Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сметана жирність не менше 21%
Очікувана вартість
6 300,00 UAH
UA-2022-09-30-006969-a c61c7eedda614f88b7ad57d32095b3a2
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Агібалова Оксана Григорівна

+380433522284 OAgibalowa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ ТУЛЬЧИНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ-ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21723398
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, пров.Леонтовича, 12
Контактна особа: Агібалова Оксана Григорівна
+380433522284
OAgibalowa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2022 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 6 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 кілограм
сметана жирність не менше 21%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, провулок Леонтовича, 12, Тульчин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15512000-0 — Вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за кожну поставлену партію Продукції здійснюється Покупцем у безготівковому порядку в українській національній валюті - гривнях - шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець після отримання Продукції відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством. Одночасно з поставкою Продукції, Постачальник надає Покупцю: - накладні на оплату, оформлені належним чином (печатка, підпис, тощо) по кожному закладу; - зведений реєстр накладних по кожному факту поставки. За умовами цього Договору оплата за поставлену Продукцію допускається із розстрочкою до 15 банківських днів. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2022 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2022 16:33
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій