Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
лампа світлодіодна дворежимна
Очікувана вартість
4 076 640,00 UAH
UA-2022-09-28-003778-a ● 2c3b7e6364734cc6873688202d3c545e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Вершицький Олександр Вікторович 380443097512 Vershytskyi.o.v@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2022 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2022 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2022 16:00 |
Очікувана вартість: | 4 076 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 766,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії, а саме: – банківської гарантії Забезпечення пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в Додатку №3 до цього оголошення. Умови надання забезпечення пропозиції: Забезпечення пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в оголошені та у Додатку №3 до цього оголошення. Розмір забезпечення пропозиції становить: 122 298,00 грн. Якщо Учасник не надав забезпечення пропозиції та/або забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у оголошені до такого забезпечення пропозиції, - пропозиція учасника відхиляється Замовником. Випадки коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику, відповідно до положень ст. 25 Закону. Забезпечення пропозиції повертається учаснику відповідно положень ст. 25 Закону. У разі звернення учасника відповідно ч. 5 ст. 25 Закону, учасник надає таке звернення поштою на адресу Замовника : м. Київ, вул. Уманська 8, юридичний відділ. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 122298 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Так, 5% від суми договору, вид забезпечення - банківська гарантія. Інші умови відповідно до Додатку №3 до цього оголошення Загальні умови відповідно ст. 27 Закону. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання
Дана спрощена закупівля проводиться в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами) та постанови КМУ від 02.03.2022 № 185 (із змінами) (далі - Постанова). Терміни, поняття, визначення вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням особливостей Постанови. Порядок уточнення інформації та внесення змін до оголошення, порядок подання, внесення змін до пропозицій, розгляду, оцінки, відхилення пропозиції, визнання переможцем, укладання договору, відміни закупівлі, тощо - відповідно Закону з урахуванням особливостей Постанови та вимог цього оголошення. ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі
ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ»
UA-P-2022-09-28-001002-b
«Затверджено»
м. Київ 28.09.2022 року
Уповноважена особа:
Вершицький Олександр ____________
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049
ЄДРПОУ: 41022900
Категорія замовника – юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання (лампа світлодіодна дворежимна)
Поділ на лоти (частини предмета закупівлі): не передбачено.
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; Відповідно до додатку 1 оголошення
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; Кількість (обсяг робіт, послуг) – відповідно додатку 1 оголошення;
Місце поставки товарів (місце виконання робіт чи надання послуг): Україна – відповідно умов договору, додаток 2 оголошення.
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг Протягом 2022 р. (до 31.12.2022 р.) – відповідно умов договору, додаток 2 оголошення.
6) умови оплати відповідно умов договору, додаток 2 оголошення.
7) очікувана вартість предмета закупівлі 4 076 640,00 грн. з ПДВ (чотири мільйони сімдесят шість тисяч шістсот сорок гривень 00 коп.)
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) до 04.10.2022 року до 16 год. 00 хв.
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); до 07.10.2022 року до 16 год. 00 хв.
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна.
Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%.
В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Валюта пропозиції гривня.
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) Забезпечення пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії, а саме:
– банківської гарантії
Забезпечення пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в Додатку №3 до цього оголошення.
Умови надання забезпечення пропозиції:
Забезпечення пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в оголошені та у Додатку №3 до цього оголошення.
Розмір забезпечення пропозиції становить:
122 298,00 грн.
Якщо Учасник не надав забезпечення пропозиції та/або забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у оголошені до такого забезпечення пропозиції, - пропозиція учасника відхиляється Замовником.
Випадки коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику, відповідно до положень ст. 25 Закону.
Забезпечення пропозиції повертається учаснику відповідно положень ст. 25 Закону.
У разі звернення учасника відповідно ч. 5 ст. 25 Закону, учасник надає таке звернення поштою на адресу Замовника : м. Київ, вул. Уманська 8, юридичний відділ.
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) Так, 5% від суми договору, вид забезпечення - банківська гарантія.
Інші умови відповідно до Додатку №3 до цього оголошення
Загальні умови відповідно ст. 27 Закону.
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. 1%
14) Інша інформація:
Розгорнути
Згорнути
про проведення спрощеної закупівлі
ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ»
UA-P-2022-09-28-001002-b
«Затверджено»
м. Київ 28.09.2022 року
Уповноважена особа:
Вершицький Олександр ____________
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049
ЄДРПОУ: 41022900
Категорія замовника – юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання (лампа світлодіодна дворежимна)
Поділ на лоти (частини предмета закупівлі): не передбачено.
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; Відповідно до додатку 1 оголошення
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; Кількість (обсяг робіт, послуг) – відповідно додатку 1 оголошення;
Місце поставки товарів (місце виконання робіт чи надання послуг): Україна – відповідно умов договору, додаток 2 оголошення.
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг Протягом 2022 р. (до 31.12.2022 р.) – відповідно умов договору, додаток 2 оголошення.
6) умови оплати відповідно умов договору, додаток 2 оголошення.
7) очікувана вартість предмета закупівлі 4 076 640,00 грн. з ПДВ (чотири мільйони сімдесят шість тисяч шістсот сорок гривень 00 коп.)
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) до 04.10.2022 року до 16 год. 00 хв.
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); до 07.10.2022 року до 16 год. 00 хв.
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна.
Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%.
В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Валюта пропозиції гривня.
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) Забезпечення пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії, а саме:
– банківської гарантії
Забезпечення пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в Додатку №3 до цього оголошення.
Умови надання забезпечення пропозиції:
Забезпечення пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в оголошені та у Додатку №3 до цього оголошення.
Розмір забезпечення пропозиції становить:
122 298,00 грн.
Якщо Учасник не надав забезпечення пропозиції та/або забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у оголошені до такого забезпечення пропозиції, - пропозиція учасника відхиляється Замовником.
Випадки коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику, відповідно до положень ст. 25 Закону.
Забезпечення пропозиції повертається учаснику відповідно положень ст. 25 Закону.
У разі звернення учасника відповідно ч. 5 ст. 25 Закону, учасник надає таке звернення поштою на адресу Замовника : м. Київ, вул. Уманська 8, юридичний відділ.
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) Так, 5% від суми договору, вид забезпечення - банківська гарантія.
Інші умови відповідно до Додатку №3 до цього оголошення
Загальні умови відповідно ст. 27 Закону.
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. 1%
14) Інша інформація:
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штуки
Лампа світлодіоднадворежимна (LED лампа) 85-130В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
3000 штуки
Лампа світлодіоднадворежимна (LED лампа) 50-60В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника – юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Валюта пропозиції гривня. Дана спрощена закупівля проводиться в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами) та постанови КМУ від 02.03.2022 № 185 (із змінами) (далі - Постанова). Терміни, поняття, визначення вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням особливостей Постанови. Порядок уточнення інформації та внесення змін до оголошення, порядок подання, внесення змін до пропозицій, розгляду, оцінки, відхилення пропозиції, визнання переможцем, укладання договору, відміни закупівлі, тощо - відповідно Закону з урахуванням особливостей Постанови та вимог цього оголошення. Мова пропозиції українська. | Пiсляоплата | 12 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2022 11:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2022 11:46 |
Оголошення11.docx | |
28 вересня 2022 11:46 |
Обгрунтування характеристик.docx | |
28 вересня 2022 11:46 |
Обгрунтування ціни.docx | |
28 вересня 2022 11:46 |
Договір_лампи двореж.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики товару
Дата подання: 03 жовтня 2022 09:39
Дата відповіді: 03 жовтня 2022 15:28
Підкажіть будь ласка вам потрібні лампи що працюють на змінному чи постійному струмі?
Відповідь: Розглянувши ваше запитання повідомляємо: Дані лампи працюють на постійному струмі. Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2022 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДУМАДІ-ТРАНС" |
4 076 640,00
UAH з ПДВ
|
4 076 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДУМАДІ-ТРАНС" #40725353 |
Переможець |
4 076 640,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2022 12:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 11:24
|
Звіт .doc | укладений |
06 грудня 2023 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 15:53
|
ПОВ.doc | зміни до договору |
04 січня 2023 15:53
|
ДУ1 22439 пролонг.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2022 15:45
|
Дог2 _ 22439 прилад освітлювальний — публ.pdf | укладений |
28 жовтня 2022 15:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору 1). найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А, код – 41022900; категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; 2). унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів/закупівлі, здійсненої з використанням електронного каталогу, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2022-09-28-003778-a 3). дата укладення та номер договору про закупівлю: від 26.10.2022, ПК/МТЗ-22439/Ю 4). найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю: Товариство з обмеженою відповідальністю «Одуманді-транс». 5). ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 40725353 6). місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефона: -місто Чернігів, -тел.. 380931643252 7). дата внесення змін до договору: 30.12.2022 р. 8). випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон): ч. 6 ст. 41 Закону – «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.» 9). опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до пунктів 6.3, 16.1, включити до договору Специфікацію №2 (Додатку №1) до Договору. 10). Номер додаткової угоди. ПК/МТЗ-22439/Ю/ДУ-1 11). Сума договору після внесення змін: 4 891 968,00 грн. з ПДВ 12). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договору Уповноважена особа філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Олександр Вершицький |
Номер договору про закупівлю: | ПК/МТЗ/22439/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПК/МТЗ-22439/Ю/ДУ-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |