Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердого побутового сміття)
Очікувана вартість
1 622 380,00 UAH
UA-2022-09-29-006513-a ● 0fc77c9315a648559525f891a9441f6d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Ілинич Михайло Петрович +380988907963 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2022 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 622 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 111,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7193 метри кубічні
ДК 021-2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердого побутового сміття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району згідно Оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 листопада 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2022 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2022 16:13 |
Оголошення вивезення твердих відходів.pdf | |
29 вересня 2022 16:13 |
Додаток 5_Проект договору.docx |
29 вересня 2022 16:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 вересня 2022 16:13 |
Оголошення вивезення твердих відходів.pdf
|
|||
29 вересня 2022 16:13 |
Додаток 5_Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо тендерної документації
Дата подання: 29 вересня 2022 15:36
Дата відповіді: 29 вересня 2022 16:32
Добрий день! В оголошення ДК 021-2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердого побутового сміття) вами прікріплена тендерна документація "Оголошення гарячі обіди Борщагівка.pdf" та "Додаток _ 3 Проєкт договору.doc".
Просимо змінити дані файли, які мають відношення до закупівлі ДК 021-2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердого побутового сміття).
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Потенційний учаснику!
Прикріплення іншого оголошення відбулось у зв'язку з допущеною технічною помилкою під час завантаження документів. Технічну помилку буде виправлено шляхом підвантаження відповідних файлів.
Прикріплення іншого оголошення відбулось у зв'язку з допущеною технічною помилкою під час завантаження документів. Технічну помилку буде виправлено шляхом підвантаження відповідних файлів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-29-006513-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Екосервіс Груп", Код ЄДРПОУ:32379428
Дата подання: 03 жовтня 2022 10:10
Обмеження конкуренції
Пунктом 24 Додатку №4 до Оголошення про спрощену закупівлю ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю:
ДК 021-2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердого побутового сміття)» встановлено:
Учасник повинен мати затверджені тарифи у Розпорядженні виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження та
погодження тарифів на послуги з вивезення побутових відходів (обов’язкове надання копії
розпорядження).
Постановою Кабінету Міністрів України № 1018 від 28 жовтня 2020 р. затверджено зміни, до Постанови №1010 від 26 липня 2006 року «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з поводженням з побутовими відходами» - де Абзац другий пункту 8 викладено в такій редакції: «Тарифи на послуги з поводження з побутовими відходами (далі - ТПВ) формуються виконавцями послуг з вивезення побутових відходів шляхом ділення суми вартостей послуг вивезення, перероблення та/або захоронення побутових відходів на річний обсяг вивезення побутових відходів…».
Відповідно до статті 35¹ Закону України «Про відходи»: «Виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України».
Відповідно до РОЗПОРЯДЖЕННЯ Виконавчого органу Київської міської Ради № 2044 від 22 вересня 2021 року - Виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території міста Києва до якої належить УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, визначено КП «Київкомунсервіс» та ТОВ "Профпереробка".
ТОВ «Екосервіс Груп» як потенційний Учасник у процедурі спрощеної закупівлі, немає можливості прийняти участь у вказаній спрощеній закупівлі, так як відсутня жодна можливість та законні підстави для затвердження таких тарифів, оскільки це не передбачено чинним законодавством України».
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі": "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
Тому, просимо Вас виключити вимоги, що містить пункт 24 Додатку №4 до Оголошення про спрощену закупівлю ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю: ДК 021-2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердого побутового сміття)», як такі, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки участь у даній закупівлі може прийняти тільки виконавець послуг з вивезення побутових відходів на території міста Києва.
Розгорнути
Згорнути
ДК 021-2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердого побутового сміття)» встановлено:
Учасник повинен мати затверджені тарифи у Розпорядженні виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження та
погодження тарифів на послуги з вивезення побутових відходів (обов’язкове надання копії
розпорядження).
Постановою Кабінету Міністрів України № 1018 від 28 жовтня 2020 р. затверджено зміни, до Постанови №1010 від 26 липня 2006 року «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з поводженням з побутовими відходами» - де Абзац другий пункту 8 викладено в такій редакції: «Тарифи на послуги з поводження з побутовими відходами (далі - ТПВ) формуються виконавцями послуг з вивезення побутових відходів шляхом ділення суми вартостей послуг вивезення, перероблення та/або захоронення побутових відходів на річний обсяг вивезення побутових відходів…».
Відповідно до статті 35¹ Закону України «Про відходи»: «Виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України».
Відповідно до РОЗПОРЯДЖЕННЯ Виконавчого органу Київської міської Ради № 2044 від 22 вересня 2021 року - Виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території міста Києва до якої належить УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, визначено КП «Київкомунсервіс» та ТОВ "Профпереробка".
ТОВ «Екосервіс Груп» як потенційний Учасник у процедурі спрощеної закупівлі, немає можливості прийняти участь у вказаній спрощеній закупівлі, так як відсутня жодна можливість та законні підстави для затвердження таких тарифів, оскільки це не передбачено чинним законодавством України».
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі": "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
Тому, просимо Вас виключити вимоги, що містить пункт 24 Додатку №4 до Оголошення про спрощену закупівлю ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю: ДК 021-2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердого побутового сміття)», як такі, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки участь у даній закупівлі може прийняти тільки виконавець послуг з вивезення побутових відходів на території міста Києва.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 жовтня 2022 14:24
Добрий день! Шановний учаснику.
Зазначена вимога не є дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію з огляду на наступне. Відповідно до ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції», економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. У відповідності до Закону України «Про відходи»: Власник відходів - фізична або юридична особа, яка відповідно до закону володіє, користується і розпоряджається відходами. Джерело утворення побутових відходів - об'єкт, на якому утворюються побутові відходи (житловий будинок, підприємство, установа, організація, земельна ділянка). Згідно статті 9 Закону України «Про відходи», суб'єктами права власності на відходи є громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи та організації усіх форм власності, територіальні громади, Автономна Республіка Крим і держава. Територіальні громади є власниками відходів, що утворюються на об'єктах комунальної власності чи знаходяться на їх території і не мають власника або власник яких невідомий (безхазяйні відходи). Відповідно до статті 21 Закону України «Про відходи» Органи місцевого самоврядування у сфері поводження з відходами забезпечують виконання вимог законодавства про відходи.
Відповідно до Згідно пп. 2 п. «а» ч. 1 ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»: «До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, послуги з постачання гарячої води, які встановлюються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), транспортні та інші послуги».
Отже, діючим законодавством у сфері поводження з відходами покладено обов'язок на власників або наймачів, користувачів, у тому числі орендарів, джерел утворення побутових відходів, земельних ділянок укладати договори про надання послуг з вивезення побутових відходів з юридичною особою, яка має мати затверджені тарифи у Розпорядженні виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження та погодження тарифів на послуги з вивезення побутових відходів. Уповноважена особа не вбачає ознак дискримінації, оскільки надання послуг з вивозу відходів є законодавчо регульованою діяльністю, та в обов’язковому порядку повинна передбачати наявність затверджених тарифів у Розпорядженні виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження та погодження тарифів на послуги з вивезення побутових відходів. Вимогу Учасника про внесення змін до тендерної документації залишити не задоволеною
Зазначена вимога не є дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію з огляду на наступне. Відповідно до ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції», економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. У відповідності до Закону України «Про відходи»: Власник відходів - фізична або юридична особа, яка відповідно до закону володіє, користується і розпоряджається відходами. Джерело утворення побутових відходів - об'єкт, на якому утворюються побутові відходи (житловий будинок, підприємство, установа, організація, земельна ділянка). Згідно статті 9 Закону України «Про відходи», суб'єктами права власності на відходи є громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи та організації усіх форм власності, територіальні громади, Автономна Республіка Крим і держава. Територіальні громади є власниками відходів, що утворюються на об'єктах комунальної власності чи знаходяться на їх території і не мають власника або власник яких невідомий (безхазяйні відходи). Відповідно до статті 21 Закону України «Про відходи» Органи місцевого самоврядування у сфері поводження з відходами забезпечують виконання вимог законодавства про відходи.
Відповідно до Згідно пп. 2 п. «а» ч. 1 ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»: «До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, послуги з постачання гарячої води, які встановлюються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), транспортні та інші послуги».
Отже, діючим законодавством у сфері поводження з відходами покладено обов'язок на власників або наймачів, користувачів, у тому числі орендарів, джерел утворення побутових відходів, земельних ділянок укладати договори про надання послуг з вивезення побутових відходів з юридичною особою, яка має мати затверджені тарифи у Розпорядженні виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження та погодження тарифів на послуги з вивезення побутових відходів. Уповноважена особа не вбачає ознак дискримінації, оскільки надання послуг з вивозу відходів є законодавчо регульованою діяльністю, та в обов’язковому порядку повинна передбачати наявність затверджених тарифів у Розпорядженні виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження та погодження тарифів на послуги з вивезення побутових відходів. Вимогу Учасника про внесення змін до тендерної документації залишити не задоволеною
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАР ЕКО" #36173955 |
Переможець |
1 622 309,22
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2022 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2023 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 16:06
|
Дод.угода 4 до дог. 795.pdf | зміни до договору |
18 січня 2023 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 11:27
|
д у 3 договору 795.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2022 14:36
|
Д у 2 Договору 795.jpg | зміни до договору |
21 грудня 2022 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2022 09:49
|
Д у 1 Договору 795.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2022 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2022 15:12
|
Договір 795.pdf | укладений |
18 жовтня 2022 15:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії воєнного стану |
Номер договору про закупівлю: | 795 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 795 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 795 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми договору на 20% |
Номер договору про закупівлю: | 795 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |