Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний першого гатунку)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2022-09-28-006522-a ● 0fc4ab5750d54b0088813ff8525690b0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43749377 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Василіянок 62а |
Контактна особа: |
Братусь Ірина Романівна +380678811989 irinatendder@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КУ Погонянський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188731 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2022 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2022 14:31 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5229 кілограм
15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний першого ґатунку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77407, Україна, Івано-Франківська область, с. Погоня, Тисменицький р-н, вул. Шевченка, 9 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяоплата – 100%. Термін оплати рахунків – впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару з підписаними сторонами Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом десяти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2022 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2022 14:23 |
Тендерна документація хліб 28.09.2022 | |
28 вересня 2022 14:23 |
Оголошення 28.09.2022docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо балансу учасника
Дата подання: 03 жовтня 2022 12:15
Дата відповіді: 05 жовтня 2022 15:46
Просимо повідомити на кінець якого кварталу потрібно надавати баланс учасником?
Відповідь: Добрий день. В тендерній документації зазначено, що згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо ви є товариством з обмеженою або додатковою відповідальністю, а сума угоди перевищує 50 відсотків і більше вартості чистих активів, то така угода повинна обов'язково бути узгоджена загальними зборами учасників, якщо інше не встановлено статутом товариства. Документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника в даній закупівлі надається за ІІ квартал.
щодо підпису документів пропозиції
Дата подання: 03 жовтня 2022 12:19
Дата відповіді: 05 жовтня 2022 14:44
Згідно Ваших вимог тендерна пропозиція повинна містити накладений УЕП або КЕП. При умові подання усіх сканованих документів та без подання текстових файлів чи буде достатнім підписання УЕП або КЕП всієї пропозиції в цілому після завантаження документів пропозиції?
Відповідь: Добрий день. Ні, буде не достатньо. В тендерній документації чітко прописано, що документи пропозиції подаються засвідченні власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, або із накладанням УЕП або КЕП на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). А також вся тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений УЕП або КЕП учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-28-006522-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТДВ Івано-Франківський хлібокомбінат, Код ЄДРПОУ:05495259
Дата подання: 21 жовтня 2022 15:04
просимо роз'яснити причини відхилення пропозиції
Згідно протоколу №65-2022 від 20.10.2022 року в порушення вимог Закону відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТДВ "Івано-Франківський хлібокомбінат", при цьому нам не зрозумілі причини такого відхилення, адже учасником подані всі документи, які підтверджують якість запропонованої продукції.
В тендерній документації вимагалось надання експертного висновку, проте не було вказано, що повинен засвідчувати такий висновок та якими спеціалістами повинна бути проведена експертиза. Нами було подано якісне посвідчення, свідоцтво про технічну компетентність власної лабораторії, та протокол випробувань, в якому є заключна частина з висновками.
Починаючи з 20.09.15 р. на реалізовувану харчову продукцію не обов'язково надавати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Раніше обов'язкова наявність такого висновку була передбачена вимогами Закону від 24.02.94 р. № 4004-XII «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (далі – Закон № 4004). Але до Закону № 4004 була додана ст. 11 (Законом від 22.07.14 р. № 1602-VII, далі – Закон № 1602, набув чинності з 20.09.15 р.), згідно з якою дія Закону № 4004 не поширюється на харчові продукти. Виняток становитимуть ті харчові продукти, стосовно яких проводитиметься санітарно-епідеміологічне розслідування у зв'язку з інфекційними захворюваннями, масовими неінфекційними хворобами, отруєннями і радіаційним ураженням людей.
Відповідно до ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі " Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Просимо роз'яснити причини відхилення.
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації вимагалось надання експертного висновку, проте не було вказано, що повинен засвідчувати такий висновок та якими спеціалістами повинна бути проведена експертиза. Нами було подано якісне посвідчення, свідоцтво про технічну компетентність власної лабораторії, та протокол випробувань, в якому є заключна частина з висновками.
Починаючи з 20.09.15 р. на реалізовувану харчову продукцію не обов'язково надавати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Раніше обов'язкова наявність такого висновку була передбачена вимогами Закону від 24.02.94 р. № 4004-XII «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (далі – Закон № 4004). Але до Закону № 4004 була додана ст. 11 (Законом від 22.07.14 р. № 1602-VII, далі – Закон № 1602, набув чинності з 20.09.15 р.), згідно з якою дія Закону № 4004 не поширюється на харчові продукти. Виняток становитимуть ті харчові продукти, стосовно яких проводитиметься санітарно-епідеміологічне розслідування у зв'язку з інфекційними захворюваннями, масовими неінфекційними хворобами, отруєннями і радіаційним ураженням людей.
Відповідно до ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі " Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Просимо роз'яснити причини відхилення.
Рішення закупівельника: Вимога задоволена
25 жовтня 2022 15:19
У відповідь на вимогу ТДВ "Івано-Франківський хлібокомбінат" про роз’яснення причини відхилення пропозиції повідомляємо, що згідно Додатку №4 до тендерної документації «Технічні вимоги» Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати: сканкопію, або завірену належним чином копію документа:
- документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність);
- експертний висновок.
Саме відсутність у тендерній пропозиції експертного висновку і стало підставою відхилення тендерної пропозиції ТДВ "Івано-Франківський хлібокомбінат".
Експертний висновок видається атестованою контрольно-виробничою лабораторією, яка здійснює технохімічний контроль якості основної і додаткової сировини, напівфабрикатів, готової продукції, а також контроль дотримання встановлених предметів технологічного процесу виробництва), зокрема перевірки органолептичних та фізико-хімічних характеристик запропонованої продукції, таких як смак, запах, форма тощо. Іншої назви даного документа не існує.
Учасник у в поданій вимозі зазначає факт подачі свідоцтва про технічну компетентність власної лабораторії та протокол випробувань. Проте, дані документи не вимагалися тендерною документацією, де було чітко прописана необхідність подачі саме експертного висновку.
ТДВ "Івано-Франківський хлібокомбінат" у своїй вимозі вказує про необов’язковість надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, проте як було вказано вище, вимога була про надання експертного висновку.
Нагадуємо, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, тобто учасник не може відступати від вимог тендерної, або подавати документи, які на його думку можуть «замінити» документ, який вимагається в тендерній документації. Також, зауважимо, що учасники згідно п.1 ст 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» мають можливість звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, тому якщо учаснику не зрозуміло було, який саме має подаватися документ передбачений тендерною документацією, зокрема документів, які стосується технічних вимог, або якщо ж вважали документи, які вимаються замовником такими, що суперечать чинному законодавству, ТДВ "Івано-Франківський хлібокомбінат" мав право і можливість звернутися за роз’ясненням. Якщо запитань і зауважень не було у учасника, слід вважати, що учасник погоджується з вимогами і умовами тендерної документації.
- документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність);
- експертний висновок.
Саме відсутність у тендерній пропозиції експертного висновку і стало підставою відхилення тендерної пропозиції ТДВ "Івано-Франківський хлібокомбінат".
Експертний висновок видається атестованою контрольно-виробничою лабораторією, яка здійснює технохімічний контроль якості основної і додаткової сировини, напівфабрикатів, готової продукції, а також контроль дотримання встановлених предметів технологічного процесу виробництва), зокрема перевірки органолептичних та фізико-хімічних характеристик запропонованої продукції, таких як смак, запах, форма тощо. Іншої назви даного документа не існує.
Учасник у в поданій вимозі зазначає факт подачі свідоцтва про технічну компетентність власної лабораторії та протокол випробувань. Проте, дані документи не вимагалися тендерною документацією, де було чітко прописана необхідність подачі саме експертного висновку.
ТДВ "Івано-Франківський хлібокомбінат" у своїй вимозі вказує про необов’язковість надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, проте як було вказано вище, вимога була про надання експертного висновку.
Нагадуємо, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, тобто учасник не може відступати від вимог тендерної, або подавати документи, які на його думку можуть «замінити» документ, який вимагається в тендерній документації. Також, зауважимо, що учасники згідно п.1 ст 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» мають можливість звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, тому якщо учаснику не зрозуміло було, який саме має подаватися документ передбачений тендерною документацією, зокрема документів, які стосується технічних вимог, або якщо ж вважали документи, які вимаються замовником такими, що суперечать чинному законодавству, ТДВ "Івано-Франківський хлібокомбінат" мав право і можливість звернутися за роз’ясненням. Якщо запитань і зауважень не було у учасника, слід вважати, що учасник погоджується з вимогами і умовами тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2022 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТДВ Івано-Франківський хлібокомбінат |
129 104,01
UAH з ПДВ
|
129 104,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДЕЛЬТА-98" |
171 130,91
UAH з ПДВ
|
171 130,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
24 жовтня 2022 11:25
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі