Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини ( аміак 25% чда ; амоній хлористий, чда ; барій хлористий (2-водн.) хч ; калій залізосинеродистий(червона кр.сіль) чда ; калій йодистий фарм ; калій натрій виннокислий чда ; калій сірчанокислий чда ; мурашина кислота (85%) ч ; набір для пригот. буферних розч. (6 ампул) Калій фталевокислий кислий (Тип 3, рН 4,01) стандарт-тит ; набір для пригот. буферних розч. (6 ампул) Фосфати (Тип 4, рН 6,86) стандарт-титр ; набір для пригот. буферних розчинів (6 ампул) Натрій тетраборнокислий (Тип 5, рН 9,18) стандарт-титр ; натрій сірчанокислий (б/в) ч ; ортофосфорна кислота 85% харч ; натрій сіркуватистокислий (тіосульфат) стандарт-титр (уп. 10 ампул) (флакони); кислота сірчана стандарт-титр (уп. 10 ампул) ; цинк гранульований чда ; галуни залізоамонійні чда ; натрію гідроокис стандарт-титр (уп. 10 ампул) ; срібло азотнокисле чда; силікагель КСМГ ; галуни алюмокалієві ч ; калій азотнокислий хч )
Очікувана вартість
33 000,00 UAH
UA-2022-09-29-005948-a 0bd2d6fbbbb541c5adb6fa1a4c8d26af
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мичка Тетяна Олександрівна

+380975260754
+380985258618
regionlab@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Код ЄДРПОУ: 00703747
Місцезнаходження: 33010, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Макарова, буд. 12
Контактна особа: Мичка Тетяна Олександрівна
+380975260754, +380985258618
regionlab@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2022 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2022 00:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2022 14:15
Початок аукціону: 11 жовтня 2022 14:15
Очікувана вартість: 33 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову.

Повторно.Місцезнаходження - 33010, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Макарова, будинок 12;категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1.8 кілограм
аміак 25% чда
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
0.3 кілограм
амоній хлористий, чда
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
0.3 кілограм
барій хлористий (2-водн.) хч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
0.8 кілограм
калій залізосинеродистий(червона кр.сіль) чда
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
3.3 кілограм
калій йодистий фарм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
0.3 кілограм
калій натрій виннокислий чда
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
1 кілограм
калій сірчанокислий чда
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
2.4 кілограм
мурашина кислота (85%) ч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
1 набір
набір для пригот. буферних розч. (6 ампул) Калій фталевокислий кислий (Тип 3, рН 4,01) стандарт-тит
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
1 набір
набір для пригот. буферних розч. (6 ампул) Фосфати (Тип 4, рН 6,86) стандарт-титр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
1 набір
набір для пригот. буферних розчинів (6 ампул) Натрій тетраборнокислий (Тип 5, рН 9,18) стандарт-титр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
5 кілограм
натрій сірчанокислий (б/в) ч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
3.6 кілограм
ортофосфорна кислота 85% харч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
1 набір
натрій сіркуватистокис-лий (тіосульфат) стандарт-титр (уп. 10 ампул) (флакони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
2 набір
кислота сірчана стандарт-титр (уп. 10 ампул)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
3 кілограм
цинк гранульований чда
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
0.1 кілограм
галуни залізоамонійні чда
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
2 набір
натрію гідроокис стандарт-титр (уп.10 ампул)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
0.025 кілограм
срібло азотнокисле чда
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
1 кілограм
силікагель КСМГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
0.1 кілограм
галуни алюмокалієві ч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
0.1 кілограм
калій азотнокислий хч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника протягом 10 банківських днів з дня підписання видаткової накладної на товар за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок замовника на відповідне цільове призначення. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-29-005948-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Лашко Тетяна Вікторівна, Код ЄДРПОУ:2982601980
Дата подання: 18 жовтня 2022 13:56
Причина дискваліфікації суперечить законодовству України та порушує права Учасника.
Шановний Замовник!
