Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (обслуговування тривожної кнопки)
Очікувана вартість
248 440,00 UAH
UA-2022-09-27-003959-a ● 264bc8b8a93a4a53b88792bb1d0a36c5
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пітерська будинок 12 |
Контактна особа: |
Самойленко Євгенія Юріівна 380442423706 solomruo2423706@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2022 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2022 15:06 |
Очікувана вартість: | 248 440,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 242,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (обслуговування тривожної кнопки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2022 19:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2022 19:06 |
Протокол змін 18.11.2022.doc | |
18 листопада 2022 19:06 |
ТД Тривожна кнопка 2022_зі змінами 18.11.2022.doc |
18 листопада 2022 19:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 листопада 2022 19:06 |
Протокол змін 18.11.2022.doc
|
||||||
18 листопада 2022 19:06 |
ТД Тривожна кнопка 2022_зі змінами 18.11.2022.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
3 розряд
Дата подання: 30 вересня 2022 17:21
Дата відповіді: 04 жовтня 2022 15:23
Шановний замовнику! в тендерній документації прописано, що в тендерній пропозиції потрібно надати копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду. Яка кількість працівників повинна мати 3 розряд?
Відповідь: Доброго дня! Кількість працівників які повинні мати 3 розряд складає не менше 50 охоронців.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-27-003959-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:37757055
Дата подання: 30 вересня 2022 17:34
Дискримінаційні вимоги.
1. Відповідно до вимог тендерної документації учасники повинні надати копію документу (дозволу) виданого власнику транспортних засобів уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) з потужністю передавача не менше 15 Вт. Чому саме власнику машин? Якщо ми орендуємо машини і самі встановлюємо радіоелектронні засоби на них, то як власник може надати на них документи? Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та зхмінити трактування з: "виданого власнику транспортних засобів" на " виданого учаснику на транспортні засоби".
2. Відповідно до вимог тендерної документації учасники повинні надати документальне підтвердження наявності в персоналу охорони нагрудних відеореєстраторів як допоміжний засіб запобігання протиправним діям з обов'язковим оприлюдненням на об'єкті, що охороняється, інформації про здійснення таких заходів (не менше 50 штук). Навіщо потрібні нагрудні відеореєстратори в кількості 50 штук, якщо у Вас закупівля технічної охорони? Просимо прибрати незрозумілу вимогу з тендерної документації.
3. Відповідно до вимог тендерної документації учасники повинні надати довідку в довільній формі довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (охоронників, електромонтерів) суб’єкта охоронної діяльності, які безпосередньо пов’язані з організацією та наданням послуг і мають необхідні знання та досвід роботи (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація (з зазначення розряду), стажу роботи), складеною за формою (Додаток № 6 до тендерної документації) у кількості не менше 50 охоронців. Навіщо замовнику 50 охоронців, якщо у нього закупівля техні9чної охорони? Так наявність електромонтерів обов'язкова, також наявність екіпажу груп ГШР (на одну машину 2 чоловіки), але наявніть 50 охоронців взагалі незрозуміла вимога. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати незрозумілу ювимогу щодо наявності 50 охоронців.
На підставі вищезазначеного просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної дозкументації, в противному випадку ми будемо змушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
2. Відповідно до вимог тендерної документації учасники повинні надати документальне підтвердження наявності в персоналу охорони нагрудних відеореєстраторів як допоміжний засіб запобігання протиправним діям з обов'язковим оприлюдненням на об'єкті, що охороняється, інформації про здійснення таких заходів (не менше 50 штук). Навіщо потрібні нагрудні відеореєстратори в кількості 50 штук, якщо у Вас закупівля технічної охорони? Просимо прибрати незрозумілу вимогу з тендерної документації.
3. Відповідно до вимог тендерної документації учасники повинні надати довідку в довільній формі довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (охоронників, електромонтерів) суб’єкта охоронної діяльності, які безпосередньо пов’язані з організацією та наданням послуг і мають необхідні знання та досвід роботи (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація (з зазначення розряду), стажу роботи), складеною за формою (Додаток № 6 до тендерної документації) у кількості не менше 50 охоронців. Навіщо замовнику 50 охоронців, якщо у нього закупівля техні9чної охорони? Так наявність електромонтерів обов'язкова, також наявність екіпажу груп ГШР (на одну машину 2 чоловіки), але наявніть 50 охоронців взагалі незрозуміла вимога. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати незрозумілу ювимогу щодо наявності 50 охоронців.
На підставі вищезазначеного просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної дозкументації, в противному випадку ми будемо змушені звернутися до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 жовтня 2022 15:36
Доброго дня, Шановний Учаснику! Стососвно питання першого - до тендерної документації в найближчий час буде внесено зміни. Питання друге - Враховуючи змінний графік роботи до якого відноситься робота протягом доби — цілодобове чергування, надання працівникам щорічної оплачуваної відпустки, яке закріплене статтею 45 Конституції України, замовником визначено мінімальну кількість охоронців для підтвердження кваліфікаційних вимог та підтвердженням їх наявності, які можуть бути залучені для забезпечення надання якісних послуг у кількості 50 охоронців. Також кількість охоронців зумовлене кількістю закладів та послуг які передбачають виїзд груп швидкого реагування (ГШР) на сигнал «ТРИВОГА». Питання третє - Звертаємо увагу на те, що предметом закупівлі є ДК 021-2015 код 79710000-4 охоронні послуги (обслуговування тривожної кнопки), які передбачають виїзд груп швидкого реагування (ГШР) на сигнал «ТРИВОГА». Враховуючи мінімальну кількість охоронців відповідно до кваліфікаційних вимог, які будуть залучені для виконання умов договору, персонал охорони має бути забезпечений обладнанням в якості допоміжного засобу запобігання протиправним діям які фіксуються з обов'язковим оприлюдненням на об'єкті, що охороняється.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-09-27-003959-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:37757055
Дата подання: 07 жовтня 2022 16:11
Дата подання: 07 жовтня 2022 16:11
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 жовтня 2022 15:14
рішення від 12.10.2022 № 6184.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2022 15:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.10.2022 № 6369.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2022 11:58
рішення від 20.10.2022 № 6369.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2022 13:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель No 6369-р/пк-пз від 20.10.2022 стосовно внесення змін в процедурі закупівлі ДК 021-2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (обслуговування тривожної кнопки). виконано.
Дата виконання рішення замовником: 18 листопада 2022 19:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2022 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в м. Києві |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
10 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГУАРД-ОХОРОНА" |
239 400,00
UAH з ПДВ
|
54 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "А1 ОХОРОНА" |
140 400,00
UAH з ПДВ
|
89 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" |
246 991,68
UAH з ПДВ
|
89 964,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019" |
247 320,00
UAH з ПДВ
|
247 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в м. Києві #40109147 |
Відхилено |
10 800,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2022 16:29
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 листопада 2022 00:00
|
ТОВ "ГУАРД-ОХОРОНА" #43294441 |
Відхилено |
54 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2022 18:58
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 грудня 2022 00:00
|
ТОВ "А1 ОХОРОНА" #37757055 |
Очікує рішення |
89 960,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2022 18:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2022 09:08
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 грудня 2022 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 січня 2023 15:32 |
Кінець періоду оскарження: | 13 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 13 січня 2023 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до доведених коштів на 2022 рік місцевого бюджету Управлінню освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації було виділено кошти на закупівлю ДК 021-2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (обслуговування тривожної кнопки). Водночас, бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року та закінчується 31 грудня поточного року. У зв’язку з вище зазначеним слід відмінити закупівлю ДК 021-2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (обслуговування тривожної кнопки) на підставі п. 1 ч. 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг на 2022 рік. |
Документи:
02 січня 2023 15:32
|
Електронний підпис |
02 січня 2023 15:31
|
SCAN_20230102_153038090.pdf |