Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція системи централізованої подачі кисню з з встановленням кисневої станції в КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» за адресою: 43008, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Загородня, 20
Очікувана вартість
776 164,80 UAH
UA-2022-09-27-009912-a ● 14415c23d6474e128a857a8720662132
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42078561 |
Вебсайт: | http://happyhouse.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Бірук Олександр Миколайович 380506784410 zakupivli29@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2022 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2022 12:56 |
Очікувана вартість: | 776 164,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 880,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реконструкція системи централізованої подачі кисню з з встановленням кисневої станції в КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» за адресою: 43008, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Загородня, 20
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція системи централізованої подачі кисню з з встановленням кисневої станції в КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» за адресою: 43008, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Загородня, 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43008, Україна, Волинська область, Луцьк, Загородня 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | детальніше в розділі 8 Договору | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2022 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2022 15:27 |
ТД реконструкція 07 10.doc | |
07 жовтня 2022 15:27 |
Повідомлення 3-137.pdf | |
03 жовтня 2022 11:59 |
Повідомлення 3-131.pdf | |
03 жовтня 2022 11:59 |
ТД реконструкція уточ.doc | |
27 вересня 2022 16:20 |
Протокол 3-124.pdf | |
27 вересня 2022 16:20 |
ТД реконструкція.doc |
07 жовтня 2022 15:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 жовтня 2022 15:27 |
ТД реконструкція 07 10.doc
|
||||||
07 жовтня 2022 15:27 |
Повідомлення 3-137.pdf
|
||||||
03 жовтня 2022 11:59 |
Повідомлення 3-131.pdf
|
||||||
03 жовтня 2022 11:59 |
ТД реконструкція уточ.doc
|
||||||
27 вересня 2022 16:20 |
Протокол 3-124.pdf
|
||||||
27 вересня 2022 16:20 |
ТД реконструкція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТД
Дата подання: 29 вересня 2022 15:18
Дата відповіді: 03 жовтня 2022 11:56
1. Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі" під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) , уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Пропонуємо внести зміни в ТД. Вимога щодо завіряння копій документів та листів, довідок є неправомірною, адже маємо право подати у вигляді електронного документа з накаладанням на кожен з таких документів КЕП. Крім того, не бачимо сенсу робити копію з документу, де вже є підпис уповноваженої особи (наприклад, аналогічний договір) та завіряти її, можна просто завантажити скан з оригіналу.
2. Лист-згоду на обробку персональних даних потрібно надати лише особою, що підписує ТД?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, згідно вашого питання внесено зміни в тендерну документацію. Лист-згоду на обробку персональних даних потрібно надати на ЗАДІЯНИХ осіб.
Документальне підтвердження
Дата подання: 06 жовтня 2022 16:43
Дата відповіді: 07 жовтня 2022 15:24
1) Згідно вимог ТД п. 5 Розділу 3 потрібно надати "2.1. Довідку про наявність в учасника процедури матеріально-технічної бази в довільній формі, в якій зазначено перелік власної, орендованої техніки та техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), перелік обладнання. Виробничих приміщень власних або орендованих для підтвердження надати копії договорів оренди або документів на право власності (додаток 4)." Підтвердження договорами та документами власності належить лише до виробничих приміщень, на обладнання документів не потрібно?
2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 7 до тендерної документації. Згідно додадку 7 до ТД "Якщо пропозиція учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з оголошенням закупівлі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам оголошення закупівлі, та відхиляється замовником. Підсумкова відомість ресурсів повинна бути складена чітко у відповідності до технічного завдання." Як буде відбуватися перевірка складу пропозиції щодо об'ємів, якщо вами не зазначено які саме документи надати? Конкретизуйте будь ласка
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання.
1) Згідно вимог ТД п. 5 Розділу 3 потрібно надати "2.1. Довідку про наявність в учасника процедури матеріально-технічної бази в довільній формі, в якій зазначено перелік власної, орендованої техніки та техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), перелік обладнання. Виробничих приміщень власних або орендованих для підтвердження надати копії договорів оренди або документів на право власності (додаток 4)." Підтвердження договорами та документами власності належить лише до виробничих приміщень, на обладнання документів не потрібно? - внесено відповідні зміни в тендерну документацію.
2) Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 7 до тендерної документації. Згідно додадку 7 до ТД "Якщо пропозиція учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з оголошенням закупівлі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам оголошення закупівлі, та відхиляється замовником. Підсумкова відомість ресурсів повинна бути складена чітко у відповідності до технічного завдання." Як буде відбуватися перевірка складу пропозиції щодо об'ємів, якщо вами не зазначено які саме документи надати? Конкретизуйте будь ласка - перевірка складу пропозиції щодо об'ємів буде здійснена згідно Закону "Про публічні закупівлі".
1) Згідно вимог ТД п. 5 Розділу 3 потрібно надати "2.1. Довідку про наявність в учасника процедури матеріально-технічної бази в довільній формі, в якій зазначено перелік власної, орендованої техніки та техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), перелік обладнання. Виробничих приміщень власних або орендованих для підтвердження надати копії договорів оренди або документів на право власності (додаток 4)." Підтвердження договорами та документами власності належить лише до виробничих приміщень, на обладнання документів не потрібно? - внесено відповідні зміни в тендерну документацію.
2) Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 7 до тендерної документації. Згідно додадку 7 до ТД "Якщо пропозиція учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з оголошенням закупівлі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам оголошення закупівлі, та відхиляється замовником. Підсумкова відомість ресурсів повинна бути складена чітко у відповідності до технічного завдання." Як буде відбуватися перевірка складу пропозиції щодо об'ємів, якщо вами не зазначено які саме документи надати? Конкретизуйте будь ласка - перевірка складу пропозиції щодо об'ємів буде здійснена згідно Закону "Про публічні закупівлі".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2022 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" |
594 830,96
UAH з ПДВ
|
594 830,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОПАЛ" |
757 905,76
UAH з ПДВ
|
757 905,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" #30659358 |
Переможець |
594 830,96
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2022 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:54
|
ДУ 2 шинака.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 15:33
|
ДУ 1 шинака.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2022 13:58
|
Договір 23-10.pdf | укладений |
31 жовтня 2022 13:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 23/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення цыни |
Номер договору про закупівлю: | 23/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |