Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір офісний KYM LUX CLASSIC A4 80 г/м2, 500 арк., клас С
Очікувана вартість
7 498,20 UAH
UA-2022-09-29-009790-a f8688dfbcbef493da03acca30a5f3d93
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Рєзнік

+380567902341 dvufk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 04544524
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39
Контактна особа: Тетяна Михайлівна Рєзнік
+380567902341
dvufk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2022 19:27
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2022 09:00
Очікувана вартість: 7 498,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
папір офісний KYM LUX CLASSIC A4 80 г/м2, 500 арк., клас С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Гладкова, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отриманий товар проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів після поставки, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2022 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2022 19:27
оголошення (папір) 30.docx
29 вересня 2022 19:27
проект договору (2210) СП.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2022 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" 7 290,00
UAH з ПДВ
7 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2022 13:24
Електронний підпис
05 жовтня 2022 13:09
тендерна пропоз.PDF
05 жовтня 2022 13:09
документы1.rar
05 жовтня 2022 13:09
дов статут.PDF
05 жовтня 2022 13:09
довідка.JPG
05 жовтня 2022 13:09
тех завдання.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
#19143995
Відхилено 7 290,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2022 12:26

Документи

10 жовтня 2022 12:26
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій