Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39150000-8 Меблі та приспособи різні
Очікувана вартість
58 000,00 UAH
UA-2022-09-27-009279-a ● ae02fbce4b1644ad9edb5348eaf0549c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 08735882 |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Бердичівська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ксенія Ковальова +380993282756 ksusha.kovaleva70@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2022 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2022 15:47 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2022 15:48 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2022 12:22 |
Очікувана вартість: | 58 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 580,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
39150000-8 Меблі та приспособи різні - Стелажі металеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2022
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
10 штуки
39150000-8 Меблі та приспособи різні - Стелажі металеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2022
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
39150000-8 Меблі та приспособи різні - Стелажі металеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2022
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2022 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2022 15:55 |
ПРОТОКОЛ № 203.pdf | |
27 вересня 2022 15:55 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Параметри стелажів
Дата подання: 30 вересня 2022 09:58
Дата відповіді: 30 вересня 2022 15:48
Доброго дня, в документації не вказані допустимі відхилення розмірів стелажів та їх комплектуючих. Які відхилення будуть розглядатись Замовником як припустимі?
Відповідь: Замовник може розглядати відхилення закупки по параметрам стелажів не більше, ніж 50 мм, по параметрам комплектуючих не більше ніж 0,1 мм.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-27-009279-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 11 жовтня 2022 17:06
ПОРУШЕННЯ
замовник вимагав:
9. Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази:
- довідка (складена в довільній формі) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісне(і) та/або складське(і) приміщення, транспорт техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання). Крім цього для підтвердження вказаної інформації надається:
- завірену копію правовстановлюючого документа, який підтверджує наявність в Учасника відбору власного або орендованого приміщення для зберігання товару, яке відповідає вимогам чинного законодавства щодо відповідного предмету закупівлі.
10. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність в Учасника працівника(ів) відповідної кваліфікації, який(і) має(ють) необхідні знання та досвід для виконання цього замовлення (в довідці вказується прізвище, ім’я та по батькові працівника, інформація про освіту, досвід роботи та посаду). Учасник гарантує достовірність поданих відомостей та отримання їх щодо вищевказаних працівників відповідно до вимог ЗУ « Про захист персональних даних» з урахуванням їх згоди на обробку персональних даних.
ПЕРЕМОЖЕЦЬ НЕ НАДАВ ПІДТВЕРДЖЕННЯ " яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання. ОБЛАДНАННЯ Й ПРАЦІВНИКИ В ДОВІДЦІ НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ ДО УЧАСНИКА, А ЗАМОВНИК НІДЕ В ДОКУМЕНТАЦІІ НЕ ВКАЗАВ ПРО ДИЛЕРСТВО, СУБПІДРЯДНИКІВ,ПРЕДСТАВНИКІВ Т.П.
УЧАСНИК ФОП КУТЕНКОВА ОО ЕЖ НЕ ВИГОТОВЛЯЄ СЕЛАЖІ ОСОБИСТО, А Є ДИЛЕРОМ ІНШОГО ЗАВОДУ-ВИРОБНИКА. АЛЕ НЕ НАДАВАЛА ЧУЖІ ДОКУМЕНТИ, БО ЗАМОВНИК НЕ ВКАЗАВ НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ДИЛЕРСТВА ТА ПРЕДСТАВНИЦТВА.
ТОМУ ВВАЖАЄМО ДАНУ ПРИЧИНУ ДИСКВАЛІФІКАЦІІ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. ЗАМОВНИК В ПРАВІ ЗАПРОСИТИ ІНШІ ДОКУМЕНТИ ВІД УЧАСНИКА НА СВІЙ РОЗСУД( СТ 14 ЗАКОНУ) , АЛЕ НЕ ЗАПРОСИВ ВІД ФОП КУТЕНКОВОІ ОО ДОДАТКОВІ ДОКАЗИ СПРОМОЖНОСТІ ПОСТАЧАННЯ.
ТОМУ ВВАЖАЄМО, ЩО ПЕРЕМОЖЕЦЬ ТАКОЖ НЕ НАДАВ ДОКУМЕНТИ ПОТУЖНОСТІ ВИРОБНИЦТВА, ОСКІЛЬКИ ДОДАНІ НИМ ДОКУМЕНТИ НАЛЕЖАТЬ ІНШОМУ ПІДПРИЄМСТВУ.
СПОДІВАЄМОСЬ НА СПРАВЕДЛИВЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Розгорнути
Згорнути
9. Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази:
- довідка (складена в довільній формі) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісне(і) та/або складське(і) приміщення, транспорт техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання). Крім цього для підтвердження вказаної інформації надається:
- завірену копію правовстановлюючого документа, який підтверджує наявність в Учасника відбору власного або орендованого приміщення для зберігання товару, яке відповідає вимогам чинного законодавства щодо відповідного предмету закупівлі.
10. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність в Учасника працівника(ів) відповідної кваліфікації, який(і) має(ють) необхідні знання та досвід для виконання цього замовлення (в довідці вказується прізвище, ім’я та по батькові працівника, інформація про освіту, досвід роботи та посаду). Учасник гарантує достовірність поданих відомостей та отримання їх щодо вищевказаних працівників відповідно до вимог ЗУ « Про захист персональних даних» з урахуванням їх згоди на обробку персональних даних.
ПЕРЕМОЖЕЦЬ НЕ НАДАВ ПІДТВЕРДЖЕННЯ " яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання. ОБЛАДНАННЯ Й ПРАЦІВНИКИ В ДОВІДЦІ НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ ДО УЧАСНИКА, А ЗАМОВНИК НІДЕ В ДОКУМЕНТАЦІІ НЕ ВКАЗАВ ПРО ДИЛЕРСТВО, СУБПІДРЯДНИКІВ,ПРЕДСТАВНИКІВ Т.П.
УЧАСНИК ФОП КУТЕНКОВА ОО ЕЖ НЕ ВИГОТОВЛЯЄ СЕЛАЖІ ОСОБИСТО, А Є ДИЛЕРОМ ІНШОГО ЗАВОДУ-ВИРОБНИКА. АЛЕ НЕ НАДАВАЛА ЧУЖІ ДОКУМЕНТИ, БО ЗАМОВНИК НЕ ВКАЗАВ НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ДИЛЕРСТВА ТА ПРЕДСТАВНИЦТВА.
ТОМУ ВВАЖАЄМО ДАНУ ПРИЧИНУ ДИСКВАЛІФІКАЦІІ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. ЗАМОВНИК В ПРАВІ ЗАПРОСИТИ ІНШІ ДОКУМЕНТИ ВІД УЧАСНИКА НА СВІЙ РОЗСУД( СТ 14 ЗАКОНУ) , АЛЕ НЕ ЗАПРОСИВ ВІД ФОП КУТЕНКОВОІ ОО ДОДАТКОВІ ДОКАЗИ СПРОМОЖНОСТІ ПОСТАЧАННЯ.
ТОМУ ВВАЖАЄМО, ЩО ПЕРЕМОЖЕЦЬ ТАКОЖ НЕ НАДАВ ДОКУМЕНТИ ПОТУЖНОСТІ ВИРОБНИЦТВА, ОСКІЛЬКИ ДОДАНІ НИМ ДОКУМЕНТИ НАЛЕЖАТЬ ІНШОМУ ПІДПРИЄМСТВУ.
СПОДІВАЄМОСЬ НА СПРАВЕДЛИВЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2022 15:13
Шановний учаснику!
При здійснені закупівлі ДУ «Головний медичний центр Міністерства внутрішніх справ України», далі Замовник, керується Законом України « Про публічні закупівлі».
1. Замовник вимагає довідки складені в довільній формі, які потребують підтвердження, на що було вказано в Оголошенні про закупівлю, Додаток № 2
2. До пункту 10, Додатку №2 до Оголошення, у Замовника до Учасника ФОП Кутенкова О.О. – претензії відсутні.
3. Стаття 14 Закону строго регламентує порядок проведення процедури спрощених закупівель, де перебачено період уточнення інформації, три робочих дні, коли Учасники через електронну систему закупівель, мають право звернутися за роз’ясненням чи уточненням інформації зазначеної в оголошенні. Усі звернення оприлюднюються в електронній системі. Протягом одного робочого дня Замовник зобов’язаний надати відповідь, роз’яснення або усунути порушення.
4. Стаття 14 Закону не передбачає права Замовника на час проходження процедури спрощеної закупівлі, запит додаткових документів від Учасника.
5. ФОП Малієвський був визначений переможцем закупівлі так як ним були надані документи, що задовольнили та підтвердили вимоги Замовника, а саме:
- сертифікат дилера, виданий ПрАТ «УХЛ-МАШ», завірений підписом і печаткою;
- довідка про матеріально-технічну базу ПрАТ «УХЛ-МАШ», завірена підписом і печаткою;
- довідка про наявність у штаті ПрАТ «УХЛ-МАШ», працівників відповідної кваліфікації, завірена підписом і печаткою;
- витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності ПрАТ «УХЛ-МАШ» у м. Києві.
- гарантійний лист від ПрАТ «УХЛ-МАШ» на підтвердження поставки предмету закупівлі уповноваженим представником ФОП Малієвським В.О.
6. Зважаючи на вищевказане, вимога Учасника ФОП Кутенкова О.О. підлягає відхиленню, через відсутність підтверджуючих документів на наявність власного або орендованого приміщення, що вказано в Додатку 2 до Оголошення.
При здійснені закупівлі ДУ «Головний медичний центр Міністерства внутрішніх справ України», далі Замовник, керується Законом України « Про публічні закупівлі».
1. Замовник вимагає довідки складені в довільній формі, які потребують підтвердження, на що було вказано в Оголошенні про закупівлю, Додаток № 2
2. До пункту 10, Додатку №2 до Оголошення, у Замовника до Учасника ФОП Кутенкова О.О. – претензії відсутні.
3. Стаття 14 Закону строго регламентує порядок проведення процедури спрощених закупівель, де перебачено період уточнення інформації, три робочих дні, коли Учасники через електронну систему закупівель, мають право звернутися за роз’ясненням чи уточненням інформації зазначеної в оголошенні. Усі звернення оприлюднюються в електронній системі. Протягом одного робочого дня Замовник зобов’язаний надати відповідь, роз’яснення або усунути порушення.
4. Стаття 14 Закону не передбачає права Замовника на час проходження процедури спрощеної закупівлі, запит додаткових документів від Учасника.
5. ФОП Малієвський був визначений переможцем закупівлі так як ним були надані документи, що задовольнили та підтвердили вимоги Замовника, а саме:
- сертифікат дилера, виданий ПрАТ «УХЛ-МАШ», завірений підписом і печаткою;
- довідка про матеріально-технічну базу ПрАТ «УХЛ-МАШ», завірена підписом і печаткою;
- довідка про наявність у штаті ПрАТ «УХЛ-МАШ», працівників відповідної кваліфікації, завірена підписом і печаткою;
- витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності ПрАТ «УХЛ-МАШ» у м. Києві.
- гарантійний лист від ПрАТ «УХЛ-МАШ» на підтвердження поставки предмету закупівлі уповноваженим представником ФОП Малієвським В.О.
6. Зважаючи на вищевказане, вимога Учасника ФОП Кутенкова О.О. підлягає відхиленню, через відсутність підтверджуючих документів на наявність власного або орендованого приміщення, що вказано в Додатку 2 до Оголошення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кутенкова О.О. #2974300628 |
Відхилено |
50 300,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2022 16:37
|
ФОП МАЛІЄВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2757511498 |
Переможець |
50 309,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2022 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2022 09:09
|
№ 405.PDF | укладений |
25 жовтня 2022 09:08
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
39150000-8 Меблі та приспособи різні - Стелажі металеві | 2 | штуки |
3 881,73
UAH
|
39150000-8 Меблі та приспособи різні - Стелажі металеві | 10 | штуки |
3 881,73
UAH
|
39150000-8 Меблі та приспособи різні - Стелажі металеві | 1 | штуки |
3 728,24
UAH
|