Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (15 найменувань: Клей ПВА 200мл супер колп. BM або еквівалент, Маркер текстовий Highlighter Axent 1-5мм клін. в асортименті або еквівалент, Олівець звичайний BuroMax жовтий з ластиком НВ або еквівалент, Папір клейкий Delta by Axent 75*75 100 арк. або еквівалент, Дисплей-книга Axent 1020-11-A, A4, 20 файлів, або еквівалент, Папка Реєстратор А4 5см ВМ або еквівалент, Ручка кулькова масляна 1Вересня 0,6 мм Синя, або еквівалент, Скріпки оцинковані закруглені 28 мм, Buromax 100 шт/уп., або еквівалент, Скоби для канцелярського степлера №10, 1000 шт., JOBMAX Buromax або еквівалент, Скотч Buromax Packing tape 48мм x 66м х 45мкм, clear (BM.7018-00) або еквівалент, Скотч пак. 48мм x 35 м, кольоровий Axent або еквівалент, Скотч 12х10 ярд Axent 1/12/720 або еквівалент, Фарба штемпельна EconoMix синя або еквівалент, Файли А4+ 30 мкм. 100шт глянцеві Axent , або еквівалент, Папір для друку А.4 )
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2022-09-27-004403-a bc29652fd74b48b18e366756bd146699
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Силенко Алла Григорівна

+380462694855 silenkoalla2002@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський обласний медичний центр соціально значущих та небезпечних хвороб" Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02006107
Місцезнаходження: 15501, Україна , Чернігівська обл., с Новий Білоус, масив Зелений 1
Контактна особа: Силенко Алла Григорівна
+380462694855
silenkoalla2002@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2022 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2022 12:00
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в паперовій формі оголошення, яке завантажене в систему. Джерело фінансування-кошти НСЗУ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 Флакон
Клей ПВА 200мл супер колп. BM або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
34 штуки
Маркер текстовий Highlighter Axent 1-5мм клін в асортименті або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Івана Мазепи,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
80 штуки
Олівець звичайний BuroMax жовтий з ластиком НВ або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул, Івана Мазепи,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
70 штуки
Папір клейкий Delta by Axent 75*75 100 арк або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул, Івана Мазепи,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199400-4 — Прогумований або клейкий папір
15 штуки
Дисплей-книга Axent 1020-11-A, A4, 20 файлів,або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул, Івана Мазепи,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
30 штуки
Папка Реєстратор А4 5см ВМ або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул, Івана Мазепи,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
94 штуки
Ручка кулькова масляна 1Вересня 0,6 мм Синя або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул, Івана Мазепи,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
50 упаковка
Скріпки оцинковані закруглені 28 мм, Buromax 100 шт/уп або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул, Івана Мазепи,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
70 упаковка
Скоби для канцелярського степлера №10, 1000 шт., JOBMAX Buromax або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул, Івана Мазепи,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
5 штуки
Скотч Buromax Packing tape 48мм x 66м х 45мкм, clear (BM.7018-00) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул, Івана Мазепи,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Скотч пак. 48мм x 35м, кольоровий Axent або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул, Івана Мазепи,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
27 штуки
Скотч 12х10 ярд Axent 1/12/720 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул, Івана Мазепи,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 Флакон
Фарба штемпельна EconoMix синя або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул, Івана Мазепи,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 упаковка
Файл А4+ 30 мкм 100шт глянцеві Axent , або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул, Івана Мазепи,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
90 пачка
Папір для друку А.4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул, Івана Мазепи,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Офісне устаткування та приладдя різне Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2022 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2022 15:14
Оголошення канцелярія.doc
27 вересня 2022 15:08
Оголошення канцелярія.doc
27 вересня 2022 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2022 15:14
Оголошення канцелярія.doc
27 вересня 2022 12:42
Оголошення канцелярія.doc
27 вересня 2022 15:08
Оголошення канцелярія.doc
27 вересня 2022 12:39
Оголошення канцелярія.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ" 23 633,45
UAH з ПДВ
23 633,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2022 16:45
Електронний підпис
03 жовтня 2022 16:37
Пропозиція дод1.pdf
03 жовтня 2022 16:37
Федоров заверенные.pdf
03 жовтня 2022 16:37
Паспорт Федоров+ код.pdf
03 жовтня 2022 16:37
Тех вимоги.pdf
03 жовтня 2022 16:37
проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ"
#2650903634
Переможець 23 633,45
UAH з ПДВ
10 жовтня 2022 09:55

Документи

10 жовтня 2022 09:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2022 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ"
#2650903634
23 633,45
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2022 09:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2022 13:35
звіт про виконання договору канцелярія укладений
03 листопада 2022 13:34
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2022 15:44
договор 16 канцтовари.pdf укладений
11 жовтня 2022 15:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 23 633,45
UAH