Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з виготовлення проектної документації та проходження її експертизи по об’єкту «Капітальний ремонт електромереж з встановленням генератора КНП «Міська лікарня №1» ЗМР за адресою: вул. Чумаченка, 21а в м. Запоріжжя»
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2022-09-28-010313-a c4ef58d123204eb4873740e156a15f9c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гребенюк Олена Борисівна

+380617023173 1.mlzak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 20498781
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, вул Чумаченка 21А
Контактна особа: Гребенюк Олена Борисівна
+380617023173
1.mlzak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2022 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2022 17:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2022 17:29
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з виготовлення проектної документації та проходження її експертизи по об’єкту «Капітальний ремонт електромереж з встановленням генератора КНП «Міська лікарня №1» ЗМР за адресою: вул. Чумаченка, 21а в м. Запоріжжя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Чумаченка,21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2022 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2022 17:25
Додаток 6 .doc
28 вересня 2022 17:25
Додаток 5.docx
28 вересня 2022 17:25
Додаток 4.doc
28 вересня 2022 17:25
Додаток 3.doc
28 вересня 2022 17:25
Додаток 2.docx
28 вересня 2022 17:25
Додаток 1.docx
28 вересня 2022 17:25
Оголошення .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

олівці
Дата подання: 03 жовтня 2022 17:30
Дата відповіді: 04 жовтня 2022 16:59
чи вважатиметься порушенням чинного законодавства якщо Виконавець має намір виконувати графічну частину проєкту в ручну, олівцем по паперу як це не заборонено згідно ДСТУ Б А.2.4-4:2009, а отже може не застосовувати в своїй роботі будь-які програмні комплекси для створень креслень (графічної документації) ?
Відповідь: Шановний Учасник!

Відповідно до ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»:

В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, обов’язково зазначаються:

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;

2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);

3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;

4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;

5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;

6) умови оплати;

7) очікувана вартість предмета закупівлі;

8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);

9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);

10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;

11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);

12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);

13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.

В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.



Отже, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», тому, кожен учасник має право подати свою пропозицію враховуючи вимоги, викладені Замовником по даної закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-28-010313-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 01 жовтня 2022 13:00
обстеження
Зазначена Замовником вимога в п.12 дод. 2 надати акт обстеження є дискримінаційною згідно п.5.ст.14 ЗУ Про публічні закупівлі. Нагадуємо Замовнику, що в Україні наразі триває війна, і більшість потенційних виконавців знаходяться на територіях які постійно обстіються російською зброєю. До того ж майже вся територія України знаходиться під обстрілами. Замовник буде нести відповідальність за життя та здоров’я учасника який буде проводити обстеження, якщо припустимо трапиться ситуація що цей учасник попаде під обстріл і загине!! Потім в суді буде доказано що учасник загинув через на території Замовника за його вимогою під час проведення обстеження. Ви персонально, хто писав цю вимогу, будете нести за це відповідальність???!!!! Нам наприклад не проблема провести обстеження, якщо Замовник письмово гарантуватиме безпеку нашому працівнику під час проведення обстеження, а також гарантуватиме на повне відшкодування всіх можливих ризиків чи збитків у т.ч. загибелі, які можуть мати місце під час виконання вказаної вимоги. Ви готові надати тату письмову гарантію? Якщо так – тоді не проблема- і нехай ваша вимога залишається. Звісно, всім учасникам зрозуміло, що коли замовник висуває вимогу про акт обстеження, це означає що у замовника вже є свій переможець якого необхідно пропхати. Для подання пропозиції учаснику немає жодної потреби відвідувати об’єкт для того щоб скласти кошторис для подачі на тендер. Звісно обстеження має провести тільки переможець, якщо він хоче виконати роботи та заробити гроші, тут сумніву нема. Отже, просимо зняти вказану вимогу, та не висувати дискримінаційні вимоги і не давати підстави для оскарження даної закупівлі в установленому законом порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 жовтня 2022 15:31
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення!
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для визначення детального обсягу виконання робіт, а також дозволяє потенційному Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-09-28-010313-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 01 жовтня 2022 13:20
куча сертифікатів
Зазначена Замовником в п.13 дод.2 вимога щодо надання переліку сертифікатів є дискримінаційною згідно п.5 ст.14 ЗУ Про публічні закупівлі тому що: згідно ЗУ Про архітектурну діяльність, ЗУ Про регулювання містобудівельної діяльності, Наказу Мінрегіону №45 ПОРЯДОК розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО для проектувальника обов’язкова наявність жодних інших сертифікатів для підприємств окрім кваліфікаційного сертифікату інженера проєктувальника за певним напрямком. Коли замовник висуває таку вимогу цілком стає зрозуміло, що у замовника вже є свій учасник якого хочеться прогягнути. Просимо не порушувати законодавство та видалити вказану вимогу і не надавати підстави для оскарження результатів торгів в установленому порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 жовтня 2022 15:32
Шановний Учаснику!
По суті Вашого звернення повідомляємо, що вимоги щодо відповідності: - міжнародному стандарту системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 щодо діяльності у сфері архітектури та відповідності системи управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 щодо діяльності у сфері архітектури обґрунтовані, законом та жодним чином не звужують коло потенційних учасників з наступних підстав: Згідно з пунктом 3 частини третьої статті 14 Закону. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Виходячи з цього, під час проведення закупівлі у оголошені замовником визначаються вимоги до предмета закупівлі шляхом зазначення інформації про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості виконання робіт є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик робіт загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання сертифікатів ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 37001:2018.
Зважаючи на те, що закупівля здійснюється за рахунок державних коштів, тому вимоги до якості предмету закупівлі досить високі. Враховуючи наведене, Замовник правомірно визначив вимоги до учасників у закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-09-28-010313-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 01 жовтня 2022 13:25
ліцензійний автокад
Зазначена в п.17 дод.2 вимога щодо надання тільки ліцензійного програмного забезпечення є дискримінаційною тому що: ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності, ЗУ Про архітектурну діяльність, та Наказу Мінрегіону №45 ПОРЯДОК розроблення проектної документації на будівництво об'єктів не зазначено що розробляння проектної документації має здійснюватися виключно ліцензійним програмним забезпеченням. Тобто проектувальник може виконувати всі креслення хоч в ручну, тобто олівчиком по паперу. І це не буде порушенням жодного чинного у Україні закону. Крім того, слід зазначити що, окрім ліцензійних програмних комплексів є багато абсолютно безкоштовних програмних комплексів які розповсюджуються без ліцензії і мать абсолютно ідентичні властивості як зазначений вами Автокад. http://tech-buy.pp.ua/bezkoshtovni-programi-dlya-kreslennya-ta-proektuvannya-cad/ Тобто вказана вами вимога є дискримінаційною згідно п.5 ст.14 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо видалити вказану вимогу та не порушувати закон.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 жовтня 2022 15:32
Шановний Учасник! Дана вимога була включена до оголошення для підтвердження Учасником можливості надання у складі пропозиції відповідної кошторисної документації, а саме:
- Договірна ціна.
- Зведений кошторис («Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»).
- Кошторис на проектні (вишукувальні) робіти («Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво») та для подальшого виготовлення проектно-кошторисної документації. Для надання відповідного кошторисного розрахунку необхідне спеціалізоване програмне забезпечення. Використання неліцензійного програмного забезпечення є суттєвим порушенням законодавства України.
Так само для робіт з кресленнями необхідна наявність ліцензійного програмного забезпечення (програми з технологією автоматизованого проєктування-CAD: AutoCAD, ArchiCAD чи подібну)
Номер вимоги: UA-2022-09-28-010313-a.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 03 жовтня 2022 15:51
ліцензійний автокад
Шановний Замовнику! в попередній вимозі жодного разу не було зазначено і не було сумнівів щодо необхідності застосування саме ліцензійного програми по кошторисам наприклад АВК. Питання стосовно Автокаду. Чинним законодавством України НЕ встановлено що проектувальник має користуватися автокадом чи аврхікадом. Тобто проєктувальник може всі роботи виконувати олівцем і на папері без застосування бідь-яких програмних продуктів. Ви повідомляєте що наче б то буде "суттєвим порушенням законодавства". Просимо Вас повідомити який на вашу думку закон чи норми будуть порушені ? І згідно якого закону ви маєте право дискваліфікувати учасника якщо він не буде або не має намір використовувати жоден програмний продукт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2022 17:24
Шановний Учаснику! Ваша вимога не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»,

Враховуючи вимоги, зазначені у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен підтвердити наявність ліцензійного програмного забезпечення виданого на ім’я учасника для роботи з кресленнями (програми з технологією автоматизованого проєктування-CAD: AutoCAD, ArchiCAD чи подібну) шляхом надання скан-копії з оригіналу ліцензії.

Звертаємо увагу, що з метою розширення потенційного кола учасників у закупівлі Замовником передбачено можливість використання програмного забезпечення, яке є подібними AutoCAD, ArchiCAD.

