Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга зі складання технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2022-09-30-006697-a 03cc2ed73a784da38f23f4e059db7c73
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свереняк Ярина Олександрівна

+380312614190 dzo.yarina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міської інфраструктури Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа: Свереняк Ярина Олександрівна
+380312614190
dzo.yarina@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2022 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2022 15:48
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Місцезнаходження замовника: 88000, Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Поштова, 3. Категорія замовника – орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Застосування рамкової угоди – не застосовується.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга зі складання технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично виконану послугу проводяться згідно підписаних актів приймання-передачі виконаної послуги між Замовником та Виконавцем. Платежі за фактично виконану послугу Замовник проводить протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами актів приймання-передачі виконаної послуги, при наявності фінансування з бюджету міста. Послуга, виконана Виконавцем з порушенням діючих норм, не підлягає оплаті до усунення вказаних Замовником недоліків. Категорія замовника – орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: (Класифікатор ДК 021:2015 код 71250000-5) Послуга зі складання технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2022 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2022 16:05
проект ДОГОВОРУ.doc
30 вересня 2022 16:05
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-30-006697-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛЕНД", Код ЄДРПОУ:44000633
Дата подання: 03 жовтня 2022 17:21
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Відповідно до пункту 16.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати скан-копії виконаних аналогічних договорів (три у 2019 році, три у 2020 році, три у 2021 році, один у 2022 році) та відповідні акти наданих послуг/виконаних робіт, що свідчать про виконання договору.
Дана вимога є дискримінаційною та неправомірною з огляду на наступне.
Відповідно до положень ст. 55, ст. 179 Господарського кодексу України, у господарсько-договірному зобов’язанні хоча б однією стороною обов’язково повинен виступати суб'єкт господарювання, який повинен бути зареєстрований в установленому законом порядку.
Учасник ТОВ «ЮЛЕНД» є новоствореним підприємством, яке зареєстроване у 2021 р. та здійснює свою господарську діяльність саме з цього часу і процес укладання аналогічних договорів почав відбуватись саме з часу державної реєстрації нашого товариства суб’єктом підприємницької діяльності.
Таким чином, повідомляємо, що у ТОВ «ЮЛЕНД» нема досвіду виконання аналогічних договорів у 2019-2020 роках, оскільки сам потенційний учасник торгів існує лише з 2021 р.
ТОВ «ЮЛЕНД» має досвід надання послуг зі складання технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок, починаючи з 2021 р., однак, не може взяти участь в даній закупівлі так як замовник вимагає такий досвід за період, коли учасника не існувало.
Вважаємо вимоги Замовника дискримінаційними та неправомірними, оскільки учасник торгів, що надавав послуги зі складання технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок протягом будь-якого періоду, незалежно від кількості таких договорів, вважається учасником, що має досвід виконання аналогічного договору.
Тому, вищевказана вимога є дискримінаційною по відношенню до ТОВ «ЮЛЕНД», оскільки маючи досвід виконання аналогічних договорів, однак не в період та кількості, що визначені Замовником, ми не можемо взяти участь у закупівлі.
На нашу думку, Замовник обмежує добросовісну конкуренцію даною вимогою та усуває від участі ТОВ «ЮЛЕНД» та таких же новостворених суб’єктів підприємництва, а також потенційних учасників процедури закупівлі, які мають успішний досвід надання аналогічних послуг, однак не починаючи з 2019 року та не у кількості 10 шт., як цього вимагає замовник.
Аналогічні вимоги були предметом розгляду великої кількості скарг до АМКУ, в результаті яких Замовників було зобов’язано внести зміни до Документації в цій частині.
Враховуючи дане, просимо Вас змінити вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та передбачити можливість на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надавати у складі пропозиції підтвердження виконання договорів, предметом яких є послуги зі складання технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок, без обмежень щодо року виконання та кількості таких договорів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 жовтня 2022 17:30
Шановний учаснику!

Замовником проводиться спрощена закупівля відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Так, з метою отримання якісної послуги в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі для виконання основних умов договору, Замовник просить від учасників надання ними інформації у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, в якій повинна бути зазначена інформація щодо стану їх належного виконання стосовно якості та строків. Для підтвердження учасник надає скан-копії виконаних аналогічних договорів (три у 2019 році, три у 2020 році, три у 2021 році, один у 2022 році) та відповідні акти наданих послуг/виконаних робіт, що свідчать про виконання договору. Вимога Замовника про наявність досвіду виконання аналогічних договорів є обов’язковою, оскільки відповідно до технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі, переможцем спрощеної закупівлі буде надаватися послуга з виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок для будівництва і обслуговування паркінгів та автостоянок, що включає в себе не тільки виконання послуги зі складання технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок у строк, зазначений у договорі, витягу з Державного земельного кадастру щодо кожної земельної ділянки тощо, а й у разі необхідності, інші додаткові документи, які необхідні для реєстрації права комунальної власності. Виконання всіх цих умов неможливе без наявності відповідного досвіду. Відтак, Замовник жодним чином не обмежує учасників, а лише наполягає щодо наявності в Учасників відповідного досвіду з метою залучення учасників з досвідом виконання аналогічних послуг для отримання Замовником якісної та зрозумілої послуги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2022 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ" 179 400,00
UAH з ПДВ
164 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ" 197 000,00
UAH з ПДВ
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛЯХОВЕЦЬ ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2022 21:43
Електронний підпис
07 жовтня 2022 21:43
калькуляція.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
про зміну прізвища.pdf
07 жовтня 2022 21:43
проект договору.pdf
07 жовтня 2022 21:43
пропозиція.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
згода з ТЗ.pdf
07 жовтня 2022 21:43
Наказ 2 на директора.pdf
07 жовтня 2022 21:43
Договір Невицька СР 2019.pdf
07 жовтня 2022 21:43
Статут_2021.pdf
07 жовтня 2022 21:43
Дог.Оноківці 2021.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
згода з проектом.pdf
07 жовтня 2022 21:43
Дог.Геча 2020.pdf
07 жовтня 2022 21:43
Статут_2021.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
згода з проектом.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
про аналогічні.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
згода персональні.pdf
07 жовтня 2022 21:43
Договір АВЕ 2019.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
витяг єдиний податок.pdf
07 жовтня 2022 21:43
Дог.Оноківці 2021.pdf
07 жовтня 2022 21:43
опис статут.pdf
07 жовтня 2022 21:43
витяг ЄДР.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
Дог.Четвалфа 2020.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
Дог.Галабор 2020.pdf
07 жовтня 2022 21:43
Дог.Галабор 2020.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
Договір АВЕ 2019.pdf
07 жовтня 2022 21:43
Дог.Геча 2020.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
відомості.pdf
07 жовтня 2022 21:43
Наказ 2 на директора.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
проект договору.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
пропозиція.pdf
07 жовтня 2022 21:43
ТЗ.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
Дог.Колосія 22.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
свідоцтва про повірку.pdf
07 жовтня 2022 21:43
витяг ЄДР.pdf
07 жовтня 2022 21:43
Договір Ужгород 2019.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
мтб.pdf
07 жовтня 2022 21:43
Договір Ужгород 2019.pdf
07 жовтня 2022 21:43
ст.17.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
відомості.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
згода з ТЗ.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
ТЗ.pdf
07 жовтня 2022 21:43
Дог.Четвалфа 2020.pdf
07 жовтня 2022 21:43
ст.17.pdf
07 жовтня 2022 21:43
калькуляція.pdf
07 жовтня 2022 21:43
про аналогічні.pdf
07 жовтня 2022 21:43
згода персональні.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
опис статут.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
про зміну прізвища.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
Дог.Держгеокадастр 2021.pdf
07 жовтня 2022 21:43
працівники.pdf
07 жовтня 2022 21:43
працівники.pdf.p7s
07 жовтня 2022 21:43
протокол на директора.pdf
07 жовтня 2022 21:43
Дог.Колосія 22.pdf
07 жовтня 2022 21:43
мтб.pdf.p7s

Публічні документи

08 жовтня 2022 10:13
Електронний підпис
08 жовтня 2022 10:10
Договір.pdf
08 жовтня 2022 10:10
Цінова пропозиція.pdf
08 жовтня 2022 10:10
Договора 2019р.pdf
08 жовтня 2022 10:10
Статут.pdf
08 жовтня 2022 10:10
Фінансова звітність.pdf
08 жовтня 2022 10:10
наказ, протокол.pdf
08 жовтня 2022 10:10
Ліцензія.pdf
08 жовтня 2022 10:10
Договора 2020 р.pdf
08 жовтня 2022 10:10
договір2020р.pdf
08 жовтня 2022 10:10
витяг з реєстра платн..pdf
08 жовтня 2022 10:10
Свідоцтво.pdf
08 жовтня 2022 10:10
Маньо Ю.Ю.pdf
08 жовтня 2022 10:10
Жупан Н.Є.pdf
08 жовтня 2022 10:10
Лист-згода.pdf
08 жовтня 2022 10:10
Борчик Р.Є.pdf
08 жовтня 2022 10:10
Кекерченій С.П.pdf
08 жовтня 2022 10:10
Технічні паспорта.pdf
08 жовтня 2022 10:10
документи на прилади.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ"

ТОВ "ЕКСПЕРТ"

ФОП ЛЯХОВЕЦЬ ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОЕКТІВ"
#38415005
Відхилено 164 000,00
UAH з ПДВ
14 жовтня 2022 15:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ"
#31870465
Відхилено 165 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2022 14:57
ФОП ЛЯХОВЕЦЬ ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ
#3117621458
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2022 11:05

Документи

14 жовтня 2022 15:08
Електронний підпис
14 жовтня 2022 15:07
Протокол УО

Документи

20 жовтня 2022 14:57
Електронний підпис
20 жовтня 2022 14:56
Протокол УО

Документи

28 жовтня 2022 11:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2022 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛЯХОВЕЦЬ ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ
#3117621458
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2022 11:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 16:19
Додаткова угода.PDF зміни до договору
04 січня 2023 16:14
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2022 11:35
Додаткова угода №1 до договору № 3/1217130 від 28.10.2022 року зміни до договору
28 жовтня 2022 11:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуга зі складання технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок 1 послуга 198 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини п'ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 3/1217130
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуга зі складання технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок 1 послуга 198 000,00
UAH