Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджів
Очікувана вартість
51 200,00 UAH
UA-2022-09-28-007883-a e46a7cb587444e90b014aa3306b8a701
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поник Ігор Саввович

380432670191 i.s.ponik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Код ЄДРПОУ: 02010669
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Пирогова, будинок 56
Контактна особа: Поник Ігор Саввович
380432670191
i.s.ponik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2022 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2022 00:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2022 18:00
Очікувана вартість: 51 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 256,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Відповідно до ст. ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання Договору, таким чином, Замовник встановлює забезпечення виконання цього Договору у розмірі 5 % (п’яти) відсотків від суми Договору, що становить на день укладання цього Договору в сумі ___________грн (___________) грн. ___ коп. Виконавець зобов’язується внести суму забезпечення цього Договору (п. 4.1. цього Договору) не пізніше дати його укладання на банківський рахунок Замовника, реквізити якого наводяться нижче: Одержувач: Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова ЄДРПОУ 02010669 Банк: Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172 р/р UA 848201720355109002001000251 Призначення платежу: грошова застава як забезпечення договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
381 послуга
Заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Відповідно до ст. ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання Договору, таким чином, Замовник встановлює забезпечення виконання цього Договору у розмірі 5 % (п’яти) відсотків від суми Договору, що становить на день укладання цього Договору в сумі ___________грн (___________) грн. ___ коп. Виконавець зобов’язується внести суму забезпечення цього Договору (п. 4.1. цього Договору) не пізніше дати його укладання на банківський рахунок Замовника, реквізити якого наводяться нижче: Одержувач: Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова ЄДРПОУ 02010669 Банк: Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172 р/р UA 848201720355109002001000251 Призначення платежу: грошова застава як забезпечення договору.
28 вересня 2022 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2022 15:22
ДОДАТОК 4.docx
28 вересня 2022 15:22
ДОДАТОК 3.docx
28 вересня 2022 15:22
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2022 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 39 978,18
UAH з ПДВ
39 978,18
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 жовтня 2022 09:49
Електронний підпис
08 жовтня 2022 09:13
ТУ.pdf.p7s
08 жовтня 2022 09:13
Цінова пропозиція.pdf.p7s
08 жовтня 2022 09:13
Проєкт договору.pdf.p7s
07 жовтня 2022 22:58
Лист-гарантія.pdf.p7s
07 жовтня 2022 22:54
Довідка мод. статут.pdf.p7s
07 жовтня 2022 22:53
Електронний підпис
07 жовтня 2022 22:48
Гарантійний лист.pdf.p7s
07 жовтня 2022 22:48
2. Опис+Статут ТОВ ВМ.pdf.p7s
07 жовтня 2022 16:08
2. Опис+Статут ТОВ ВМ.pdf
07 жовтня 2022 16:08
Гарантійний лист.pdf
07 жовтня 2022 16:08
Проєкт договору.pdf
07 жовтня 2022 16:08
Документи на станцію.pdf
07 жовтня 2022 16:08
ТУ.pdf
07 жовтня 2022 16:08
Довідка мод. статут.pdf
07 жовтня 2022 16:08
Лист-гарантія.pdf
07 жовтня 2022 16:08
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 39 978,18
UAH з ПДВ
13 жовтня 2022 13:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2022 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
39 978,18
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 жовтня 2022 12:39
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відповідно до пункту 1 частини 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє спрощену закупівлю у разі відсутності подальшої потребі у закупівлі товарів, робіт і послуг. У зв’язку з тим, що подальша потреба в закупівлі за предметом, «Заправка картриджів (код та назва предмета закупівлі відповідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 50320000-4 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів»), код та назва предмета закупівлі відповідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 50323100-6 «Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв»» відсутня, Уповноваженою особою було прийнято рішення про відміну спрощеної закупівлі за предметом « Заправка картриджів (код та назва предмета закупівлі відповідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 50320000-4 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів»), код та назва предмета закупівлі відповідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 50323100-6 «Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв»», згідно з пунктом 1 частини 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Повідомлення про відміну закупівлі оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного робочого дня з дня прийняття замовником відповідного рішення (частина 19 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Документи:
24 жовтня 2022 12:40
Електронний підпис
24 жовтня 2022 12:39
Повідомлення про відміну закупівлі.pdf