Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фізична охорона об’єкту незавершеного будівництва «Будівництво полігону твердих побутових відходів №3 на землях Сонячної селищної ради, Запорізького району, Запорізької області»
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2022-09-27-004333-a ● 1bc89bfedca54572b2ba2152eef9b722
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 04054151 |
Місцезнаходження: | 69126, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б |
Контактна особа: |
Наталя Ревуцька +380974300591 natalarevucka80@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2022 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2022 12:46 |
Очікувана вартість: | 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у вигляді банківської гарантії в електронному форматі. Назва бенефіціара - комунальне підприємство «Управління капітального будівництва». Місцезнаходження бенефіціара: вул. Незалежної України, 60 Б, Запорізька область, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69126. Банківські реквізити бенефіціара IBAN:UA853204780000026008924422832 в АТ АБ «УКРГАЗБАНК» МФО 320478.Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 900,00 грн з ПДВ (дев’ятсот грн 00 коп. з ПДВ) У складі тендерної пропозиції надати письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа/довідки (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції стосовне саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.).Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що надається відповідний гарантийний лист у складі тендерної пропозиції). Усі витрати, повязані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 900 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1% від вартості послуг згідно договору учасника-переможця закупівлі. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем торгів у вигляді завдатку про що укладається договір про надання завдатку як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник-переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за наведеними реквізитами: Назва бенефіціара - комунальне підприємство «Управління капітального будівництва». Місцезнаходження бенефіціара: вул. Незалежної України, 60 Б, Запорізька область, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69126. Банківські реквізити бенефіціара: IBAN:UA853204780000026008924422832 в АТ АБ «УКРГАЗБАНК» МФО 320478. Кошти повинні бути зараховані на рахунок Замовника не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю на підставі договору про надання завдатку для забезпечення виконання договору, укладеного між Учасником-переможцем та Замовником.На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Учасник-переможець надає замовнику копії документів, що підтверджують перерахунок коштів (копію платіжного доручення проведене банком). Документи подаються Учасником-переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними у випадках, передбачених Законом, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Фізична охорона об’єкту незавершеного будівництва «Будівництво полігону твердих побутових відходів №3 на землях Сонячної селищної ради, Запорізького району, Запорізької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69126, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 60б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється ЗАМОВНИКОМ після підписання Акту надання послуг, наданого ВИКОНАВЦЕМ, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після надходження коштів від Головного розпорядника коштів. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2022 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2022 11:45 |
Тендерна документація Охорона полігону нова редакція.docx | |
29 вересня 2022 11:45 |
Протокол від 29.09.2022 №6.6 затвердження нової редакції ТД.pdf | |
27 вересня 2022 11:59 |
Тендерна документація Охорона полігону.docx | |
27 вересня 2022 11:59 |
Key-6.pfx |
29 вересня 2022 11:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 вересня 2022 11:45 |
Тендерна документація Охорона полігону нова редакція.docx
|
||||||
29 вересня 2022 11:45 |
Протокол від 29.09.2022 №6.6 затвердження нової редакції ТД.pdf
|
||||||
27 вересня 2022 11:59 |
Тендерна документація Охорона полігону.docx
|
||||||
27 вересня 2022 11:59 |
Key-6.pfx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Військові квитки
Дата подання: 27 вересня 2022 16:52
Дата відповіді: 28 вересня 2022 11:22
А для чого Вам військові квитки працівників? Це хіба передбачено Законом України "Про охоронну діяльність"?
Відповідь: Шановний Учасник! Ваше звернення розглянуто і прийнято. В тендерну документацію будуть внесено зміни до додатку №2 тендерної документації у довідці №2 п.2. З повагою, уповноважена особа
Щодо змін
Дата подання: 29 вересня 2022 09:56
Дата відповіді: 29 вересня 2022 10:19
Доброго дня!
Дякуємо за надані відповіді, але підкажіть, коли чекати внесення змін у саму документацію, для того, щоб готувати пропозицію? Адже Ваші відповіді та протоколи не є змінами до документації. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учасник! Тендерна документація з новою редакцією буде опублікована 29.09.2022 року, з повагою, уповноважена особа
Аналогічний досвід учасника
Дата подання: 03 жовтня 2022 17:31
Дата відповіді: 04 жовтня 2022 15:02
Якщо учасник має досвід охорони об'єкту на відкритій місцевості, але з договору це прямо не вбачається, бо у дислокації вказано тільки адресу об'єкта охорони, чи може учасник з приводу цього додатково надати роз'яснення в довільній формі до довідки про досвід? Дякую.
Відповідь: Шановний Учасник!Якщо учасник має досвід охорони об'єкту на відкритій місцевості, але з договору це прямо не вбачається, бо у дислокації вказано тільки адресу об'єкта охорони, учасник з приводу цього може додатково надати лист з обгрунтуванням вимог відповідно до тендерної документації додатку 3 в довільній формі. З повагою, уповноважена особа
Щодо організації приміщення КПП
Дата подання: 04 жовтня 2022 16:21
Дата відповіді: 04 жовтня 2022 16:45
Шановний Замовнику!
У Технічній специфікації щодо предмета закупівлі (Додаток 9 до Тендерної документації) вами встановлено вимогу:
14.Створення та облаштування на території об’єкту стаціонарного посту(приміщення КПП), забезпечення приміщення КПП електрикою для побутових потреб, забезпечення посту побутовим обладнанням (холодильник,душ,вбиральня і т.і.), обладнання об’єкту системою відео спостереження (не менше 4-х камер стеження) проводиться охоронною фірмою самостійно за власний кошти.
Надайте, будь ласка, роз’яснення стосовно:
- «забезпечення приміщення КПП електрикою для побутових потреб». На об’єкті відсутнє електропостачання? Якщо воно відсутнє, то яким чином планується забезпечення функціонування системи відео спостереження?
- «забезпечення посту побутовим обладнанням (холодильник,душ,вбиральня і т.і.)». Що ви маєте на увазі? Встановити у приміщенні вилив для душу і унітаз? А що до наявності комунікацій? Чи наявне на об’єкті водопостачання, водовідведення та каналізація? І за чий рахунок буде здійснюватись підключення побутового обладнання до зазначених комунікацій у разі їх наявності?
Поясніть, будь ласка яким саме чином охоронна фірма повинна забезпечити приміщення КПП електрикою, душем, вбиральнею і т.і.???
Також надайте, будь ласка, інформацію стосовно організації опалення у приміщенні КПП у зимовий період. Чи душ у листопаді-грудні важливіший за опалення?
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!Об'єкт незавершеного будівництва забезпечен електропостачанням. З повагою, уповноважена особа
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-27-004333-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 27 вересня 2022 16:48
Офісне приміщення у Запоріжжі
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Запорізькій області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Запоріжжі та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Запоріжжі. Також врахуйте ситуацію у країні, зараз дуже велика кількість бізнесу релокована, відповідно суб'єкти господарювання можуть знаходитися в різних регіонах країни, але надавати послуги в тому числі і у Запоріжжі. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Запоріжжя, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Запоріжжі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2022 16:33
Шановний Учасник! Ваша вимога розглянута стосовно наявності у Учасника офісного приміщення у м.Запоріжжя. В тендерну документацію будуть внесені зміни: вимога Замовника про наявность офісного приміщення у м.Запоріжжя тільки для Переможця закупівлі, з повагою уповноважена особа
Номер вимоги: UA-2022-09-27-004333-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 27 вересня 2022 16:51
Щодо огляду об'єкту
По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо.
