Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний (пачка по 500 арк.) (30197630-1 папір для друку)
Очікувана вартість
92 500,00 UAH
UA-2022-09-29-003152-a 6503f9102aca4e899d6eb2a518b7c4aa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медвідь Дар'я Артурівна

380445159170 yuristdaria@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 02064116
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Володимира Маяковського, 32-Б
Контактна особа: Медвідь Дар'я Артурівна
380445159170
yuristdaria@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2022 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2022 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2022 16:00
Очікувана вартість: 92 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
385 пачок
Папір формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, проспект В.Маяковського, 32-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  21 жовтня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
5 пачок
Папір А4 антибактеріальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, проспект В.Маяковського, 32-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2022  —  21 жовтня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2022 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2022 10:18
Оголошення зі змінами.doc
03 жовтня 2022 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2022 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2022 10:18
Оголошення зі змінами.doc
29 вересня 2022 11:39
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-29-003152-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 04 жовтня 2022 08:54
Дискримінаційна позиція ПАПІР А4 АНТИБАКТЕРІАЛЬНИЙ!
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-09-29-003152-a на закупівлю код ДК 021-2015–30190000-7 -«Офісне устаткування та приладдя різне», де Замовником виступає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Деснянського району м. Києва, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу А4 антибактеріальний були встановлені для якоїсь конкретної торгівельної марки паперу з дискримінаційними технічними показниками. Зважаючи на це інші марки паперу навіть з кращими технічними показниками якості, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме технічним показникам, що відносяться до цього паперу. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Мета вкладення даної позиції є лише одна, спотворити процедуру та не дати можливість іншим учасникам брати участь у даній закупівлі, лише для участі одного учасника. Згідно Рішення № 6011-р/пк-пз від 27.09.2022 року Антимонопольного комітету України щодо вимог до Паперу А4 антибактеріального було чітко вказано, що такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дане порушення призведе до перевитрачання бюджетних коштів в період війни, коли в країні в край потрібні засоби та кошти для повноцінного функціонування нашої економіки.
Хочемо зазначити, що при середній вартості паперу 190,00 грн. на сьогоднішній день в системі прозоро, на даній закупівлі відбувається перевитрачання коштів приблизно на 18400,00 грн. через прописання дискримінайної позиції Папір А4 антибактеріальний.
Просимо Вас зробити зміни до даної закупівлі: видалити № п/п 1 позицію Додатка №1 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі через систему електронних торгів «Технічна специфікація») з її дискримінаційними вимогами щодо видуманого виду Паперу А4 антибактеріальний. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2022 16:07
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що дана закупівля проводиться відповідно до ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі": тип закупівлі - спрощена закупівля. Відповідно до роз'яснення МЕРТУ №3304-04/28729-06 від 05.05.2020р. вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника при проведенні спрощеної закупівлі. Замовником встановлені технічні вимоги виходячи з практичного досвіду використання даної продукції та власних потреб.
Таким чином, зазначення аналогу та/або еквіваленту не є обов’язковим для проведення спрощених закупівель. Вказані вимоги в документації спрощеної закупівлі не є дискримінаційними. Потреба у закупівлі саме цього паперу є обґрунтованою.
Отже, враховуючи вищевикладене підстав для внесення змін до технічних вимог документації у Замовника відсутні.

Документи

04 жовтня 2022 16:07
Відповідь.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2022 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРГАНТЕК" 92 352,00
UAH з ПДВ
92 352,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2022 13:19
Електронний підпис
10 жовтня 2022 13:19
Цінова пропозиція.pdf.p7s
10 жовтня 2022 13:19
Цінова пропозиція.pdf
10 жовтня 2022 13:19
Виписка НОВАЯ.pdf
10 жовтня 2022 13:19
Рішення директор.pdf
10 жовтня 2022 13:19
Проект договору.pdf
10 жовтня 2022 13:19
Довіреність.pdf.p7s
10 жовтня 2022 13:19
Проект договору.pdf.p7s
10 жовтня 2022 13:19
Рішення директор.pdf.p7s
10 жовтня 2022 13:19
Щодо обєднання.pdf.p7s
10 жовтня 2022 13:19
Щодо обєднання.pdf
10 жовтня 2022 13:19
Висновок СЕС Аргантек.pdf
10 жовтня 2022 13:19
Щодо фіз особи.pdf.p7s
10 жовтня 2022 13:19
Лист про витяг з ЄДР.pdf
10 жовтня 2022 13:19
Щодо забезпечення.pdf.p7s
10 жовтня 2022 13:19
ВИТЯГ ПДВ.pdf
10 жовтня 2022 13:19
ВИТЯГ ПДВ.pdf.p7s
10 жовтня 2022 13:19
Щодо ліцензії.pdf.p7s
10 жовтня 2022 13:19
Наказ директора.pdf
10 жовтня 2022 13:19
Щодо фіз особи.pdf
10 жовтня 2022 13:19
Наказ директора.pdf.p7s
10 жовтня 2022 13:19
Статут (нова редакція).pdf
10 жовтня 2022 13:19
Виписка НОВАЯ.pdf.p7s
10 жовтня 2022 13:19
Щодо ліцензії.pdf
10 жовтня 2022 13:19
Щодо забезпечення.pdf
10 жовтня 2022 13:19
Довіреність.pdf
10 жовтня 2022 13:19
Лист про витяг з ЄДР.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРГАНТЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРГАНТЕК"
#42305064
Переможець 92 352,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2022 10:44

Документи

11 жовтня 2022 10:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2022 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРГАНТЕК"
#42305064
92 352,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2022 10:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2022 15:34
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2022 12:31
Договір 34.pdf укладений
13 жовтня 2022 12:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 92 352,00
UAH