Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації
Очікувана вартість
41 811 954,00 UAH
UA-2022-09-29-008506-a ● b2a3bf92710149efb83fb0f4a3660752
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А |
Контактна особа: |
Кривша Тетяна 380442357105 tetkryvsha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2022 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2022 14:35 |
Очікувана вартість: | 41 811 954,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 209 059,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження Замовника (фактична адреса): 01001, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02088, Україна, Київська область, Бориспільський район, м-р Бортничі, с. Ревне, Мулове поле №1 та № 2 Бортницької станції аерації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2022 16:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2022 16:09 |
Перелік змін.pdf | |
05 жовтня 2022 16:09 |
Тендерна документація з проектом договору на закупівлю Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації (нова редакція).pdf | |
29 вересня 2022 16:18 |
Оголошення про торги.pdf | |
29 вересня 2022 16:18 |
Тендерна документація з проектом договору на закупівлю Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації.pdf |
05 жовтня 2022 16:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 жовтня 2022 16:09 |
Перелік змін.pdf
|
|||
05 жовтня 2022 16:09 |
Тендерна документація з проектом договору на закупівлю Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації (нова редакція).pdf
|
|||
29 вересня 2022 16:18 |
Оголошення про торги.pdf
|
|||
29 вересня 2022 16:18 |
Тендерна документація з проектом договору на закупівлю Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТОВ "Нікопрогресбуд" м. Нікополь запит згідно тендеру "Реконструкція дамб мулових полів №1 та № 2 бортницької станції аерації"
Дата подання: 03 жовтня 2022 11:11
Дата відповіді: 05 жовтня 2022 11:10
ТОВ «Нікопрогресбуд» м. Нікополь, згідно тендеру «Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 бортницької станції», просимо надати/повідомити наступну інформацію:
- Надати проектну документацію;
- Грунт кар’єрний надає Замовник;
- Завантаження в кар’єрі силами Замовника чи Виконавця?
- Перевезення грунта кар’єрного по дорогам загального користування;
- Надати паспорт горних робіт в кар‘єрі.
Дякую.
З повагою / Best regards
Юхно Володимир
Nikoprogresbud LLC
+38.066.583.23.68 (WhatsApp, Viber)
+38.096.998.52.33
https://nikoprogresbud.com.ua
email: sales@npb.com.ua
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до п. 15 Технічної специфікації Додатку 7 до тендерної документації ознайомитись з проектно-кошторисною документацією можливо за адресою місцезнаходження Замовника з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 16.00. На підставі проектно-кошторисної документації Замовник лише визначає кар’єр, а Підрядник на договірних умовах закуповує та транспортує зазначений в проектно-кошторисній документації грунт. Завантаження кар’єрного грунту також відбувається на договірних умовах між Підрядником та кар’єром. Перевезення грунта відбувається по дорогах загального користування. Паспорт гірничних робіт можливо знаходиться у організації, обслуговуючої кар’єр.
ТОВ «Нікопрогресбуд» м. Нікополь, згідно тендеру «Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 бортницької станції»
Дата подання: 03 жовтня 2022 14:36
Дата відповіді: 05 жовтня 2022 11:10
Прошу надати контактні дані технічного представника для ознайомлення з обєктом.
Відповідь: Представник Замовника для ознайомлення з об’єктом – начальник відділу технічного нагляду за будівництвом Лавський Дмитро Ігоревич, тел. (044) 235-71-05.
Вимога до оформлення документів
Дата подання: 04 жовтня 2022 09:32
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 15:22
Ви вимагаєте: "1.2.6. Документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу.
1.2.7. Документ розміщений на декількох сторінках повинен бути розміщений (завантажений) в електронній системі закупівель
одним файлом."
Чи це значить, що при надані диплому про освіту чи посвідчення, учасником мають бути надані зображення всіх сторін документу, навіть ті які не несуть інформації - титульні сторінки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, звичайно, всі документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу.
Вимога до оформлення документів
Дата подання: 04 жовтня 2022 09:35
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 15:21
Ви вимагаєте: "1.2.7. Документ розміщений на декількох сторінках повинен бути розміщений (завантажений) в електронній системі закупівель одним файлом."
У випадку порушення цієї вимоги учасник буде дискваліфікований?
Відповідь: п. 1.2.7. Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції- не передбачає відхилення учасника за порушення даного пункту тендерної документації, проте зазначаємо що тендерна пропозиція має бути подана з додержанням вимог п. 1 Розділу ІІІ інструкції з підготовки тендерної пропозиції, просимо уважно читати тендерну документацію.
Ліцензія ДАБІ України на право здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3)
Дата подання: 04 жовтня 2022 15:38
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 15:23
Умовами пункту 11 Додатку 7 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати відповідну Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України на право здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), що є чинною на дату розкриття пропозицій. 24 лютого 2022 року Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 (зі змінами), затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні"» № 2102-IX від 24 лютого 2022 року, введено воєнний стан в Україні. Пунктом 1 частини 1 Постанови Кабінету Міністрів України "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" № 314 від 18.03.2022р. визначено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі подання до Міністерства економіки декларації про провадження господарської діяльності (далі — декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, БЕЗ отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ЛІЦЕНЗІЙ або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2. Відповідно до частини 11 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено що, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. На підставі викладеного вище та з метою уникнення дискваліфікації Учасника просимо роз'яснити, чи буде вважатись дотримання умов та вимог тендерної документації зі сторони Учасника шляхом надання в складі тендерної пропозиції Декларації відповідно до норм Постанови Кабінету Міністрів України "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" № 314 від 18.03.2022р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит надаємо роз’яснення щодо надання в складі тендерної пропозиції Декларації про провадження господарської діяльності, а не Ліцензії, яка зазначена в пункті 11 Додатку 7 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 Постанови Кабінету Міністрів України "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" від 18.03.2022р. № 314 визначено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі – декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2. Роботи, передбачені закупівлею, відносяться до робіт з класом наслідків (відповідальності об’єкта) СС3. Дані роботи входять до переліку робіт, що зазначені в додатку 2 Постанови Кабінету Міністрів України "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" від 18.03.2022р. № 314.
Сфера сертифікації
Дата подання: 04 жовтня 2022 15:58
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 15:24
Умовами пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Учасник документально підтверджує, що він пройшов аудит та має діючий сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України.
Сфера сертифікації має відповідати виду робіт відповідно до технічного завдання. Як ми розуміємо "сфера сертифікації", яка має відповідати виду робіт відповідно до технічного завдання, - це вид економічної діяльності Учасника, такий як: будівництво споруд (42.99), будівельно-монтажні роботи (43.29), тощо. Роз'ясніть, будь ласка, чи правильно ми розуміємо поняття "сфера сертифікації"? Також просимо зазначити сфери сертифікації, які у Вашому розумінні повинні бути, щоб відповідали виду робіт відповідно до технічного завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до технічного завдання предмета закупівлі будуть виконуватись роботи з реконструкції дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації. Сфера сертифікації має відповідати виду робіт відповідно до технічного завдання, тобто учасник повинен здійснювати певний вид економічної діяльності для виконання даного завдання.
Надання проектно-кошторисної документації, ідентифікувати постачальника грунту
Дата подання: 06 жовтня 2022 10:24
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 15:26
1. Відповідно до п.3 ч.1 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний надати в складі тендерної документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі плани, креслення, малюнки з дотриманням вимог ч.4 ст.5 цього Закону. Відповідно до ч.1 ст.22 Закону тендерна документація оприлюднюється замовником безоплатно в електронній системі закупівель в загальному доступі.
Не надання в повному обсязі у складі тендерної документації технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, а лише відповідь формального характеру щодо можливості ознайомлення з такою документацією фізично за визначеною Замовником адресою, обмежує в такий складний військовий час права учасників, що не мають фізичної можливості приїхати на визначене Замовником місце, що є порушенням ч.4 ст. 22 Закону, а саме обмеженням конкуренції учасників.
У зв’язку з чим прошу оприлюднити у загальному доступі проектно-кошторисні документи щодо предмета закупівлі, як визначено Законом.
2. У роз’ясненні Замовника зазначено, що грунт для виконання робіт Замовником не надається, проте Замовник самостійно в односторонньому порядку обирає Постачальника такого грунту. Але Замовник в складі тендерної документації не вказує жодних ідентифікаційних даних такого Постачальника, що в свою чергу позбавляє Учасників можливості визначити, за якою вартістю в кінцевому розрахунку Постачальник поставлятиме товар, що суттєво впливає на цінову пропозицію учасників. У зв’язку з чим прошу ідентифікувати Постачальника грунту із зазначенням його ціни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні можливості майданчику не дозволяють розмістити конструктивну частину даного проекту через великий об’єм. Пунктом 15 технічної специфікації додатку 7 до тендерної документації передбачено ознайомлення з проектом будівництва за адресою замовника.
Замовником проведено моніторинг цінової політики вартісних показників грунту в найближчих кар'єрах до об’єкту, що відповідно і передбачено в проектно-кошторисній документації. При можливості потенційного учасника процедури закупівлі знайти інший кар'єр для відвантаження грунту (який передбачено проектом) та наявності усіх необхідних дозвільних документів на розробку грунту, Замовник не буде заперечувати проти його застосування при виконанні будівельно-монтажних робіт.
Замовником проведено моніторинг цінової політики вартісних показників грунту в найближчих кар'єрах до об’єкту, що відповідно і передбачено в проектно-кошторисній документації. При можливості потенційного учасника процедури закупівлі знайти інший кар'єр для відвантаження грунту (який передбачено проектом) та наявності усіх необхідних дозвільних документів на розробку грунту, Замовник не буде заперечувати проти його застосування при виконанні будівельно-монтажних робіт.
Кошти на рахунках підрядників.
Дата подання: 06 жовтня 2022 16:20
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 19:58
В п.2.5 додатку 3 до тендерної документації наявна вимога надати довідку з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках. Ця інформація конфіденційна, навіщо Замовнику знати кількість грошей на рахунках? Крім того, як інформація про наявність чи відсутність коштів на рахунках Учасників має впливати на відбір підрядника? Якщо учасник з коштами на рахунках не має переваги над тим учасником, що їх не має, то навіщо взагалі це?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умовами закупівлі не передбачено авансування робіт, тобто учасник повинен придбати матеріали, машини, механізми, обладнання за свої кошти. Надання довідки з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках дає можливість переконатися в платіжній спроможності учасника для виконання робіт, зазначених в тендерній документації.
Вимога про довідку з залишком коштів - це порушення закону
Дата подання: 06 жовтня 2022 16:28
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 19:58
Замовником вимагається надання інформації, яка є банківською таємницею (відповідно до ст. 60 Закону "Про банки і банківську діяльність"). У ст. 62 Закону України "Про банки і банківську діяльність" зазначено порядок розкриття та надання інформації, яка становить банківську таємницю.
Надання "довідок з обслуговуючого банку про про наявність коштів на рахунку" не впливає на цінову пропозицію та якість наданих послуг Учасником та є конфіденційною інформацією, яка відповідно до чинного законодавства України є такою, що охороняється законодавством України.
Прошу прибрати дану вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умовами закупівлі не передбачено авансування робіт, тобто учасник повинен придбати матеріали, машини, механізми, обладнання за свої кошти. Надання довідки з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках дає можливість переконатися в платіжній спроможності учасника для виконання робіт, зазначених в тендерній документації.
Дозвіл
Дата подання: 06 жовтня 2022 16:40
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 19:59
Шановний Замовник! У Додатку 7 до тендерної документації у п. 12 зазначено: " Учасник або субпідрядник/співвиконавець повинен надати Дозвіл, виданий уповноваженим державним органом, на виконання робіт підвищеної небезпеки, що є чинним на дату розкриття пропозицій або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, отриману в порядку та строки передбачені Постановою КМУ № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами. Документи, передбачені даним пунктом, надаються субпідрядником/співвиконавцем. У разі, якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, документи, передбачені даним пунктом, надаються одним із учасників такого об’єднання."
Просимо надати перелік робіт підвищеної небезпеки, Дозвіл на виконання яких повинен надати Учасник?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати дозвіл на роботи підвищеної небезпеки, зазначені в проекті.
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівель
Дата подання: 06 жовтня 2022 18:47
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 21:34
Замовником порушено п.4 ч.1 ст.5 – недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовником неправомірно віднесено до критеріїв технічних та якісних характеристик (вимоги до технічної специфікації) надання сертифікату про впроваджену у учасника систему екологічного управління, що підтверджує її відповідність вимогам ISO14001:2005 (ISO14001:2015 IDT), який не має відношення до якості виконання даного виду робіт. Так, ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація (технічні, якісні характеристики Предмету закупівлі) може включати лише показники впливу на довкілля та клімат, а не містить впроваджену систему якості в цій галузі, що в свою чергу є суто кваліфікаційним критерієм в розумінні ст.16 вище вказаного Закону. Отже, прошу виправити цю прикру помилку та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кваліфікаційні критерії в тендерній документації викладені згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 22 та ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Щодо коштів на рахунках
Дата подання: 06 жовтня 2022 20:21
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 21:34
Ваша відповідь щодо надання довідки про кошти означає, що за відсутності їх на рахунку учасника, він буде дискваліфікований? Якщо ні, то навіщо Вам знати скільки у кого грошей?
Видаліть цю вимогу, вона не має змісту.
Відповідь: Грошей на рахунку повинно вистачити для виконання робіт, передбачених цією процедурою закупівлі.
Гроші на рахунках
Дата подання: 06 жовтня 2022 20:27
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 21:35
Скільки коштів має бути на рахунку учасника? І чому учасник не може скористатись кредитом для початку робіт?
Відповідь: Оплата фактично виконаних робіт може затриматись на невизначений термін, що може привести Ваше підприємство до негативних фінансових наслідків.
Завершений вигляд документу
Дата подання: 06 жовтня 2022 20:34
Дата відповіді: 06 жовтня 2022 21:35
Після початку війни у нашої компанії відсутня можливість зробити копії титульних сторінок, чи сторінок, що не містять інформації, так як ці документи були у працівників дома, а зараз більшість з них стали вимушеними переселенцями і документи залишились на захопленій території. При прийомі на роботу ж, робилися скани тих сторінок, що дійсно необхідні, тобто містять інформацію.
Ваша вимога для нас дискримінаційна. Та й навіщо Вам пусті сторінки чи тітушки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація складалася ні в якому разі не для дискримінації Вас та інших потенційних учасників. Внесення змін в тендерну документацію вважаємо недоцільним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2022 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НІКОПРОГРЕСБУД" |
39 699 999,26
UAH з ПДВ
|
38 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" |
41 310 765,42
UAH з ПДВ
|
38 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ПРОФІ" |
41 763 928,01
UAH з ПДВ
|
39 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НІКОПРОГРЕСБУД" #34124403 |
Відхилено |
38 700 000,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2022 15:09
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" #40777092 |
Очікує рішення |
38 999 998,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2022 15:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 жовтня 2022 16:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2022 13:33 |
Кінець періоду оскарження: | 12 листопада 2022 00:00 |
Дата відміни: | 12 листопада 2022 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити Закупівлю з підстави, що передбачена пунктом 1 частини першої статті 32 Закону, а саме відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
01 листопада 2022 13:32
|
Електронний підпис |
01 листопада 2022 13:31
|
ПРотокол № 105 від 01.11.2022р.pdf |