Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утримання вулично-шляхової мережі (відновлення аварійних перекопів) по вул. Ярослава Мудрого в районі житлових будинків № 114 та №144 в м. Кам’янець- Подільський Хмельницької області (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
163 200,00 UAH
UA-2022-09-29-002371-a 4899b7811f044efd9c92203311d4cfb2
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Роздобудько

+380384931739 maxymrozdobudko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356364
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 5
Контактна особа: Максим Роздобудько
+380384931739
maxymrozdobudko@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2022 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2022 08:00
Очікувана вартість: 163 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 632,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю подається Учасником-переможцем спрощеної закупівлі, у формі електронної гарантії, виданої банками шляхом завантаження в електронну систему закупівель (у разі відсутності технічної можливості такого завантаження, Учасник-переможець надсилає таку гарантію на електронну адресу Замовника: departamentgkg@gmail.com). Банківська гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною та містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення обставин, зазначених в частині 7.6 розділу 7, вимог до предмету спрощеної закупівлі (у разі невиконання або неналежного виконання умов договору), відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі 5 % від остаточної ціни, наданої учасником за результатами проведення аукціону. Інші умови надання забезпечення виконання договору визначені у розділі 7 вимог до предмету спрощеної закупівлі.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання вулично-шляхової мережі (відновлення аварійних перекопів) по вул. Ярослава Мудрого в районі житлових будинків № 114 та №144 в м. Кам’янець- Подільський Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32302, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, вул. Ярослава Мудрого в районі житлових будинків № 114 та №144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 листопада 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється Замовником протягом 10 робочих днів після підписання акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю подається Учасником-переможцем спрощеної закупівлі, у формі електронної гарантії, виданої банками шляхом завантаження в електронну систему закупівель (у разі відсутності технічної можливості такого завантаження, Учасник-переможець надсилає таку гарантію на електронну адресу Замовника: departamentgkg@gmail.com). Банківська гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною та містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення обставин, зазначених в частині 7.6 розділу 7, вимог до предмету спрощеної закупівлі (у разі невиконання або неналежного виконання умов договору), відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі 5 % від остаточної ціни, наданої учасником за результатами проведення аукціону. Інші умови надання забезпечення виконання договору визначені у розділі 7 вимог до предмету спрощеної закупівлі.
Форма підтвердження: документ
29 вересня 2022 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2022 11:49
Вимоги до предмета закупівлі.doc
29 вересня 2022 11:03
додаток 2 техніч.doc
29 вересня 2022 11:03
ДОДАТОК 1 (цінова пропозиція).doc
29 вересня 2022 11:03
додаток 3 (договір).docx
29 вересня 2022 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2022 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2022 11:49
Вимоги до предмета закупівлі.doc
29 вересня 2022 11:03
Вимоги до предмета закупівлі.doc
29 вересня 2022 11:03
додаток 2 техніч.doc
29 вересня 2022 11:03
ДОДАТОК 1 (цінова пропозиція).doc
29 вересня 2022 11:03
додаток 3 (договір).docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій