Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90470000-2 - Послуги з очищення каналізаційних колекторів (Утримання вулично-шляхової мережі (прочистка мереж зливової каналізації гідродинамічним методом у м. Запоріжжя)
Очікувана вартість
19 889 023,00 UAH
UA-2022-09-28-009858-a 342952fd96e446999eed79cdd6c3def5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Авасян

+380617171886 tend2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Наталя Авасян
+380617171886
tend2021@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2022 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2022 17:00
Очікувана вартість: 19 889 023,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99 445,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 100000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів


Проведення спрощеної закупівлі у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90470000-2 - Послуги з очищення каналізаційних колекторів (Утримання вулично-шляхової мережі (прочистка мереж зливової каналізації гідродинамічним методом у м. Запоріжжя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Сума забезпечення: 100000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом.
29 вересня 2022 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2022 16:06
Додаток 3_с кваліфікація.docx
29 вересня 2022 16:06
Оголошення зі змінами.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 2_с.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 9_с.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 4_с.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 7_с Проєкт договору.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 8_с.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 6_с техзавдання.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 1_с.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 10_с.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 11_с.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 5_с.docx
28 вересня 2022 16:49
Додаток 12_с.docx
29 вересня 2022 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2022 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2022 16:06
Додаток 3_с кваліфікація.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 3_с кваліфікація.docx
29 вересня 2022 16:06
Оголошення зі змінами.docx
28 вересня 2022 16:57
Оголошення.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 2_с.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 9_с.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 4_с.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 7_с Проєкт договору.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 8_с.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 6_с техзавдання.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 1_с.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 10_с.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 11_с.docx
28 вересня 2022 16:57
Додаток 5_с.docx
28 вересня 2022 16:49
Додаток 12_с.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо кваліфікаційних вимог у Додатку 3
Дата подання: 04 жовтня 2022 14:23
Дата відповіді: 04 жовтня 2022 22:06
Згідно Додатку 3 Ви вимагаєте: Для слюсарів аварійно відбудованих робіт зазначених у довідці надати кваліфікаційні посвідчення слюсаря АВР; посвідчення перевірки знань з НПАОП 0.00-5.11-85 «Типові інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт» та НПАОП 41.0-1.01-79 «Правило техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць» для майстер(-ів)/виконроб(ів) зазначених у довідці; допуск до виконання робіт підвищеної небезпеки в замкнутому просторі (в ємностях, боксах, колодязях, котлованах, шурфах, колекторах. Ці всі вимоги стосуються слюсарів АВР? Чи майстер(-ів)/виконроб(ів), як у вас зазначено?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кваліфікація працівників, зазначених у довідці, повинна бути підтверджена копіями сертифікатів (посвідчень), які пройшли відповідне навчання зі знань у відповідних закладах наступних НПАОП:
• Посвідченням перевірки знань з загального курсу ОП для всіх працівників зазначених у довідці,
• Посвідченням перевірки знань з НПАОП 0.00-5.11-85 «Типові інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт» та НПАОП 41.0-1.01-79 «Правило техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць» для майстер (-ів)/виконроб(ів) зазначених у довідці.
• Посвідченням перевірки знань з НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті» для водіїв зазначених у довідці.
• Для слюсарів аварійно відбудованих робіт зазначених у довідці надати кваліфікаційні посвідчення слюсаря АВР; посвідчення перевірки знань з НПАОП 0.00-5.11-85 «Типові інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт» та НПАОП 41.0-1.01-79 «Правило техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць» для майстер(-ів)/виконроб(ів) зазначених у довідці; допуск до виконання робіт підвищеної небезпеки в замкнутому просторі (в ємностях, боксах, колодязях, котлованах, шурфах, колекторах.
щодо кваліфікаційних вимог у Додатку 3
Дата подання: 04 жовтня 2022 14:23
Дата відповіді: 04 жовтня 2022 22:05
Згідно Додатку 3 Ви вимагаєте: Кваліфікація працівників, зазначених у довідці, повинна бути підтверджена копіями сертифікатів (посвідчень), які пройшли відповідне навчання зі знань у відповідних закладах. Чи буде вважатись за порушення навчання працівників на підприємстві та надання відповідних посвідчень, а також надання посвідчень на членів комісії цього підприємства?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кваліфікація працівників, зазначених у довідці, повинна бути підтверджена копіями сертифікатів (посвідчень), які пройшли відповідне навчання зі знань у відповідних закладах наступних НПАОП:
• Посвідченням перевірки знань з загального курсу ОП для всіх працівників зазначених у довідці,
• Посвідченням перевірки знань з НПАОП 0.00-5.11-85 «Типові інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт» та НПАОП 41.0-1.01-79 «Правило техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць» для майстер (-ів)/виконроб(ів) зазначених у довідці.
• Посвідченням перевірки знань з НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті» для водіїв зазначених у довідці.
• Для слюсарів аварійно відбудованих робіт зазначених у довідці надати кваліфікаційні посвідчення слюсаря АВР; посвідчення перевірки знань з НПАОП 0.00-5.11-85 «Типові інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт» та НПАОП 41.0-1.01-79 «Правило техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць» для майстер(-ів)/виконроб(ів) зазначених у довідці; допуск до виконання робіт підвищеної небезпеки в замкнутому просторі (в ємностях, боксах, колодязях, котлованах, шурфах, колекторах.
щодо кваліфікаційних вимог у Додатку 3
Дата подання: 04 жовтня 2022 14:23
Дата відповіді: 04 жовтня 2022 22:00
Згідно Додатку 3 Ви вимагаєте: В переліку машин (спецтехніки) обов’язкова наявність наступної спеціальної техніки, а саме: Газоаналізатор-аналізатор газів переносний – 3 од. Чи буде вважатись за порушення наявність у учасника Сигналізатору напівпровідникового у тій же кількості, враховуючи те, що за своїм призначенням це однотипні прилади?
Відповідь: Відповідно Додатку 3 Учасник має надати інформацію щодо наявності наступної спеціальної техніки:- Спеціальна гідроочисна техніка (тиск насоса не менш ніж 75 МПа; витрати води не менш ніж 340 л/хв.) – не менше 3 одиниці.
- Машина для відкачування мулу з вакуум-насосом не менше 3 одиниці (ємність не менше 7 м3, продуктивність одного не менше 730 м3/год);
- Насадки для прочищення трубопроводів різних діаметрів.
- Гідравлічний пістолет - 3 од.
- Газоаналізатор-аналізатор газів переносний -3 од.
щодо кваліфікаційних вимог у Додатку 3
Дата подання: 04 жовтня 2022 15:15
Дата відповіді: 04 жовтня 2022 22:03
Згідно Додатку 3 Ви вимагаєте: Для слюсарів аварійно відбудованих робіт зазначених у довідці надати кваліфікаційні посвідчення слюсаря АВР; допуск до виконання робіт підвищеної небезпеки в замкнутому просторі (в ємностях, боксах, колодязях, котлованах, шурфах, колекторах. Вимога щодо допуску до виконання робіт підвищеної небезпеки в замкнутому просторі без наявності на підприємстві чинного дозволу на Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо) є не обґрунтованою. Чи повинен учасник мати діючий дозвіл на Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо)? Пропонуємо внести відповідні зміни щодо необхідності надання учасником копії відповідного дозволу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимогам Замовника Учасник має надати "достовірну інформацію про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом"
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2022 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР" 19 847 575,66
UAH з ПДВ
19 847 575,66
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 жовтня 2022 15:42
Електронний підпис
13 жовтня 2022 15:40
Гарантія.rar
13 жовтня 2022 15:38
кошторис.pdf
13 жовтня 2022 15:38
пропозиція.pdf
13 жовтня 2022 15:38
лист умови договору.pdf
13 жовтня 2022 15:38
Дозвіл.pdf
13 жовтня 2022 15:38
Ліцензія.pdf
13 жовтня 2022 15:38
баланс І-півріччя 2022.pdf
13 жовтня 2022 15:38
гарант лист2.pdf
13 жовтня 2022 15:38
відомості.pdf
13 жовтня 2022 15:38
гарант лист3.pdf
13 жовтня 2022 15:38
гарант лист.pdf
13 жовтня 2022 15:38
проект договору.pdf
13 жовтня 2022 15:38
щодо субпідрядників.pdf
13 жовтня 2022 15:38
Декларація.pdf
13 жовтня 2022 15:38
щодо ліцензій.pdf
13 жовтня 2022 15:38
захист довкілля.pdf
13 жовтня 2022 15:38
щодо заборгованості.pdf
13 жовтня 2022 15:38
Пламбер рішення.pdf
13 жовтня 2022 15:38
щодо законів.pdf
13 жовтня 2022 15:38
щодо допуску.pdf
13 жовтня 2022 15:38
кошторисник.pdf
13 жовтня 2022 15:38
договори цпх.pdf
13 жовтня 2022 15:38
посв працівники.pdf
13 жовтня 2022 15:38
Фото техніки.pdf
13 жовтня 2022 15:38
посвідчення водіїв.pdf
13 жовтня 2022 15:38
техніка.pdf
13 жовтня 2022 15:38
працівники.pdf
13 жовтня 2022 15:38
акт огляду.pdf
13 жовтня 2022 15:38
договір утилізація.pdf
13 жовтня 2022 15:38
ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія.rar

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР"
#40413845
Переможець 19 847 575,66
UAH з ПДВ
24 жовтня 2022 19:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР" #40413845

№ рішення у справі

60/149-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2022 19:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР"
#40413845
19 847 575,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 13:12
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2022 21:47
ДУ № 2 до договору 30.22.24 від 28.10.22.pdf.pdf зміни до договору
19 грудня 2022 21:45
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 12:59
ДУ № 1 до договору № 30.22.24.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 12:57
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2022 14:22
Договір № 30.22.24 від 28.10.2022.pdf укладений
31 жовтня 2022 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 30/22/24
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1 до договору № 30.22.24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 30/22/24
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2 до договору 30/22/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 18 682 153,51
UAH (в тому числі ПДВ 3 113 692,25 UAH)