Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення: (Послуги з постачання пакетів оновлення програмного комплексу «IS-pro» у складі модулів «Фінансовий облік», «Облік договорів», «Облік основних засобів», «Логістика», «Облік кадрів», «Облік заробітної плати», «Фінансове планування та аналіз» та Інформаційно-консультативні послуги по роботі з програмним комплексом).
Очікувана вартість
67 300,00 UAH
UA-2022-09-28-004772-a abe2ed7717104422b81029c4743f66fb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Ровна

+380567671841 zakuppro2021@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровський міський центр соціальних служб
Код ЄДРПОУ: 21945667
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/dniprovskij-miskij-centr-socialnih-sluzhb
Місцезнаходження: 49054, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ НОВОСІЛЬНА, будинок 21
Контактна особа: Валентина Ровна
+380567671841
zakuppro2021@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2022 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2022 14:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2022 14:30
Очікувана вартість: 67 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 336,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення:
1. Послуги з постачання пакетів оновлення (компонент) до Програмного забезпечення “IS-pro” на 5 робочих місць у складі:
- Облік заробітної плати до 200 о.р.
- Облік кадрів до 200 о.р.
- Фінансовий облік
- Облік основних засобів
- Логістика
- Облік договорів
- Фінансове планування 1
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40954, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Новосільна, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 послуга
Послуги з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення:
послуги по роботі з програмним комплексом “IS-pro” (в обсязі 50 годин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40954, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Новосільна, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється протягом 15 робочих днів в з дати підписання Актів здавання – приймання наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця та з урахуванням черговості видатків затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» зі змінами.. але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2022 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОРЄЛКО СЕРГІЙ ОПАНАСОВИЧ 67 300,00
UAH з ПДВ
67 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2022 12:25
Електронний підпис
11 жовтня 2022 12:24
Електронний підпис
11 жовтня 2022 12:19
1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 жовтня 2022 12:19
3 Лист-згода Договір.pdf
11 жовтня 2022 12:19
5 ЛИСТ особові дані.pdf
11 жовтня 2022 12:19
11 ДОВІДКА без ПДВ.pdf
11 жовтня 2022 12:19
Довідка ст.17.pdf
11 жовтня 2022 12:19
ВИТЯГ.pdf
11 жовтня 2022 12:19
паспорт код.pdf
11 жовтня 2022 12:19
8 Співробітники.pdf
11 жовтня 2022 12:19
9 Довідка МТБ.pdf
11 жовтня 2022 12:19
Експертний висновок.pdf
11 жовтня 2022 12:19
Невиключна ліцензія.pdf
11 жовтня 2022 12:19
Сертификат дестриб цв.pdf
11 жовтня 2022 12:19
2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОРЄЛКО СЕРГІЙ ОПАНАСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОРЄЛКО СЕРГІЙ ОПАНАСОВИЧ
#2727410297
Переможець 67 300,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2022 10:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2022 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОРЄЛКО СЕРГІЙ ОПАНАСОВИЧ
#2727410297
67 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 08:45
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2022 13:33
Договір 10_104 IS pro.pdf укладений
20 жовтня 2022 13:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 67 300,00
UAH