Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярське приладдя
Очікувана вартість
191,92 UAH
UA-2022-09-29-000187-a 35828f203c2b4d3e9b9eb18332ac99bf
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулєшова Юлія Володимирівна

+380385472000 pmcd86@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 вересня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Старокостянтинівський центр первинної медико- санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38487677
Місцезнаходження: 31100, Україна , Хмельницька обл., місто, м. Старокостянтинів вул. Пушкіна ,47
Контактна особа: Кулєшова Юлія Володимирівна
+380385472000
pmcd86@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів , робіт і послуг в умовах воєнного стану «зі змінами. Такі закупівлі не включаються до річного плану закупівель. За результатами їх здійснення в електронній системі закупівель замовник/державний замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до нього не пізніше ніж через 20 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях. Вимога щодо оприлюднення не застосовується до договорів, які містять інформацію з обмеженим доступом.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
папка-швидкозшивач а4 Light 31207
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, старокостянтинів, пушкіна,47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Гумка біло-сіра Sun pearl 6541/60 Koh-i-noor
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, старокостянтинів, пушкіна,47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Точилка з контейнером Twist, асорті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, старокостянтинів, пушкіна,47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Клей олівець 15 гр Eco-Line BM4911 Buromax PVP
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, старокостянтинів, пушкіна,47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Ручка кулькова Finegrip PT-111 синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, старокостянтинів, пушкіна,47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Олівець чорногр.Optima SWEET HB корпус асорті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, старокостянтинів, пушкіна,47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата протягом 1 робочого дня згідно видаткової накладної Пiсляоплата 1 Робочі 100

Тендерна документація

29 вересня 2022 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фоп рябчун Анатолій іванович
#2424518752
Переможець 191,92
UAH
29 вересня 2022 08:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
29 вересня 2022 09:38