Таким чином, така вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло потенційних учасників закупівлі.


Вимога акт обстеження:

Шановний Учаснику! Ваша вимога не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога про обов'язкове ознайомлення учасників з об'єктом обумовлена необхідністю для кожного з учасників до подачі своєї пропозиції отримати необхідну деталізовану інформацію про об'єкт, на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж. Така вимога поширюється на всіх учасників закупівлі, та не надає жодному з них будь-яких переваг. Враховуючи зазначене, не вбачаємо ознак дискримінаційної вимоги.
Номер вимоги: UA-2022-09-28-010313-a.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 04 жовтня 2022 09:07
про обстеження
так абсолютно звами погоджуємось, що обстеження необхідно саме як частина вихідних даних до початку проєктування. але ж не кожен ваш учасник в результаті буде переможцем. для того щоб надати комерційну цінову пропозицію цілком достньо даних які надає замовник в завданні на проєктування, і абсолютно відсутня потреба в попередньому виїзді. Ви краще одразу чесно та відверто повідомте всім, що у вас вже є свій переможець, що ви висуваєте всякі вимоги щоб чим більше заморочити учасників, що ви копіюєте свої відповіді на питання та вимоги учасників із інших схожих закупівель і тендер вам потрібно лише формально щоб протягнути свого. Нам абсолютно не проблема і обстеження провести, і сертифікатів кучу різних надати навіть таких про які ви і не здогадуєтесь. Але характер ваших вимог та особливо ваших відповідей свідчить про те, що ви намагаєтеся протягнути свого учасника. Просимо не порушувати закон і не давати привід для його оскарження в установленому порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2022 17:29
Шановний Учаснику! Ваша вимога не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога про обов'язкове ознайомлення учасників з об'єктом обумовлена необхідністю для кожного з учасників до подачі своєї пропозиції отримати необхідну деталізовану інформацію про об'єкт, на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж. Така вимога поширюється на всіх учасників закупівлі, та не надає жодному з них будь-яких переваг. Враховуючи зазначене, не вбачаємо ознак дискримінаційної вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2022 17:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Голдовський Юрій Якович" 199 778,52
UAH з ПДВ
199 778,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2022 15:44
Електронний підпис
07 жовтня 2022 15:35
17. Кошторис.pdf
07 жовтня 2022 15:35
8.1. ІПН.PDF
07 жовтня 2022 15:35
18. Ліцензія_ІВК.pdf
07 жовтня 2022 15:35
18.1 Ліцензія IBK (копія).pdf
07 жовтня 2022 15:35
16. Сертификат_ISO-37001.pdf
07 жовтня 2022 15:35
3.1 Договір(Додаток 6).pdf
07 жовтня 2022 15:35
19. Ліцензія_BrisCAD.pdf
07 жовтня 2022 15:35
16.1 ISO 9001 (копія).pdf
07 жовтня 2022 15:35
9.1 Виписка_1.pdf
07 жовтня 2022 15:35
3. Лист - згода договір.pdf
07 жовтня 2022 15:35
8. Паспорт.pdf
07 жовтня 2022 15:35
10. Лист перс.дані.pdf
07 жовтня 2022 15:35
15. Сертификат_ISO-9001.pdf
07 жовтня 2022 15:35
16.2 ISO 37001 (копія).pdf
07 жовтня 2022 15:35
12.1 Лікарня 6.pdf
07 жовтня 2022 15:35
13.2 лист пояснення.pdf
07 жовтня 2022 15:35
13. Довідка працівників.pdf
07 жовтня 2022 15:35
12.3 Бердянськ_Праці.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Голдовський Юрій Якович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Голдовський Юрій Якович"
#1333203556
Переможець 199 778,52
UAH з ПДВ
10 жовтня 2022 15:54

Документи

10 жовтня 2022 15:54
Електронний підпис
10 жовтня 2022 15:53
Протокол №107

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2022 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Голдовський Юрій Якович"
#1333203556
199 778,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2022 15:54
Електронний підпис
10 жовтня 2022 15:53
Протокол №107

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2022 10:44
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2022 14:44
Додаткова угода _1 від 24.10.2022р. (до Договору від 20.10.2022р._429) .pdf зміни до договору
26 жовтня 2022 14:43
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2022 13:01
Договір №429 укладений
21 жовтня 2022 13:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 429
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Відповідно до п.5 ч.1 ст. 43 Закону №922 (якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником)