі здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі послуги на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначениї ліценції поширюється на всю територію України, а одже, компанії, які отримали вказуну ліцензію, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі і в межах Дніпропетровської області. Для цього учасника не потрібно мати офіс чи склад із зазначенням Вам адреси у Дніпропетровській області. Учасники можуть надавати послуги і без цього! Видаліть дану вимогу і внесіть зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник окрім інформації на вимогу п. п. 1 – 13 ч. 3 вказаної статті в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію. Замовник з метою забезпечення своєчасного та ефективного процесу виконання робіт на об’єкті будівництва вважає за доцільне зазначити в додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі інформацію щодо надання у складі пропозиції інформаційної довідки, складеної в довільній формі щодо можливості місцезнаходження матеріально-технічної бази учасника в межах Дніпропетровської області на час виконання робіт із зазначенням адреси (довідка має бути надана для підтвердження можливості своєчасного виконання робіт та уникнення випадків недобросовісної конкуренції). Матеріально-технічна база – це насамперед обладнання (інструменти / механізми тощо), за допомогою якого підрядник буде виконувати будівельні роботи на об’єкті будівництва. Місце виконання робіт необхідно здійснювати в місті Дніпрі Дніпропетровської області, про що вказано в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Тобто, з метою забезпечення своєчасного та ефективного процесу виконання робіт на об’єкті будівництва природно, щоб обладнання знаходилось як найменше в межах Дніпропетровської області. Дана вимога не встановлює обмежень щодо виду / типу приміщення місцезнаходження такого обладнання, це не обов’язково має бути офіс чи склад. Замовник при організації закупівлі та робіт на об’єкті будівництва насамперед керується інтересами навчальних закладів та необхідністю своєчасного і раціонального використання бюджетних коштів, тому не вважає дискримінаційною вимогу п. 1.4 Додатку 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тим більше враховуючи воєнний стан в країні.
щодо розрахунку вартості цінни пропозиції
Дата подання: 04 жовтня 2022 19:46
Дата відповіді: 05 жовтня 2022 11:03
Пунктом. 1.4. Додатку 5 Замовником вимагається: «Вартість ціни пропозиції (договірної ціни) розраховується учасником з врахуванням статей витрат за позиціями зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (І ЧЕРГА) (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).» До складу Зведеного кошторисного розрахунку (Додаток 6) включені наступні глави: Глава 2. Об'єкти основного призначення; Глава 10. Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги; Глава 12. Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд. Крім того, до складу Зведеного кошторисного розрахунку входять: Кошторисний прибуток (П), Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ), Кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва, Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (І). Таким чином, Замовник вимагає розрахувати вартість ціни пропозиції (договірної ціни) з урахуванням вищезазначених статей витрат. Проте, предмет закупівлі «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа № 46» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Робоча, 75 А». І ЧЕРГА (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» відноситься до глави 2 Зведеного кошторисного розрахунку «Об'єкти основного призначення». Всі інші статті витрат - глава 10, глава 12, Кошти на здійснення технічного нагляду (1,5 %), Кошти на формування страхового фонду документації, Вартiсть проектних робiт з урахуванням единого податку, Вартiсть експертизи проектної документацiї з урахуванням единого податку 2%, Кошти на здійснення авторського нагляду з урахуванням единого податку 2% не відносяться до предмета закупівлі та не можуть бути враховані при визначенні вартості ціни пропозиції (договірної ціни). Таким чином, на підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до пункту 1.4. додатку 5 та виключити необхідність врахування статей витрат за позиціями зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (І ЧЕРГА) (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) при визначенні вартості ціни пропозиції (договірної ціни).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Пункт 1.4 Додатку 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить не просто вимогу «Вартість ціни пропозиції (договірної ціни) розраховується учасником з врахуванням статей витрат за позиціями зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (І ЧЕРГА) (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).», а вимогу «Вартість ціни пропозиції (договірної ціни) розраховується учасником з врахуванням статей витрат за позиціями зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (І ЧЕРГА) (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Сума будівельних робіт у договірній ціні пропозиції учасника не повинна перевищувати суму будівельних робіт відповідно до графи 4 зведеного кошторисного розрахунку за підсумком глав 1-12 (вимоги для платників ПДВ).». Графа 4 зведеного кошторисного розрахунку – це кошторисна вартість будівельних робіт, що стосується підрядника щодо виконання будівельних робіт по об’єкту. Замовник не вимагає включати в договірну ціну будь-які роботи (супутні послуги), що не стосуються виконання саме будівельних робіт, зокрема, розроблення проєктно-кошторисної документації, технічний та авторський нагляд тощо. Замовник для платників ПДВ зазначає вимогу, щоб сума будівельних робіт у договірній ціні пропозиції учасника не перевищувала суму будівельних робіт відповідно до графи 4 зведеного кошторисного розрахунку за підсумком глав 1-12. Тобто, договірна ціна учасника має містити тільки розрахунки, що стосуються виконання будівельних робіт у відповідності до норм чинного законодавства України.

динамічна ціна не передбачає включання коштів на покриття ризиків
Дата подання: 04 жовтня 2022 19:47
Дата відповіді: 05 жовтня 2022 11:03
Згідно документації закупівлі, договірна ціна є динамічна. Слід зазначити, що , згідно НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва, (п.5.31., (б)) динамічна ціна не передбачає включання коштів на покриття ризиків. Відповідно, у учасників відсутня підстава при розрахунку вартості ціни пропозиції (договірної ціни) врахувати таку статтю витрат як «Кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва». Таким чином, на підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до пункту 1.4. додатку 5 та виключити необхідність врахування статі витрат «Кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва» при визначенні вартості ціни пропозиції (договірної ціни).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Пункт 1.4 Додатку 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить не просто вимогу «Вартість ціни пропозиції (договірної ціни) розраховується учасником з врахуванням статей витрат за позиціями зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (І ЧЕРГА) (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).», а вимогу «Вартість ціни пропозиції (договірної ціни) розраховується учасником з врахуванням статей витрат за позиціями зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (І ЧЕРГА) (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Сума будівельних робіт у договірній ціні пропозиції учасника не повинна перевищувати суму будівельних робіт відповідно до графи 4 зведеного кошторисного розрахунку за підсумком глав 1-12 (вимоги для платників ПДВ).». Графа 4 зведеного кошторисного розрахунку – це кошторисна вартість будівельних робіт, що стосується підрядника щодо виконання будівельних робіт по об’єкту. Замовник не вимагає включати в договірну ціну будь-які роботи (супутні послуги), що не стосуються виконання саме будівельних робіт, зокрема, розроблення проєктно-кошторисної документації, технічний та авторський нагляд тощо. Замовник для платників ПДВ зазначає вимогу, щоб сума будівельних робіт у договірній ціні пропозиції учасника не перевищувала суму будівельних робіт відповідно до графи 4 зведеного кошторисного розрахунку за підсумком глав 1-12. Тобто, договірна ціна учасника має містити тільки розрахунки, що стосуються виконання будівельних робіт у відповідності до норм чинного законодавства України. Замовник не вимагає порушувати будь-які норми з розрахунку договірної ціни щодо виконання будівельних робіт по об’єкту будівництва.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ" 504 529,33
UAH з ПДВ
504 529,33
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 жовтня 2022 16:10
Електронний підпис
13 жовтня 2022 15:09
Електронний підпис
13 жовтня 2022 15:09
5 Довідка працівники.pdf
13 жовтня 2022 15:09
9 Згода Азьома.pdf
13 жовтня 2022 15:09
14 ДСПМ_ISO 9001_2015_НААУ.pdf
13 жовтня 2022 15:09
5.9 ПФЕ Меснянко.pdf.p7s
13 жовтня 2022 15:09
8 Витяг ЄДРПОУ 07.10.2022.pdf.p7s
13 жовтня 2022 15:09
16 ДСПМ_Статут_2018.12.19.pdf.p7s
13 жовтня 2022 15:09
6 Довідка МТБ.pdf.p7s
13 жовтня 2022 15:09
5.9 ПФЕ Величко.pdf
13 жовтня 2022 15:09
1 Пропозиція.pdf
13 жовтня 2022 15:09
5.9 ПФЕ Величко.pdf.p7s
13 жовтня 2022 15:09
Підписаний_69812045279514.pdf
13 жовтня 2022 15:09
7 Довідка досвід.pdf
13 жовтня 2022 15:09
Підписаний_69811879993469 (1).pdf
13 жовтня 2022 15:09
6 Довідка МТБ.pdf
13 жовтня 2022 15:09
23 Лист витрати.pdf
13 жовтня 2022 15:09
14 ДСПМ_ISO 9001_2015_НААУ.pdf.p7s
13 жовтня 2022 15:09
15 ДСПМ_ISO 27001_2015.pdf.p7s
13 жовтня 2022 15:09
5.9 ПФЕ Бакмаєв.pdf.p7s
13 жовтня 2022 15:09
28_Кошторис 46.pdf.p7s
13 жовтня 2022 15:09
1 Пропозиція.pdf.p7s
13 жовтня 2022 15:09
5.9 ПФЕ Бакмаєв.pdf
13 жовтня 2022 15:09
28_Кошторис 46.pdf
13 жовтня 2022 15:09
18 69770863091654.pdf
13 жовтня 2022 15:09
5.9 ПФЕ Меснянко.pdf
13 жовтня 2022 15:09
15 ДСПМ_ISO 27001_2015.pdf
13 жовтня 2022 15:09
4.1 Проект договору.pdf
13 жовтня 2022 15:09
17 Витяг ПДВ_ДСПМ_2019.10.03.pdf
13 жовтня 2022 15:09
7 Довідка досвід.pdf.p7s
13 жовтня 2022 15:09
21 Довідка печатка.pdf.p7s
13 жовтня 2022 15:09
4.1 Проект договору.pdf.p7s
13 жовтня 2022 15:09
21 Довідка печатка.pdf
13 жовтня 2022 15:09
8 Витяг ЄДРПОУ 07.10.2022.pdf
13 жовтня 2022 15:09
23 Лист витрати.pdf.p7s
13 жовтня 2022 15:09
16 ДСПМ_Статут_2018.12.19.pdf
13 жовтня 2022 15:09
5 Довідка працівники.pdf.p7s
13 жовтня 2022 15:09
18 69770863091654.pdf.p7s
13 жовтня 2022 15:09
9 Згода Азьома.pdf.p7s
13 жовтня 2022 15:09
5.1 НАКАЗИ працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ"
#36640049
Переможець 504 529,33
UAH з ПДВ
20 жовтня 2022 12:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2022 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ"
#36640049
504 529,33
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 15:39
дод.угода №1 від 17.11.2022 договір №25ПД_22 від 07.11.2022.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 15:38
Електронний підпис укладений
07 листопада 2022 14:08
договір №25ПД_22 від 07.11.2022.pdf укладений
07 листопада 2022 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 25ПД/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML