Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дорожнє огородження (оцинковані секції 1960х1500мм) (ДК 021:2015:34920000-2-Дорожнє обладнання)
Очікувана вартість
7 301 959,00 UAH
UA-2022-09-30-006743-a b313d6cc412a4926bd7a8848d5dd471e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Кулешина

+380679591848 innakyleshina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКОВКА ТА РЕКЛАМА" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34811376
Місцезнаходження: 50057, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, майдан Праці, буд. 1
Контактна особа: Інна Кулешина
+380679591848
innakyleshina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2022 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2022 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2022 11:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2022 13:40
Очікувана вартість: 7 301 959,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 509,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Закупівля здійснюється в умовах воєнного стану, відповідно до Постанови КМУ №169 від 28.02.22 зі змінами, тому механізм планування закупівель, встановлений ст.4 Закону, не застосовується (лист Мінекономіки від 29.07.22 №3323-04/50213-06). КВЕД - 2610; Джерело фінансування - місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штуки
Дорожнє огородження (оцинковані секції 1960мм х 1500мм), профільна труба 40х40х2мм і 30х30х2мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2022
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
700 штуки
Дорожнє огородження (оцинковані секції 1960мм х 1500мм), профільна труба 40х20х1,5мм і 20х20х1,5мм

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2022
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Умови оплати: протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару належної якості за умови своєчасного надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виготовлення секцій
Дата подання: 04 жовтня 2022 14:07
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 09:27
Як стикується горизонтальна верхня труба поз. 1 з вертикальною трубою поз.1? Встик під 90 градусів, зарізуючи кожну під 45 градусів один до одної, чи заглушується пластиковою заглушкою горизонтальна або вертикальна труба?
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитання. Спосіб стикування для замовника не є пріоритетним. Стикування вказаних вами труб здійснюється шляхом зварювання встик під 90 градусів, зарізаючи кожну під 45 градусів. Технічне завдання замовника не містить вимог стосовно використання пластикових заглушок.
Вимоги доучасників
Дата подання: 06 жовтня 2022 10:49
Дата відповіді: 07 жовтня 2022 10:08
Шановний замовник, відповідно до п.14.1 Оголошення учасники закупівлі повинні надати довідку в довільній формі, в якій зазначається перелік обладнання та матеріально-технічної бази (наявність складського приміщення та виробничих баз) відповідно до технічних вимог (зазначити власне, орендоване тощо). Якщо учасник не є виробником продукції надати інформацію про виробника (найменування, адресу виробничих потужностей тощо) та надати скановану копію документу, завіреного печаткою виробника, який підтверджує стосунки із виробником: – договір з виробником; або:– сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера тощо; або:– лист виробника про представництво його інтересів; або:– інший документ, в якому обов’язково зазначаються стосунки з учасником. Для підтвердження відповідності матеріально-технічної бази заводу-виробника вимогам законодавства з питань охорони праці в складі пропозиції учасник надає: - декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на зварювальні роботи та на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки (ножиці, прес тощо). Декларація повинна бути зареєстрована за місцем знаходження заводу-виробника та містити адресу виробничих потужностей, що співпадає з адресою виробничої бази зазначеної Учасником у довідці про виробничі бази. Декларація має бути з відміткою управління Держпраці та має містити дані про реєстрацію такої декларації в журналі обліку, а також містити інформацію, що було проведено добровільний аудит з охорони праці. Просимо Замовника надати пояснення стосовно того, яким чином декларація відповідно Наше підприємство не є виробником товару, яке пропонує для участі у даній закупівлі. Ми звернулись до виробника з проханням надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази, та отримали відповідь, що дана документація є документацією з обмеженим доступом та відповідно до законодавства надається лише контролюючим органам. Замовник таким органом не є. Просимо надати пояснення яким чином надання саме декларації підтверджує відповідність пропонованого товару технічним та якісним вимогам, встановленим тендерною документацією та чинними нормами законодавства, якщо така відповідність підтверджена сертифікатами ISO, у тому числі і на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018. Сертифікат ISO 45001:2018 не був би виданий, якби матеріально-технічна база виробника не відповідала вимогам законодавства з питань охорони праці. Таким чином, Замовник у оголошенні встановив дискримінаційні норми, що прямо порушують ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі » та направлені на суттєве зменшення кола потенційних учасників закупівлі. Враховуючи все вищезазначене вимагаємо виключити з п. 14.1 Оголошення дискримінаційну вимогу про надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на зварювальні роботи та на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки (ножиці, прес тощо).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую за звернення.
У відповідь на поставлені питання пояснюю, що дана закупівля оголошена, керуючись положеннями Постанови Кабінету Міністрів України №169 від 28.02.2022, відповідно якої замовники здійснюють публічні закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель (ст.14 ЗаконуУкраїни "Про публічні закупівлі"). Тобто, замовником витримано порядок оголошення закупівлі та відповідно п.3 ч.1 Постанови замовник не порушив жодного з принципів здійснення публічних закупівель, який є вичерпним, а саме: максимальна економія, ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням; своєчасність та відповідність прийнятим рішенням щодо захисту національних інтересів України, забезпечення потреб безпеки і оборони; ефективність використання коштів, результативність.
Замовник націлений насамперед на економію бюджетних коштів,враховуючи наявний стан у Державі, отримання товару з підтвердженням усіх його якісних властивостей .
Більш того, ніякої дискримінації вимоги до учасників не містять Вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі наведені в ч.3 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", згідно останнього абзацу цієї частини в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація без обмежень.
Прошу уважно прочитати оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі, в ньому містяться всі умови для подання документів та прийняття участі в аукціоні.

.
Вимоги до учасників
Дата подання: 06 жовтня 2022 10:58
Дата відповіді: 07 жовтня 2022 10:22
Шановний замовник, відповідно до пункту 14.2. учасники повинні надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у виробника працівників, які мають необхідні знання та досвід (посада, ПІБ, загальний стаж роботи, із зазначенням штатний працівник чи позаштатний). Підтвердити наявність на підприємстві-виробнику зварювальників відповідної кваліфікації згідно ДСТУ EN ISO 9606-1:2018 (або EN ISO 9606-1:2017). Надати сертифікати, що підтверджують кваліфікацію зварювальників. Підтвердити трудові відносини між виробником та зварювальниками, зазначеними у довідці. Дана вимога є дискримінаційною у розумінні ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки, з неї випливає, що учасники, які є не є виробниками товару, що ними пропонується та не мають зварювальників чи інший кваліфікований персонал, апріорі не можуть взяти участь у даній закупівлі. Виробники ж товарів, у яких такі учасники його купують не зобов’язані розкривати персональні дані своїх праціників, якщо такі виробники не є учасниками закупівлі. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо прибрати з Оголошення дискримінаційну вимогу, зазначену у п. 14.2, або прописати, що вона стосується лише учасників, які є виробниками. Слід також нагадати, що хоч дана закупівля і є спрощеною і не може бути оскаржена до АМКУ, законодавством передбачені й інші способи захисту учасниками своїх прав та законних інтересів, як то скарга в ДАСУ чи судовий позов.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую за звернення.
У відповідь на поставлені питання пояснюю, що дана закупівля оголошена, керуючись положеннями Постанови Кабінету Міністрів України №169 від 28.02.2022, відповідно якої замовники здійснюють публічні закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель (ст.14 ЗаконуУкраїни "Про публічні закупівлі"). Тобто, замовником витримано порядок оголошення закупівлі та відповідно п.3 ч.1 Постанови замовник не порушив жодного з принципів здійснення публічних закупівель, який є вичерпним, а саме: максимальна економія, ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням; своєчасність та відповідність прийнятим рішенням щодо захисту національних інтересів України, забезпечення потреб безпеки і оборони; ефективність використання коштів, результативність.
.
Ніякої дискримінації вимоги до учасників не містять Вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі наведені в ч.3 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", згідно останнього абзацу цієї частини в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація без обмежень.

Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не вимагається інформація чи персональні дані працівників, які б дозволяли ідентифікувати особу.

Прошу уважно прочитати оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі, в ньому містяться всі умови для прийняття в ній участі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2022 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 6 919 440,00
UAH з ПДВ
6 799 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" 7 239 450,00
UAH з ПДВ
6 799 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВАЙТ" 7 286 400,00
UAH з ПДВ
6 830 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2022 09:59
Електронний підпис
12 жовтня 2022 09:58
довідка МТБ.docx
12 жовтня 2022 09:58
пропозиція.docx
12 жовтня 2022 09:58
сертифікат на цинк.pdf
12 жовтня 2022 09:58
витяг ЄДР 12.09.2022.pdf.p7s
12 жовтня 2022 09:58
аналогічний договір.pdf
12 жовтня 2022 09:58
гарантійний лист.docx.p7s
12 жовтня 2022 09:58
витяг ЄДР 12.09.2022.pdf
12 жовтня 2022 09:58
довідка досвід.docx
12 жовтня 2022 09:58
пояснення.docx.p7s
12 жовтня 2022 09:58
наказ на директора.pdf.p7s
12 жовтня 2022 09:58
гарантійний лист.docx
12 жовтня 2022 09:58
пропозиція.docx.p7s
12 жовтня 2022 09:58
дозвіл.pdf.p7s
12 жовтня 2022 09:58
витяг ПДВ.pdf.p7s
12 жовтня 2022 09:58
довідка працівники.docx.p7s
12 жовтня 2022 09:58
аналогічний договір.pdf.p7s
12 жовтня 2022 09:58
паспорт виробу 2.pdf.p7s
12 жовтня 2022 09:58
довідка МТБ.docx.p7s
12 жовтня 2022 09:58
ISO.jpg
12 жовтня 2022 09:58
витяг ПДВ.pdf
12 жовтня 2022 09:58
протокол на директора.pdf
12 жовтня 2022 09:58
паспорт виробу 1.pdf
12 жовтня 2022 09:58
наказ на директора.pdf
12 жовтня 2022 09:58
сертифікат на цинк.pdf.p7s
12 жовтня 2022 09:58
довідка працівники.docx
12 жовтня 2022 09:58
пояснення.docx
12 жовтня 2022 09:58
паспорт виробу 1.pdf.p7s
12 жовтня 2022 09:58
довідка досвід.docx.p7s
12 жовтня 2022 09:58
паспорт виробу 2.pdf
12 жовтня 2022 09:58
ISO.jpg.p7s
12 жовтня 2022 09:58
дозвіл.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2022 21:05
Електронний підпис
11 жовтня 2022 21:04
01 РЛ Цінова пропозиція.pdf
11 жовтня 2022 21:04
05 РЛ Гарантійний лист.pdf
11 жовтня 2022 21:04
28 РЛ Витяг ПДВ.pdf
11 жовтня 2022 21:04
18 РЛ ПРОТОКОЛ №7.pdf
11 жовтня 2022 21:04
30 РЛ Виписка ЄДРПОУ.pdf.p7s
11 жовтня 2022 21:04
12 РЛ ПАСПОРТ ОГР-05-2.pdf
11 жовтня 2022 21:04
12 РЛ ПАСПОРТ ОГР-05-2.pdf.p7s
11 жовтня 2022 21:04
18 РЛ ПРОТОКОЛ №7.pdf.p7s
11 жовтня 2022 21:04
14 РЛ Статут 2021 з описом.pdf
11 жовтня 2022 21:04
29 РЛ Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
11 жовтня 2022 21:04
13 РЛ ПАСПОРТ ОГР-05-3.pdf.p7s
11 жовтня 2022 21:04
20 РЛ Накази працівники.pdf
11 жовтня 2022 21:04
29 РЛ Витяг ЄДРПОУ.pdf
11 жовтня 2022 21:04
28 РЛ Витяг ПДВ.pdf.p7s
11 жовтня 2022 21:04
30 РЛ Виписка ЄДРПОУ.pdf
11 жовтня 2022 21:04
13 РЛ ПАСПОРТ ОГР-05-3.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2022 17:57
Електронний підпис
11 жовтня 2022 14:55
цінова пропоз..pdf
11 жовтня 2022 14:55
Виписка ТОВ ВАЙТ.pdf
11 жовтня 2022 14:55
гарантійний лист.pdf
11 жовтня 2022 14:55
Статут.pdf
11 жовтня 2022 14:55
Вайт_реквізиты.pdf
11 жовтня 2022 14:55
ПДВ.pdf
11 жовтня 2022 14:55
тз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"

ТОВ "ВАЙТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
Відхилено 6 799 320,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2022 14:15
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
#40374335
Переможець 6 799 500,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2022 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2022 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
#40374335
6 799 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 10:50
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2022 14:30
Договір №133ПР від 20.10.22, дорожнє огородження.pdf укладений
20 жовтня 2022 14:29

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дорожнє огородження (оцинковані секції 1960мм х 1500мм), профільна труба 40х40х2мм і 30х30х2мм 400 штуки 6 876,54
UAH з ПДВ
Дорожнє огородження (оцинковані секції 1960мм х 1500мм), профільна труба 40х20х1,5мм і 20х20х1,5мм 700 штуки 5 784,12
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2022 — 22 листопада 2022
Сума оплати за договором: 6 799 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 133 250,00 UAH)