Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Друкована продукція з елементами захисту
Очікувана вартість
144 495,00 UAH
UA-2022-09-27-010444-a ● 30879b3809974c77bf967ec9e314e1d4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ" |
Код ЄДРПОУ: | 08751177 |
Вебсайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, 1 |
Контактна особа: |
Леся Барановська +380966881605 baranovskalesja@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2022 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2022 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 144 495,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 444,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
Картка студентського квитка з вмонтованим безконтактним чип-модулем та транспортним додатком (згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 25.10.2013 № 1474 «Про затвердження Положення про студентські (учнівські) квитки державного зразка», зареєстрованому у Міністерстві юстиції України від 31.12.2013 № 2245/24777 (із змінами та доповненнями), розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» від 22.10.2018 №1887, та відповідно до Технічного завдання).
Закупівля проводиться відповідно до Постанови КМУ №169 від 28 лютого 2022 року «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами та доповненнями.
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
1.1. Найменування: Національна академія внутрішніх справ
1.2. Код за ЄДРПОУ: 08751177
1.3. Місцезнаходження: 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Друкована продукція з елементами захисту (Код за ДК 021:2015 - 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту)
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Картка студентського квитка з вмонтованим безконтактним чип-модулем та транспортним додатком (згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 25.10.2013 № 1474 «Про затвердження Положення про студентські (учнівські) квитки державного зразка», зареєстрованому у Міністерстві юстиції України від 31.12.2013 № 2245/24777 (із змінами та доповненнями), розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» від 22.10.2018 №1887, та відповідно до Технічного завдання (Додаток 4 до цього оголошення)).
4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
4.1. кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: 950 шт.
4.2. місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
- м. Київ, пл. Солом’янська, 1
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 30 календарних днів з дня подачі замовлення Замовником у порядку, що визначений Положенням про студентські (учнівські) квитки державного зразка, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 25.10.2013 № 1474 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 31.12.2013 № 2245/24777 (із змінами та доповненнями), але не пізніше 15.12.2022 р.
6. Умови оплати: Розрахунок за поставлений товар проводиться протягом 30 календарних днів після підписання супровідних документів (видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, актів приймання-передачі)
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 144 495,00 грн з ПДВ
8. Основні умови договору:
8.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом та умовами Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
9. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): до 03.10.2022 року
10. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю): до 06.10.2022 року
11. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною.
12. Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
13. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
14. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі
15. Джерело фінансування: Державний бюджет України
16. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Барановської Лесі Василівни – уповноважена особа; тел./факс +38(044)2454247; e-mail: baranovskalesja@ukr.net
Розгорнути
Згорнути
Закупівля проводиться відповідно до Постанови КМУ №169 від 28 лютого 2022 року «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами та доповненнями.
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
1.1. Найменування: Національна академія внутрішніх справ
1.2. Код за ЄДРПОУ: 08751177
1.3. Місцезнаходження: 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Друкована продукція з елементами захисту (Код за ДК 021:2015 - 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту)
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Картка студентського квитка з вмонтованим безконтактним чип-модулем та транспортним додатком (згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 25.10.2013 № 1474 «Про затвердження Положення про студентські (учнівські) квитки державного зразка», зареєстрованому у Міністерстві юстиції України від 31.12.2013 № 2245/24777 (із змінами та доповненнями), розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» від 22.10.2018 №1887, та відповідно до Технічного завдання (Додаток 4 до цього оголошення)).
4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
4.1. кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: 950 шт.
4.2. місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
- м. Київ, пл. Солом’янська, 1
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 30 календарних днів з дня подачі замовлення Замовником у порядку, що визначений Положенням про студентські (учнівські) квитки державного зразка, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 25.10.2013 № 1474 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 31.12.2013 № 2245/24777 (із змінами та доповненнями), але не пізніше 15.12.2022 р.
6. Умови оплати: Розрахунок за поставлений товар проводиться протягом 30 календарних днів після підписання супровідних документів (видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, актів приймання-передачі)
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 144 495,00 грн з ПДВ
8. Основні умови договору:
8.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом та умовами Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
9. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): до 03.10.2022 року
10. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю): до 06.10.2022 року
11. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною.
12. Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
13. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
14. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі
15. Джерело фінансування: Державний бюджет України
16. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Барановської Лесі Василівни – уповноважена особа; тел./факс +38(044)2454247; e-mail: baranovskalesja@ukr.net
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
950 штуки
Картка студентського квитка з вмонтованим безконтактним чип-модулем та транспортним додатком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, пл. Солом’янська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2022
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2022 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2022 16:47 |
Оголошення_студентські квитки.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря #32068913 |
Переможець |
144 210,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2022 13:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2023 18:37
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2022 12:00
|
322_22_В-490 від 21.10.2022 спрощена.PDF | укладений |
24 жовтня 2022 11:59
|