По-друге, незрозуміло яким чином визначатиметься детальність ознайомлення з об’єктом охорони? Також незрозуміло чи необхідно попереджати Замовника про такий візит представника Учасника? Якщо непотрібно, то яким чином Замовник визначатиме чи був здійснений виїзд представника якогось конкретного учасника на місце надання послуг? Якщо є така необхідність, то попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, що вимагається відповідно до умов Тендерної документації, передбачає й спілкування та зустріч представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
По-третє, нагадуємо, що згідно процедури закупівель, імена учасників розкриваються ПІСЛЯ проведення аукціону (окрім міжнародних торгів), а якщо представник приїде на об’єкт, його звичайно запитають – хто він, навряд Ви дозволите пройти на об’єкт невідомій особі, може це потенційний злочинець? До того ж зараз війна і навряд-чи Ви пропустите до себе на об'єкти невстановлених осіб. То яким чином потрібно зробити огляд і не розкрити себе? Відповідно Ви будете знати імена ймовірних учасників аукціону, що порушує норми закону щодо розкриття пропозиції.
Четверте, враховуйте, що зараз війна і не забувайте про карантин - і чи є настільки необхідним, щоб зайвий раз Ваші і наші представники зустрічались, та наражали себе на небезпеку?
Вважаємо дану вимогу безпідставною, не правомірною, дискримінаційною та такою, що сприяє розвитку корупційних дій і зловживань. На підставі зазначеного вимагаємо виключити вимогу щодо огляду (ознайомлення) з об’єктом та внести відповідні зміни!
І наостанок, звертаємо ще увагу на те, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, встановила: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Розгорнути
Згорнути
По-друге, незрозуміло яким чином визначатиметься детальність ознайомлення з об’єктом охорони? Також незрозуміло чи необхідно попереджати Замовника про такий візит представника Учасника? Якщо непотрібно, то яким чином Замовник визначатиме чи був здійснений виїзд представника якогось конкретного учасника на місце надання послуг? Якщо є така необхідність, то попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, що вимагається відповідно до умов Тендерної документації, передбачає й спілкування та зустріч представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
По-третє, нагадуємо, що згідно процедури закупівель, імена учасників розкриваються ПІСЛЯ проведення аукціону (окрім міжнародних торгів), а якщо представник приїде на об’єкт, його звичайно запитають – хто він, навряд Ви дозволите пройти на об’єкт невідомій особі, може це потенційний злочинець? До того ж зараз війна і навряд-чи Ви пропустите до себе на об'єкти невстановлених осіб. То яким чином потрібно зробити огляд і не розкрити себе? Відповідно Ви будете знати імена ймовірних учасників аукціону, що порушує норми закону щодо розкриття пропозиції.
Четверте, враховуйте, що зараз війна і не забувайте про карантин - і чи є настільки необхідним, щоб зайвий раз Ваші і наші представники зустрічались, та наражали себе на небезпеку?
Вважаємо дану вимогу безпідставною, не правомірною, дискримінаційною та такою, що сприяє розвитку корупційних дій і зловживань. На підставі зазначеного вимагаємо виключити вимогу щодо огляду (ознайомлення) з об’єктом та внести відповідні зміни!
І наостанок, звертаємо ще увагу на те, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, встановила: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2022 12:07
Шановний Учасник! Ваша вимога до закупівлі розглянута і пиймається для внесення змін до тендерної документації, з повагою, уповноважена особа
Номер вимоги: UA-2022-09-27-004333-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 27 вересня 2022 16:59
Щодо медичних книжок
Просимо звернути Вашу увагу, що згідно Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559, професії "охоронник" немає в даному нормативно-правовому акті. Тому, по-перше, обов'язку мати саме медичні книжки немає (а Ви маєте розуміти, що якщо обов'язку немає, то це право; відповідно вимагати в учасника документ, який він має право отримати - є дискримінацією). По-друге, при влаштуванні на роботу працівники проходять медогляд і отримують довідку про стан здоров'я. Саме тому ми вимагаємо прибрати вимогу про медичні книжки, та якщо Ви так хочете бути впевнені у задовільному стані здоров'я охоронників - прописати вимогу надати медичну довідку про стан здоров'я та можливість виконувати професійні обов'язки; та внести відповідні зміни до документації!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2022 11:15
Шановний Учасник! Ваша вимога до закупівлі розглянута і приймається для внесення змін до тендерної документації. З повагою, уповноважена особа
Номер вимоги: UA-2022-09-27-004333-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 27 вересня 2022 17:12
Щодо аналогічного досвіду
Чому Ви дискримінуєте учасників по аналогічному договору? Якщо ми маємо досвід з охорони полігону, полів, фермерських господарств, то ми не можемо прийняти участь, бо це не об'єкти незавершеного будівництва? Чи це вимога для компанії, яка Вас постійно охороняє, бо такий досвід "слово у слово" буде тільки у них!? Є купа рішень АМКУ, де зазначено, що аналогічний - це досвід послуг охорони, а не якийсь об'єкт! Тому вимагаємо виключення вимоги про охорону саме об'єкту незавершеного будівництва на відкритій місцевості, інакше дана вимога буде оскаржена в АМКУ, що призведе до затягування процедури!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2022 10:34
Шановний Учасник! Ваша вимога до закупівлі розглянута і приймається для внесення змін до тендерної документації, з повагою уповноважена особа
Номер вимоги: UA-2022-09-27-004333-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 03 жовтня 2022 10:42
Щодо терміну "відкрита місцевість"
Доброго дня! Шановний Замовнику, ми вдячні Вам за зміни в документацію ,але маємо ще одна питання - Ви зазначаєте, що аналогічний досвід має бути на об'єкті відкритої місцевості, але ні документація, ні жоден Закон не містить визначення, що таке "відкрита місцевість"? Як учаснику підібрати пот рібний договір? Ми, наприклад, маємо досвід з охорони гуртожитків, які є нежитловими, знаходяться в аварійному стані і розташовані за межами населеного пункту, або маємо досвід з охорони об'єктів зв'язку (комплекс з будівлі, гаражів, вишок, амбарів і т.д.), це все великі території, і там є і охорона будівлі і патрулювання місцевості. Також чи підпадає під Ваше визначення військова частина? Але чи будуть ці договори підтвердженням згідно Вашої документації? Як ми маємо це визначити? Прохання роз'яснити, бо прочитавши Вашу вимогу, окрім полігонів та сміттєзвалищ нічого не спадає на думку, а такий досвід є далеко не у всіх. Надайте роз'яснення. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2022 14:56
Відповдно до довідки №3 додатку №3 Тендерної документації вимагається Учаснику надати за предметом закупівлі (в кількості не менш 1) договори та первинні документи на підтвердження належного виконання робіт і договірних зобов’язань. Під аналогічними договорами розуміється договори, предмет яких аналогічний предмету даної закупівлі, розташований на відкритій місцевості. Допускається надання аналогічного договору, який на даний час виконується.
Всі договори, надані Учасником у складі тендерної пропозиції з вимогами відповідно до п.1.1, 1.2 додатку 3 тендерної документації можуть бути підтвердженням як об’єкти-аналоги з обов’язковим наданням до них листів-відгуків від підприємств.
Всі договори, надані Учасником у складі тендерної пропозиції з вимогами відповідно до п.1.1, 1.2 додатку 3 тендерної документації можуть бути підтвердженням як об’єкти-аналоги з обов’язковим наданням до них листів-відгуків від підприємств.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2022 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ОХОРОННА КОМПАНІЯ ВЕЛЕС |
165 000,00
UAH з ПДВ
|
162 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Охоронна фірма "Атлант" |
187 000,00
UAH з ПДВ
|
187 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Могильний Олександр Іванович |
190 080,00
UAH з ПДВ
|
190 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІЗЛІ-ВАРТА" |
282 240,00
UAH з ПДВ
|
282 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ОХОРОННА КОМПАНІЯ ВЕЛЕС #44366134 |
Переможець |
162 900,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2022 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2022 16:39
|
Договір завдатку від 01.11.2022 полігон Велес.pdf | укладений |
04 листопада 2022 16:38
|
014-22-10 від 02.11.2022 Договір Полігон.pdf | укладений |
04 листопада 2022 16:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Фізична охорона об’єкту незавершеного будівництва «Будівництво полігону твердих побутових відходів №3 на землях Сонячної селищної ради, Запорізького району, Запорізької області» | 1 | послуга |
162 900,00
UAH
|