Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Конверт поштовий С65, пакет поштовий формату С4, конверт поштовий формату С5)
Очікувана вартість
61 620,00 UAH
UA-2022-09-27-002852-a c9b35c1ad797462e9034381e4ca4094d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Гуща

+380986590623 orhideona@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ
Код ЄДРПОУ: 39816845
Вебсайт: https://dsbt.gov.ua
Місцезнаходження: 03135, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, 14
Контактна особа: Ольга Гуща
+380986590623
orhideona@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Одним із таких винятків для проведення переговорної процедури відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
На підставі вищевикладеного та з урахуванням того, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій (ID: UA-2022-09-05-003863-a, ID: UA-2022-08-17-002815-a) є доцільним проведення переговорної процедури закупівлі за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Конверт поштовий С65, пакет поштовий формату C4, конверт поштовий формату C5)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2022 11:03
Оскарження наміру укласти договір: 08 жовтня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59000 штуки
ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Конверт поштовий С65, пакет поштовий формату С4, конверт поштовий формату С5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі в національній валюті України - гривня, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної, товаро - транспортної накладної тощо), наданих Покупцю при оформленні поставки та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

27 вересня 2022 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2022 10:59
9. Відомості ЄДРПОУ.pdf
27 вересня 2022 10:59
4. Витяг ПДВ .pdf
27 вересня 2022 10:59
10. Виписка.pdf
27 вересня 2022 10:59
2. Витяг ЄДР 08.08.pdf
27 вересня 2022 10:59
Протокол (1).pdf
27 вересня 2022 10:59
5. Опис державного реєстратора.pdf
27 вересня 2022 10:59
3. наказ + протокол загальних зборів .pdf
27 вересня 2022 10:59
0298_220920225017_001.pdf
27 вересня 2022 10:59
Договір_поставки_конвертів_переговорна.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБЛАНКОВИДАВ"
#36002620
Переможець 61 620,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2022 11:03

Документи

27 вересня 2022 11:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2022 11:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБЛАНКОВИДАВ"
#36002620
61 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2022 11:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 15:23
ТОВ УКРБЛАНКВИДАВ 61 620.00 .docx укладений
17 січня 2023 15:23
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2022 09:59
договір. конверти.pdf укладений
12 жовтня 2022 09:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 61 620,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 270,00 UAH)