Пропозиція ФОП Лашко Тетяни Вікторівни була відхилена з наступної причини:
«Учасник подав копію паспорта та ідентифікаційний код, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця але не завірив згідно вимог документації (присутній підпис та печатка і відсутні посада, прізвище, ім’я по батькові особи, що завіряє копію документа в нашому випадку Фізична особа-підприємець та Лашко Т.В. так як наприклад завірені зразки сертифікатів).»
Чим на думку Замовника порушив вимоги Тендерної документації.
На це повідомляємо, що жодного порушення з нашого боку немає, адже ми надали копію паспорта та ідентифікаційний код, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця завірені КЕП (Кваліфікаційний електронний підпис). В файлі «1_Уставні документи.zip» знаходяться скановані копії у форматі PDF та електронний підпис.
Відповідно до вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» документ підписаний КЕП має юридичну силу оригіналу.
Під час перевірки підпису на офіційному порталі https://czo.gov.ua/ сайте повертає наступну інформацію:
Підписувач - Лашко Тетяна Вікторівна
П.І.Б. - Лашко Тетяна Вікторівна
Країна - Україна
РНОКПП - 2982601980
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) - 16:43:46 05.10.2022
Сертифікат виданий - КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер - 16B8A40700000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа - Захищений ( ЗНКІ смарт-карта чи е.ключ Автор 337)
Серійний номер носія особистого ключа - Не визначено
Алгоритм підпису - ДСТУ-4145
Тип підпису - Кваліфікований
Тип контейнера - Підпис та дані в окремих файлах (CAdES detached)
Формат підпису - З повними даними ЦСК для перевірки (CAdES-X Long)
Сертифікат - Кваліфікований
До відома Замовника – Фізична особа підприємець не має посади. Отже фактично не може зазначити посаду. Посаду мають наймані працівники юридичної особи.
Тобто всю інформацію що вимагалася Замовником було надано в повному обсязі. Причина відхилення пропозиції ФОП Лашко Тетяни Вікторівни не відповідає дійсності та порушує Закон «Про публічні закупівлі», «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Також Замовник порушив права ФОП Лашко Тетяни Вікторівни безпідставною дискваліфікацією.
На підставі вище зазначеного
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Рівненської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 17 жовтня 2022року.
2. Повернути пропозицію ФОП Лашко Тетяни Вікторівни на кваліфікацію та провести повторну оцінку у відповідності з Законами України.
3. У разі неможливості провести повторну оцінку пропозиції ФОП Лашко Тетяни Вікторівни - скасувати закупівлю UA-2022-09-29-005948-a через наявні порушення які неможливо усунути.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 жовтня 2022 14:38
Спрощена закупівля — це придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис. грн та є меншою за вартість, що встановлена у п. 1,2 ч. 1 ст. 3 Закону “Про публічні закупівлі”. Публікація оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю – це всі документи, які замовник зобов’язаний публікувати в системі згідно з Законом. На розсуд Замовника ми вправі затребувати в учасника при подачі пропозиції подати інші документи та довідки чи гарантійні листи чи підтвердні документи що відносяться до учасника закупівлі та предмета закупівлі і визначити на власний розсуд не всупереч законодавству як подати документи , в якому обсязі та як завірити копії документів. Згідно поданих Відомостей про учасника пункта 6 який гласить: Керівник учасника (посада, ПІП повністю, контактний телефон та документ на підставі якого діє): вказано Фізична особа-підприємець Лашко Тетяна Вікторівна,(099) 559-60-34, підставі державної реєстрації. Згідно листа вих.№7 від 05.10.2022року вказано що Фізична особа-підприємець Лашко Тетяна Вікторівна є уповноваженою особою у закупівлі. Згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі всі документи пропозиції (окрім інформації поданої шляхом заповнення електронних форм) подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом сканування оригіналів або копій документів у форматі PDF. Копії документів (за виключенням нотаріальних), які надаються у складі пропозиції повинні бути належним чином завірені підписом уповноваженої посадової особи учасника, а також містити відбиток печатки (у разі наявності) із зазначенням посади, прізвище, ім’я по батькові особи, що завіряє копію документа. Згідно з додатком 2 перелічені вимоги до предмета закупівлі та учасника. Учасник мав надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Для фізичних осіб-підприємців, що подають тендерну пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції – паспорт або інший документ, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства.Учасник подав копію паспорта та ідентифікаційний код, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця але не завірив згідно вимог документації (присутній підпис та печатка і відсутні посада, прізвище, ім’я по батькові особи, що завіряє копію документа ).
Номер вимоги: UA-2022-09-29-005948-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Лашко Тетяна Вікторівна, Код ЄДРПОУ:2982601980
Дата подання: 18 жовтня 2022 14:55
Ві відмовляєтесь сприймати КЕП як підпис
Шановний Замовник!
Ви відмовляєтесь сприймати КЕП як підпис?
Паспорт та ІПН підписані КЕП. Крапка. Ніяких інших тлумачень! В КЕП є всі необхідні відомості про підписанта. КЕП має юридичну силу. Невизнання КЕП це порушення Закону. Є ваше переконання а є Закон.
Виправіть, будь ласка, помилки які допустили при розгляді пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2022 12:05
Закупівлі вже доволі давно проводять в електронній площині, і всі звикли до електронного формату спілкування між замовником і учасниками. Це зручно, швидко, прозоро й доступно з будь-якої точки країни. Але Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон про публічні закупівлі) змінено з 19 квітня, і тепер, серед хаосу нових вимог, і замовники, і учасники мають розібратися з умовами застосування електронних підписів. Адже це — головна умова створення електронного документа, і для учасників її застосування більше не завжди залежить від вимог замовника.
Розглянемо, як учасники мають відтепер подавати документи у складі тендерної пропозиції
У частині 1 статті 5 Закону України «Про електронну комерцію» закріплено принцип однаковості юридичної сили електронних правочинів та правочинів, укладених в іншій формі, передбаченій законодавством, і відповідно правочин не може бути визнано недійсним у зв’язку з його вчиненням в електронній формі, якщо інше не передбачено законом.
Законом про публічні закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація, встановлена Законом, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (ч. 1 ст. 26 Закону про публічні закупівлі).
Крім того, Закон про публічні закупівлі встановлює вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» (ч. 3 ст. 12 Закону про публічні закупівлі).
Різні види документів
Насамперед маємо розуміти, що є два види документів: оригінали і копії. До оригіналів належать документи учасника, які він готує самостійно та які мають бути підписані уповноваженою особою учасника, а також оригінали документів, видані учасникові відповідними органами, у т. ч. в електронній формі (наприклад, довідка ДПС або МВС, банківська гарантія).
оригіналом електронного документа є електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону № 851.
Копії документів — це копії з оригіналів, які учасник не може завантажити в систему як електронний документ, оскільки їх йому видано в паперовому вигляді, але учасник може відсканувати ці документи й подавати у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованої копії.
Оригіналом електронного документа вважають електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису, відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
До власноручного підпису прирівнюють тільки кваліфікований електронний підпис (далі — КЕП)! Тож розуміємо, що оригінали електронних документів, як створені учасником, так і ті, що видані йому державними органами, мають відповідати вищенаведеному поняттю електронного документа з огляду на вимоги до його створення.
Перевірка цілісності електронного документа відбувається за допомогою перевірки електронного цифрового підпису. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулює Закон України «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до цього Закону електронний підпис — це електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис (п. 12 ст. 1 Закону «Про електронні документи та електронний документообіг»).
КЕП — удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (п. 23 ст. 1 Закону). КЕП має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підписові.
Учасники при підготовці пропозицій повинні зважати на те, що замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі — КЕП) (ч. 5 ст. 22 Закону про публічні закупівлі).
Коли учасник формує тендерну пропозицію, то документи в ній він може підписати вищенаведеним чином. Ідеться виключно про формування учасником оригіналів електронних документів. Слід нагадати, що тільки застосування електронного підпису завершить формування електронного документа і що тільки застосування КЕП буде прирівняне до власноручного підпису. Тому при створенні електронного документа учасники повинні застосовувати КЕП з огляду на вимогу Закону про публічні закупівлі, що документи та дані створюють та подають з огляду на вимоги законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Проте звертаю увагу, що Закон про публічні закупівлі не вимагає подання учасниками електронних документів, а встановлює вимоги надавати пропозиції (як у тендері, так і для спрощеної закупівлі) в електронному вигляді в результаті заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначають необхідну інформацію, та в результаті завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель. Якщо такі документи завантажують у вигляді електронного документа, то тут усе зрозуміло.
Водночас паперовий документ завантажений бути не може, але може бути завантажена його сканована копія, тож ідеться все ж про дані в електронній формі. Зокрема, сканкопії документів — це електронні зразки, які отримують в результаті сканування. Сканкопія документа не є електронним документом, у розумінні Закону «Про електронні довірчі послуги», а є електронними даними, тобто електронною копією паперового документа. Таким чином, тендерна пропозиція учасника може містити електронні документи, які обов’язково повинні бути підписані КЕП, та електронні дані у вигляді електронних копій паперових документів.
При цьому слід зауважити, що на момент проведення спрощеної закупівлі електронні майданчики дозволяють накладати електронний підпис виключно на всю пропозицію учасника. Якщо проаналізувати вимоги Закону про публічні закупівлі щодо подання пропозицій учасниками, то маємо відзначити, що Закон не містить чітких вимог щодо того, чи потрібно накладати електронний підпис на тендерну пропозицію загалом. Він передбачає тільки дотримання вимог Закону «Про електронні довірчі послуги» щодо формування документів та даних.
Колізія полягає в тому, що наразі не реалізовано встановлену Законом про публічні закупівлі можливість подавати тендерну пропозицію в електронному вигляді через електронну систему закупівель у результаті заповнення електронних форм з окремими полями. По суті, учасник мав би заповнити відповідні поля та підкріпити необхідні електронні копії паперових документів і завершити цей процес накладанням КЕП на всю тендерну пропозицію. У результаті такої колізії вимоги щодо накладання електронного підпису замовник окреслює в тендерній документації або оголошенні про спрощену закупівлю.
Тож якщо учасник бере участь у процедурі закупівлі чи спрощеній закупівлі, у вимогах до яких замовник не встановив необхідності накладання КЕП, то учасник повинен розуміти, що він все ж має накласти КЕП на електронні документи, які подає у складі пропозиції.
Що робити з копіями документів?
Нерозкритим залишається питання копій документів, у тому числі електронних документів, адже учасники все частіше отримують довідки від державних органів у вигляді електронного документа.
Відповідно до частин 1–2 статті 7 Закону «Про електронні довірчі послуги» оригіналом електронного документа вважають електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Якщо автор створює ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, то кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу. Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством, у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, у тому числі в паперовій копії. Електронну копію електронного документа засвідчують у порядку, установленому законом. Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством (частина 6 статті 7 Закону «Про електронні документи та електронний документообіг»).
Подання учасником сканованих копій офіційних документів, виданих йому державними органами
Що стосується подання учасником у складі тендерної пропозиції сканованих копій офіційних документів, виданих йому державними органами в паперовій формі, наприклад, ліцензії,паспорту,ідентифікаційного коду то тут узагалі юридично питання не вирішено. Передусім це пов’язано з тим, що не врегульовано питання завіряння таких копій. Якщо засканувати такий документ, то це буде електронна копія відповідного документа. Але чи вважатимуть його завіреним учасником, якщо той накладе на нього КЕП? Законодавством це питання не врегульовано. Крім того, до окремих документів можуть бути встановлені окремі вимоги завіряння, наприклад, коли законодавством передбачено нотаріальне завіряння чи замовник сам прописав у документах при оголошенні закупівлі яким чином подати дані документи..Тому, з огляду на зазначене, саме замовникам надано право передбачити при оголошенні закупівлі яким чином встановлювати вимоги до надання документів учасниками, а саме те, коли вимагати оригінал документа (з огляду на те, що таким документом буде виключно електронний документ), а коли вимагати копію документа (з огляду на відсутність порядку завіряння таких документів в електронній формі та можливостей використання електронних довірчих послуг).
Згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі всі документи пропозиції (окрім інформації поданої шляхом заповнення електронних форм) подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом сканування оригіналів або копій документів у форматі PDF. Копії документів (за виключенням нотаріальних), які надаються у складі пропозиції повинні бути належним чином завірені підписом уповноваженої посадової особи учасника, а також містити відбиток печатки (у разі наявності) із зазначенням посади, прізвище, ім’я по батькові особи, що завіряє копію документа. Згідно з додатком 2 перелічені вимоги до предмета закупівлі та учасника. Учасник мав надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Для фізичних осіб-підприємців, що подають тендерну пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції – паспорт або інший документ, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства.Учасник подав копію паспорта та ідентифікаційний код, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця але не завірив згідно вимог документації (присутній підпис та печатка і відсутні посада, прізвище, ім’я по батькові особи, що завіряє копію документа ).
Номер вимоги: UA-2022-09-29-005948-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Лашко Тетяна Вікторівна, Код ЄДРПОУ:2982601980
Дата подання: 18 жовтня 2022 15:05
Просимо надати відповідь
Просимо надати відповідь на всі попередні оскарження у письмово вигляді, на бланку установи, за підписом відповідальної особи та оформлені у відповідності з ДСТУ 4163-2020.
Для подальшого оскарження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2022 12:12
Шановний учасник закупівлі всі дані,документи що стосуються даної закупівлі є у відкритому доступі і подані та оформлені згідно законодавства. Ви в праві оскаржувати. Якщо Вам потрібні документи та дані іншого зразка оскаржуйте і витребовуйте під час оскарження в судовому порядку .

Документи подані скаржником

18 жовтня 2022 13:56
Скарга Лашко.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2022 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лашко Тетяна Вікторівна 23 571,00
UAH з ПДВ
23 406,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 23 523,05
UAH з ПДВ
23 523,05
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Фірма Фармікс" 25 923,14
UAH з ПДВ
25 923,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2022 15:22
Електронний підпис
07 жовтня 2022 11:36
9_Гарант лист РИАП.jpg
07 жовтня 2022 11:36
9_Гарант лист Альфарус.jpg
07 жовтня 2022 11:36
8_зразки сертифікатів.zip
07 жовтня 2022 11:36
1_Уставні документи.zip
07 жовтня 2022 11:36
7_гарант лист.pdf
07 жовтня 2022 11:36
6_Проект договору.pdf
07 жовтня 2022 11:36
4_Тех вимоги.pdf
07 жовтня 2022 11:36
2_Пропозиція.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2022 13:40
Електронний підпис
10 жовтня 2022 13:30
Технічна документація.pdf
10 жовтня 2022 13:30
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2022 09:47
Електронний підпис
05 жовтня 2022 09:45
Свідоцтво ПДВ Фармікс.pdf
05 жовтня 2022 09:45
Цінова пропозиція.pdf
05 жовтня 2022 09:45
Статут.pdf
05 жовтня 2022 09:45
Копія паспорту.pdf
05 жовтня 2022 09:45
Копія витягу з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лашко Тетяна Вікторівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

ПП "Фірма Фармікс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лашко Тетяна Вікторівна
#2982601980
Відхилено 23 406,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2022 17:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
Відхилено 23 523,05
UAH з ПДВ
24 жовтня 2022 19:34
ПП "Фірма Фармікс"
#30398035
Відхилено 25 923,14
UAH з ПДВ
31 жовтня 2022 22:38

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій