Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Конверт поштовий С65, пакет поштовий формату С4, конверт поштовий формату С5)
Очікувана вартість
61 620,00 UAH
UA-2022-09-27-002852-a ● c9b35c1ad797462e9034381e4ca4094d
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39816845 |
Вебсайт: | https://dsbt.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03135, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, 14 |
Контактна особа: |
Ольга Гуща +380986590623 orhideona@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Одним із таких винятків для проведення переговорної процедури відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
На підставі вищевикладеного та з урахуванням того, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій (ID: UA-2022-09-05-003863-a, ID: UA-2022-08-17-002815-a) є доцільним проведення переговорної процедури закупівлі за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Конверт поштовий С65, пакет поштовий формату C4, конверт поштовий формату C5)
Одним із таких винятків для проведення переговорної процедури відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
На підставі вищевикладеного та з урахуванням того, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій (ID: UA-2022-09-05-003863-a, ID: UA-2022-08-17-002815-a) є доцільним проведення переговорної процедури закупівлі за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Конверт поштовий С65, пакет поштовий формату C4, конверт поштовий формату C5)
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2022 11:03 |
Оскарження наміру укласти договір: | 08 жовтня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59000 штуки
ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Конверт поштовий С65, пакет поштовий формату С4, конверт поштовий формату С5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03113, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі в національній валюті України - гривня, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної, товаро - транспортної накладної тощо), наданих Покупцю при оформленні поставки та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
27 вересня 2022 11:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2022 10:59 |
9. Відомості ЄДРПОУ.pdf | |
27 вересня 2022 10:59 |
4. Витяг ПДВ .pdf | |
27 вересня 2022 10:59 |
10. Виписка.pdf | |
27 вересня 2022 10:59 |
2. Витяг ЄДР 08.08.pdf | |
27 вересня 2022 10:59 |
Протокол (1).pdf | |
27 вересня 2022 10:59 |
5. Опис державного реєстратора.pdf | |
27 вересня 2022 10:59 |
3. наказ + протокол загальних зборів .pdf | |
27 вересня 2022 10:59 |
0298_220920225017_001.pdf | |
27 вересня 2022 10:59 |
Договір_поставки_конвертів_переговорна.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБЛАНКОВИДАВ" #36002620 |
Переможець |
61 620,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2022 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 15:23
|
ТОВ УКРБЛАНКВИДАВ 61 620.00 .docx | укладений |
17 січня 2023 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2022 09:59
|
договір. конверти.pdf | укладений |
12 жовтня 2022 09:58
|