Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція з елементами захисту
Очікувана вартість
144 495,00 UAH
UA-2022-09-27-010444-a 30879b3809974c77bf967ec9e314e1d4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Барановська

+380966881605 baranovskalesja@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"
Код ЄДРПОУ: 08751177
Вебсайт: http://www.naiau.kiev.ua
Місцезнаходження: 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, 1
Контактна особа: Леся Барановська
+380966881605
baranovskalesja@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2022 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 144 495,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 444,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Картка студентського квитка з вмонтованим безконтактним чип-модулем та транспортним додатком (згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 25.10.2013 № 1474 «Про затвердження Положення про студентські (учнівські) квитки державного зразка», зареєстрованому у Міністерстві юстиції України від 31.12.2013 № 2245/24777 (із змінами та доповненнями), розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» від 22.10.2018 №1887, та відповідно до Технічного завдання).
Закупівля проводиться відповідно до Постанови КМУ №169 від 28 лютого 2022 року «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами та доповненнями.
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
1.1. Найменування: Національна академія внутрішніх справ
1.2. Код за ЄДРПОУ: 08751177
1.3. Місцезнаходження: 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Друкована продукція з елементами захисту (Код за ДК 021:2015 - 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту)
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Картка студентського квитка з вмонтованим безконтактним чип-модулем та транспортним додатком (згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 25.10.2013 № 1474 «Про затвердження Положення про студентські (учнівські) квитки державного зразка», зареєстрованому у Міністерстві юстиції України від 31.12.2013 № 2245/24777 (із змінами та доповненнями), розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» від 22.10.2018 №1887, та відповідно до Технічного завдання (Додаток 4 до цього оголошення)).
4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
4.1. кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: 950 шт.
4.2. місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
- м. Київ, пл. Солом’янська, 1
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 30 календарних днів з дня подачі замовлення Замовником у порядку, що визначений Положенням про студентські (учнівські) квитки державного зразка, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 25.10.2013 № 1474 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 31.12.2013 № 2245/24777 (із змінами та доповненнями), але не пізніше 15.12.2022 р.
6. Умови оплати: Розрахунок за поставлений товар проводиться протягом 30 календарних днів після підписання супровідних документів (видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, актів приймання-передачі)
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 144 495,00 грн з ПДВ
8. Основні умови договору:
8.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом та умовами Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
9. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): до 03.10.2022 року
10. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю): до 06.10.2022 року
11. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною.
12. Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
13. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
14. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі
15. Джерело фінансування: Державний бюджет України
16. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Барановської Лесі Василівни – уповноважена особа; тел./факс +38(044)2454247; e-mail: baranovskalesja@ukr.net
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
950 штуки
Картка студентського квитка з вмонтованим безконтактним чип-модулем та транспортним додатком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, пл. Солом’янська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2022
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2022 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2022 16:47
Оголошення_студентські квитки.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря 144 210,00
UAH з ПДВ
144 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2022 10:39
Електронний підпис
05 жовтня 2022 14:45
Електронний підпис
05 жовтня 2022 14:30
Аналогічні договори.pdf
05 жовтня 2022 14:30
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 жовтня 2022 14:30
Довідка ст.17 Закону.pdf
05 жовтня 2022 14:30
Довідка ст.236 ГКУ.pdf
05 жовтня 2022 14:30
Договора оренди.pdf
05 жовтня 2022 14:30
Листи-відгуки.pdf
05 жовтня 2022 14:30
Проект договору.pdf
05 жовтня 2022 14:30
Статут.pdf
05 жовтня 2022 14:30
Тендерна пропозиція.pdf
05 жовтня 2022 14:30
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Поліграфічний комбінат Зоря

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Поліграфічний комбінат Зоря
#32068913
Переможець 144 210,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2022 13:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2022 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря
#32068913
144 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2023 18:37
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2022 12:00
322_22_В-490 від 21.10.2022 спрощена.PDF укладений
24 жовтня 2022 11:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 144 210,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 035,00 UAH)