Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по розробці проектно-кошторисної документації (з відповідними позитивними експертними висновками щодо розгляду кошторисної частини проектної документації та розгляду проекту в частині відповідності вимогам нормативних актів пожежної безпеки) на обладнання приміщень системами автоматичної пожежної сигналізації з виводом сигналу на пульт цілодобового пожежного спостереження, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей адміністративної будівлі за адресою: м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 9; 11
Очікувана вартість
82 000,00 UAH
UA-2022-09-30-006972-a 3caefd966dba400597e616a01dabceb1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войтенко Ірина

+380444810807 i.voitenko@suspilne.media

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Вебсайт: https://corp.suspilne.media
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, Іллєнка Юрія, 42
Контактна особа: Войтенко Ірина
+380444810807
i.voitenko@suspilne.media
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2022 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2022 17:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2022 13:06
Очікувана вартість: 82 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,46%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по розробці проєктно-кошторисної документації (з відповідними позитивними експертними висновками щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації та розгляду проєкту в частині відповідності вимогам нормативних актів пожежної безпеки) на обладнання приміщень системами автоматичної пожежної сигналізації з виводом сигналу на пульт цілодобового пожежного спостереження, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей адміністративної будівлі за адресою: м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 9; 11
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, Бориса Грінченка, буд. 9, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється на підставі Акта приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання уповноваженими представниками сторін відповідного Акта Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2022 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2022 17:38
Проєкт договору зі змінами.doc
05 жовтня 2022 17:38
Оголошення зі змінами.doc
05 жовтня 2022 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2022 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2022 17:38
Проєкт договору зі змінами.doc
30 вересня 2022 16:33
Проєкт договору.docx
05 жовтня 2022 17:38
Оголошення зі змінами.doc
30 вересня 2022 16:33
Оголошення .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі
Дата подання: 03 жовтня 2022 13:12
Дата відповіді: 04 жовтня 2022 11:53
Шановний Замовник! Прохання надати роз’яснення відносно предмету закупівлі та необхідних систем для проектування відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», адже за аналізом Додатку №2 до Оголошення вбачається що вами не до кінця розуміється необхідний обсяг робіт, що в майбутньому може потягнути за собою непорозуміння, так відповідно до Додатку №2 вами вимагається виконати проектування з: «При проєктуванні необхідно передбачити встановлення на об’єкті систем: - Автоматичної пожежної сигналізації з виводом сигналу на пульт цілодобового пожежного спостереження; - Управління евакуюванням людей; - Оповіщення про пожежу. Проєктування та монтаж виконати згідно вимог: ДБН В.1.1-7:16 «Пожежна безпека об’єктів будівництва», ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту». Системи повинні функціонувати в цілодобовому режимі без права відключення.» Прохання внести зміни до даного розділу та відкоригувати його відповідно до змін 2019 року до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» а саме згідно п.6.1., дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день? Шановний Учасникe! Дякуємо за запитання, будуть внесені відповідні зміни.
Вимога під Монтаж!
Дата подання: 03 жовтня 2022 13:12
Дата відповіді: 04 жовтня 2022 11:55
Шановний Замовник, прохання зважити на той факт що предмет закупівлі послуги з розробки РП та кошторисної частини до нього а не монтажних робіт, ваша вимога: «Учасник повинен зазначити про наявність Керівника робіт за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”), для підтвердження надати скан копію наказу на призначення та/або скан копію трудової книжки з відміткою про прийняття на роботу, та/або трудового договору, який підтверджує працевлаштування працівника на підприємстві, або інші документи згідно законодавства, а також надати скан копію диплому відповідного працівника та послужний список.» не відповідає потребі предмета закупівлі в даному випадку достатньо лише наявності керівника і не обов’язково саме цих робіт. Прохання відкоригувати дану вимогу відповідно до чинного законодавства прибравши інші монтажно-профільні вимоги відносно дипломів та послужних списків!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання, будуть внесені відповідні зміни.
Навчання не за предметом
Дата подання: 03 жовтня 2022 13:13
Дата відповіді: 04 жовтня 2022 11:55
Шановний Замовник, прохання надати роз'яснення що маєте на увазі під вимогою про надання: «Скан копії посвідчень та протоколів працівників про навчання та перевірку знань з «Загального курсу з охорони праці». Також надати скан копію протоколу або витягу з протоколу «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» (НПАОП 0.00-7.11-12). Скан копії протоколів перевірки знань, посвідчень працівників - проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки.». Всі працівники зазначені в довідці повинні мати посвідчення про навчання з «Загального курсу з охорони праці», з питань пожежної безпеки та «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» (НПАОП 0.00-7.11-12). Для нас як потенційного Учасника є незрозумілим чому наші працівники повинні проходити навчання з вимог «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» (НПАОП 0.00-7.11-12), якими саме роботодавцями працівники повинні керувати?)) Прохання видалити даний абсурд!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання, будуть внесені відповідні зміни.
некоректна вимога
Дата подання: 03 жовтня 2022 16:25
Дата відповіді: 04 жовтня 2022 12:01
Замовнику, у п.5 Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначені вимоги, що не відповідають предмету закупівлі, оскільки стосуються виконання монтажних робіт. Просимо переглянути вимоги та внести відповідні зміни в документацію
Відповідь: Дякуємо Вам за поставлене запитання та повідомляємо, що замовленням є розроблення проєктно-кошторисної документації систем протипожежного захисту. Пункт 5 передбачає наявність досвіду виконання аналогічного договору, наявність кошторисника, проєктанта. Ці вимоги у п. 5 Додатку №4 до Оголошення вважаємо доцільними. А також повідомляємо, що в деякі пункти Оголошення для конкретизації вимог будуть внесені зміни.
Експертний звіт чи всеж висновок?
Дата подання: 06 жовтня 2022 13:47
Дата відповіді: 07 жовтня 2022 11:49
Шановний Замовник! Ми як потенційний Учасник даної закупівлі розуміємо, що ви як Замовник не можете бути спеціалістом у всіх галузях одразу, та не маєте в штаті осіб котрі розуміються в практичному застосуванні пожежних норм тому вимушені наголосити, що відповідно до «Настанов щодо організації проведення експертизи проектної документації! таке поняття як «Проектно-кошторисна документація» вже відсутнє натомість на його заміну введені поняття Проектна документація та кошторисна частина проектної документації, експертні організації повинні проводити експертизу саме за даними напрямками розробленої документації та відповідно Учасники для підтвердження досвіду виконання аналогічного виду робіт повинні надати саме документи аналогічного зразка, проте Розділом 5 Додатку 4 вами зазначено, цитуємо: «До довідки додаються підтвердні документи: скан копії зазначеного у довідці договору, акти надання послуг (робіт) до цього договору та лист-відгук від контрагента, з яким укладено зазначений у довідці договір, що підтверджує належне виконання зазначеного договорута копію експертного звіту, щодо розгляду проєктної документації та додаток до експертного звіту.», наразі виникає дисонанс в розумінні що саме вам потрібно, оскільки по перше: Додатком 2 Оголошення передбачено, цитуємо: «2. Одержати позитивний висновок експертизи проєктно-кошторисної документації. Витрати, пов’язанні з проходженням експертизи, включаються до вартості пропозиції.», одразу питання якщо вам потрібний експертний висновок то навіщо вам експертний звіт для підтвердження досвіду Учасника? Та друге питання, ви до кінця розумієте, на що саме видається експертний висновок? Та чи прийме його потім казна? По друге якщо ви допустили помилку відносно внесення до Оголошення інформації про необхідність експертного висновку, прохання видалити дану вимогу, для уникнення подальшого непорозуміння, а також відкоригувати вимоги відносно аналогічного досвіду в частині додавання звітів, та «додатків» до звіту шляхом виключення даної вимоги, оскільки складається враження про лобіювання інтересів однієї організації саме з такого роду аналогічним документом, хоча тоді стає зовсім не зрозумілим, чому вони не роз’яснили вам різницю між експертним висновком, котрий надається лише на послуги та експертним звітом котрий видається на об’єкт будівництва, реконструкцію, капітальний ремонт. Прохання також уточнити інформацію які саме кошти плановано використовувати для монтажних робіт, а саме капітальні чи поточні, оскільки це має суттєве значення для застосування коефіцієнтів під час проектування будівництва. Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідь на Ваше запитання надано фахівцем, інженером з пожежної безпеки Боровиком А.В.: Повідомляємо, що головним завданням закупівлі є:
1. Розробка проєктної документації;
2. Розробка кошторисної документації;
3. Проходження комплексної експертизи по цим двом розділам з наданням кінцевого документу Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою КМУ №560 від 11.05.2011,іншими законодавчими актами України.
Щодо питання виду будівництва, повідомляємо що згідно п. 8 Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 р. № 45 Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів передбачені такі види будівництва: «..нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт..», такого виду будівництва як «Поточний ремонт» не передбачено.

Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2022 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" 40 888,00
UAH з ПДВ
40 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СИСТЕМИ ЗАХИСТУ"" 81 700,00
UAH з ПДВ
81 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВЕСТ-КОНСАЛТІНГ ЛТД" 82 000,00
UAH з ПДВ
82 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2022 14:47
Електронний підпис
13 жовтня 2022 14:46
20. КвіткаСертДиплДод.pdf
13 жовтня 2022 14:46
1. Цінова пропозиція.pdf
13 жовтня 2022 14:46
10. Виписка 05.02.2021.pdf
13 жовтня 2022 14:46
22. Виписка 05.02.2021.pdf
13 жовтня 2022 14:46
25. Довідка про санкції.pdf
13 жовтня 2022 14:46
3. Акт огляду.pdf
13 жовтня 2022 14:46
27. Лист-згода на всіх.pdf
13 жовтня 2022 14:46
8. Довідка.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2022 16:58
Електронний підпис
13 жовтня 2022 16:55
Страховий договір.pdf
13 жовтня 2022 16:47
Електронний підпис
13 жовтня 2022 16:44
Копія ліцензії.pdf
13 жовтня 2022 16:44
Копія Статуту та опису.pdf
13 жовтня 2022 16:44
Додаток 2.pdf
13 жовтня 2022 16:44
Листи-згода.pdf
13 жовтня 2022 16:44
Копія паспорту та ІПН.pdf
13 жовтня 2022 16:44
Опис.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2022 16:51
Електронний підпис
13 жовтня 2022 16:49
Тендерна пропозиція.pdf
13 жовтня 2022 16:49
Копія Статуту з описом.pdf
13 жовтня 2022 16:49
Документи переможця.pdf
13 жовтня 2022 16:49
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СИСТЕМИ ЗАХИСТУ""

ТОВ "ІНВЕСТ-КОНСАЛТІНГ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ"
#44067572
Переможець 40 888,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2022 13:49

Документи

21 жовтня 2022 13:49
Електронний підпис
21 жовтня 2022 13:48
IMG_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2022 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ"
#44067572
40 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2022 13:49
Електронний підпис
21 жовтня 2022 13:48
IMG_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2023 17:04
8d92535d-ce42-4a5c-a272-b9952cd8c78a.pdf укладений
30 січня 2023 17:03
Електронний підпис укладений
09 листопада 2022 10:15
Додатки.pdf укладений
09 листопада 2022 10:15
337-25-4.pdf укладений
09 листопада 2022 10:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 40 888,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 814,67 UAH)