Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням)
Очікувана вартість
20 000 000,00 UAH
UA-2022-09-30-007134-a c1bd3022fd0245d18678a92683246664
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Омелянчук

+380636519025 s.omelianchuk@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Сергій Омелянчук
+380636519025
s.omelianchuk@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2022 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2022 12:00
Очікувана вартість: 20 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2022
ДК 021:2015: 33155000-1 — Фізіотерапевтичні апарати
НК 024:2019: 58873 — Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок здійснюється в безготівковій формі на умовах 100 % (сто відсоткової) попередньої оплати, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, з подальшим використанням таких коштів на цілі визначені Додатковою угодою до Договору. Попередня оплата за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання оригіналу рахунку на оплату, при цьому сума рахунку на оплату повинна дорівнювати загальній ціні Товару за Договором, визначеній у п. 3.1 Договору. Аванс 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

строки постачання
Дата подання: 06 жовтня 2022 00:09
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 18:43
Як зазначено у вашій закупівлі , спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами). Якщо ви посилаетесь на проведення закупівлі згідно з вказаною Постановою, чому вами визначається строк поставки до 01 грудня 2022 року? До якої дати на момент оголошення закупівлі введено воєнний стан?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України". Постанова Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 регулює саме питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану. При цьому, підпунктом 1¹ пункту 1 вказаної постанови встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Таким чином, керуючись статтею 180 Господарського кодексу України сторони договору мають право на власний розсуд визначати умови договору, спрямовані на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань.
очікувана вартість без ПДВ
Дата подання: 06 жовтня 2022 00:09
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 18:44
Чому Замовник визначає очікувану вартість без ПДВ?
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України". Оплата за Товар, який є предметом цього Договору, звільняється від оподаткування податком на додану вартість, оскільки на таку операцію розповсюджується податкова пільга, встановлена пунктом 38¹ підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України. Передбачається внесення предмету закупівлі до моменту укладення Договору до Переліку лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 березня 2022 р. № 216.
Умови оплати
Дата подання: 06 жовтня 2022 00:17
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 18:45
Згідно з вказаними вами умовами оплати - Розрахунок здійснюється в безготівковій формі на умовах 100 % (сто відсоткової) попередньої оплати, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, з подальшим використанням таких коштів на цілі визначені Додатковою угодою до Договору. Попередня оплата за Договором здійснюється протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту отримання оригіналу рахунку на оплату, при цьому сума рахунку на оплату повинна дорівнювати загальній ціні Товару за Договором, визначеній у п. 3.1 Договору. Відповідно до Постанови Кабінему Міністрів України "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану" № 590 від 09.09.2021 року встановлено особливий порядок використання попередньої опдати - "19-1. Казначейство та органи Казначейства можуть здійснювати платежі за дорученнями клієнтів за видатками загального та спеціального фондів державного і місцевих бюджетів на оплату за фактично поставлені товари, виконані роботи та надані послуги шляхом спрямування бюджетних коштів постачальникам товарів, виконавцям робіт і надавачам послуг на окремі небюджетні рахунки у разі відкриття таких рахунків на їх ім’я в Казначействі та органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів постачальниками товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг виключно з таких рахунків на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування". Питання: чи правильно учасник розуміє, що кошти отримані як попередня оплата за товар в сумі 100% вартості товару може використана лише на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування? Дайте нормативне обгрунтування вашої відповіді
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України". Питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти врегульовані постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Абзацом другим пункту 2 вказаної постанови установлено, що попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. З огляду на зазначене, проектом Договору передбачено, що з метою здійснення попередньої оплати сторони мають укласти Додаткову угоду до цього Договору, в якій визначити цілі використанням таких коштів.
Аванс
Дата подання: 06 жовтня 2022 00:18
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 19:50
Як ви можете давати аванс на 90 днів? якщо товар має бути поставлений до 01.12.2022?
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення. Повідомляємо, що до проекту Договору будуть внесені відповідні зміни.
строк дії договору
Дата подання: 06 жовтня 2022 00:23
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 18:47
поясність будь ласка якщо ви проводите закупівлю по 169 Постанові, чому в проєкті договору визначені наступні умови строку дії договору - "Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності після його підписання Сторонами з моменту надання згоди уповноваженим органом управління на вчинення даного значного господарського зобов’язання (у разі, якщо надання такої згоди передбачено законодавством) та діє до 31 грудня 2022 року, а в частині виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, у тому числі в частині штрафних санкцій та поставки Товару – до повного виконання"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України". Постанова Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 регулює саме питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану. При цьому, підпунктом 1¹ пункту 1 вказаної постанови встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Таким чином, керуючись статтею 180 Господарського кодексу України, сторони договору мають право на власний розсуд визначати умови договору, спрямовані на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-30-007134-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ МЕДРЕХАБ, Код ЄДРПОУ:38954855
Дата подання: 04 жовтня 2022 14:44
Оплата
Відповідно до п 3.3. договору про закупівлю Розрахунок здійснюється в безготівковій формі на умовах 100 % (сто відсоткової) попередньої оплати, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, з подальшим використанням таких коштів на цілі визначені Додатковою угодою до цього Договору.
Зважаючи на те, що постачання обладнання заплановано здійснити в 2022 році, просимо розглянути можливість здійснювати розрахунок в безготівковій формі на поточний розрахунковий рахунок підприємства після постачання товару та підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання продукції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2022 17:45
Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України".
У випадку перемоги у даній закупівлі чи підтверджуєте ви спроможність поставити товар у термін, який визначено в оголошенні про закупівлю, а саме до 01.12.2022 року?

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 жовтня 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕДРЕХАБ 20 000 000,00
UAH
20 000 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2022 17:22
Електронний підпис
22 жовтня 2022 17:20
Копія Статуту і опис.pdf
22 жовтня 2022 17:20
право підпису.pdf
13 жовтня 2022 19:18
Електронний підпис
13 жовтня 2022 19:17
A1-3 Інструкція.pdf.p7s
13 жовтня 2022 19:17
2.3. 12 місяців 1010-03.pdf
13 жовтня 2022 19:17
2.2. лист є новим 1010-02.pdf.p7s
13 жовтня 2022 19:17
Копія A3-2 інструкція.pdf
13 жовтня 2022 19:17
Лист-відгук 3315 Світмед.pdf
13 жовтня 2022 19:17
Протокол № 2 Медрехаб.pdf
13 жовтня 2022 19:17
право підпису.pdf
13 жовтня 2022 19:17
право підпису.pdf.p7s
13 жовтня 2022 19:17
Технічний паспорт A2.pdf
13 жовтня 2022 19:17
Технічний паспорт A3-2.pdf
13 жовтня 2022 19:17
2.3. 12 місяців 1010-03.pdf.p7s
13 жовтня 2022 19:17
A3-2 інструкція.pdf
13 жовтня 2022 19:17
A1-3 Інструкція.pdf
13 жовтня 2022 19:17
2.4. Доставка 1010-04.pdf
13 жовтня 2022 19:17
Копія A1-3 Інструкція.pdf.p7s
13 жовтня 2022 19:17
Копія Статуту і опис.pdf.p7s
13 жовтня 2022 19:17
Копія Статуту і опис.pdf
13 жовтня 2022 19:17
Копія A3-2 інструкція.pdf.p7s
13 жовтня 2022 19:17
Технічний паспорт A2.pdf.p7s
13 жовтня 2022 19:17
2.4. Доставка 1010-04.pdf.p7s
13 жовтня 2022 19:17
Технічний паспорт А1-3.pdf
13 жовтня 2022 19:17
2.2. лист є новим 1010-02.pdf
13 жовтня 2022 19:17
A3-2 інструкція.pdf.p7s
13 жовтня 2022 19:17
Копія A1-3 Інструкція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДРЕХАБ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕДРЕХАБ
#38954855
Переможець 20 000 000,00
UAH
21 жовтня 2022 10:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2022 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕДРЕХАБ
#38954855
20 000 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 09:29
Коментар при звітуванні (Договір № 09_532-11_2022).docx укладений
19 січня 2023 23:11
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2022 12:52
ДУ № 3 до Договору № 09_532-11_2022.pdf зміни до договору
08 грудня 2022 09:55
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2022 13:37
ДУ № 2 до Договору № 09_532-11_2022.pdf зміни до договору
29 листопада 2022 13:09
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2022 17:57
ДУ № 1 до Договору № 09_532-11_2022.pdf зміни до договору
02 листопада 2022 17:33
Електронний підпис укладений
02 листопада 2022 17:24
Договір № 09_532-11_2022 від 01.11.2022.pdf укладений
02 листопада 2022 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням пунктів 11.3, 15.7 Договору та на підставі листа Постачальника Сторони дійшли згоди внести зміну до п. 3.6 Договору. Примітка: закупівля здійснювалась відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 у редакції, чинній на момент оголошення спрощеної закупівлі. Підстава "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 09/532-11/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 09/532-11/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 09/532-11/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 20 000 000,00
UAH