Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
автобус спеціалізований для перевезення школярів, виконання 3 ЕТАЛОН А 08116Ш (ДК 021:2015 – 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб)
Очікувана вартість
10 800 000,00 UAH
UA-2022-09-26-011200-a ● e154d2aed77d455eb607bff54d420904
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44069297 |
Місцезнаходження: | 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, вул.Львівська, будинок 23 |
Контактна особа: |
Літус Ольга Василівна 380967803548 osvitayavoriv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2022 19:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2022 12:57 |
Очікувана вартість: | 10 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
автобус спеціалізований для перевезення школярів, виконання 3 ЕТАЛОН А 08116Ш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81000, Україна, Львівська область, м. Яворів, вул.Львівська, будинок 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 листопада 2022
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня отримання товару Замовником | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2022 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2022 16:55 |
проект договору автобуси нова редакція.docx | |
29 вересня 2022 16:55 |
автобус 2022 нова редакція.doc |
29 вересня 2022 16:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 вересня 2022 16:55 |
проект договору автобуси нова редакція.docx
|
|||
29 вересня 2022 16:55 |
автобус 2022 нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-26-011200-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007", Код ЄДРПОУ:35891028
Дата подання: 30 вересня 2022 16:19
Дискримінаційні вимоги до предмета закупівлі
Ми маємо намір стати учасником спрощеної закупівлі 4 (чотири) шкільних автобусів, що оголошений відділом освіти Яворівської міської ради Львівської області(далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-26-011200-a, з пропозицією закупівлі шкільних автобусів українських виробників ЗАЗ, БОГДАН, ATAMAN.
Проте, оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачені вимоги, які виключають коло потенційних учасників закупівлі, даючи змогу прийняти участь тільки тим учасникам, які пропонують шкільні автобуси ЕТАЛОН із самою найдешевшою модифікацією, за найвищим бюджетом закупівлі в 2022 році, та унеможливлюють нашу участь у тендері, а саме: у Додатку № 2, що має назву «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
предмета закупівлі» документації, Замовником визначено вимоги:
1. "автобус повинен мати не менше 27 місць для школярів";
2. "автобус повинен мати не менше 3 місць для супроводжуючих осіб";
3. "автобус повинен мати об’єм двигуна не менше 5759 см. куб.";
4. "автобус повинен мати задню підвіску ресорну";
Дані вимоги у документації не відповідає вимогам встановленим до шкільних автобусів національним стандартом - ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги».
В сукупності, зазначеним вимогам не відповідає жоден шкільний автобус з тих, що ми можемо запропонувати, а саме: ЗАЗ, БОГДАН, ATAMAN.
Антимонопольним комітетом України було направлено Міністерству освіти і науки України обов’язкові для застосування при проведенні закупівель Рекомендації від 01.06.2021 р. № 16-рк стосовно недопущення встановлення в технічній специфікації тендерної документації при закупівлі шкільних автобусів вимог, не передбачених національними стандартами України.
Вказаними рекомендаціями, зокрема, було зазначено, що встановлення в тендерній документації вимог до технічних параметрів шкільного автобуса, не передбачених ДСТУ 7013:2009, є дискримінаційною умовою для учасників у тендерній документації Замовників, складеній під технічні параметри шкільних автобусів певного виробника, що призводить до значного звуження кола учасників закупівлі.
Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні підтверджує, що наявність такої вимоги в документації є дискримінацією, а саме рішення № 15785-р/пк-пз від 12.07.2021.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що в спрощеній закупівлі оголошеній Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (UA-2022-09-23-004667-a) було встановлено дискримінаційну вимогу, проте замовник вніс зміни та вилучив вимогу з документації, врахувавши рекомендації АМКУ та вимоги ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги».
Враховуючи викладене вище, прошу Вас внести зміни до документації та викласти її таким чином, щоб вона не містила дискримінаційних вимог для жодного з виробників шкільних автобусів в Україні і відповідала ДСТУ 7013-2009.
У разі незадоволення цієї вимоги залишаємо за собою право на звернення до відповідних органів, на яких покладено контроль за дотриманням законодавства в сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Проте, оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачені вимоги, які виключають коло потенційних учасників закупівлі, даючи змогу прийняти участь тільки тим учасникам, які пропонують шкільні автобуси ЕТАЛОН із самою найдешевшою модифікацією, за найвищим бюджетом закупівлі в 2022 році, та унеможливлюють нашу участь у тендері, а саме: у Додатку № 2, що має назву «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
предмета закупівлі» документації, Замовником визначено вимоги:
1. "автобус повинен мати не менше 27 місць для школярів";
2. "автобус повинен мати не менше 3 місць для супроводжуючих осіб";
3. "автобус повинен мати об’єм двигуна не менше 5759 см. куб.";
4. "автобус повинен мати задню підвіску ресорну";
Дані вимоги у документації не відповідає вимогам встановленим до шкільних автобусів національним стандартом - ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги».
В сукупності, зазначеним вимогам не відповідає жоден шкільний автобус з тих, що ми можемо запропонувати, а саме: ЗАЗ, БОГДАН, ATAMAN.
Антимонопольним комітетом України було направлено Міністерству освіти і науки України обов’язкові для застосування при проведенні закупівель Рекомендації від 01.06.2021 р. № 16-рк стосовно недопущення встановлення в технічній специфікації тендерної документації при закупівлі шкільних автобусів вимог, не передбачених національними стандартами України.
Вказаними рекомендаціями, зокрема, було зазначено, що встановлення в тендерній документації вимог до технічних параметрів шкільного автобуса, не передбачених ДСТУ 7013:2009, є дискримінаційною умовою для учасників у тендерній документації Замовників, складеній під технічні параметри шкільних автобусів певного виробника, що призводить до значного звуження кола учасників закупівлі.
Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні підтверджує, що наявність такої вимоги в документації є дискримінацією, а саме рішення № 15785-р/пк-пз від 12.07.2021.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що в спрощеній закупівлі оголошеній Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (UA-2022-09-23-004667-a) було встановлено дискримінаційну вимогу, проте замовник вніс зміни та вилучив вимогу з документації, врахувавши рекомендації АМКУ та вимоги ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги».
Враховуючи викладене вище, прошу Вас внести зміни до документації та викласти її таким чином, щоб вона не містила дискримінаційних вимог для жодного з виробників шкільних автобусів в Україні і відповідала ДСТУ 7013-2009.
У разі незадоволення цієї вимоги залишаємо за собою право на звернення до відповідних органів, на яких покладено контроль за дотриманням законодавства в сфері публічних закупівель.
Скасована
Дата: 30 вересня 2022 16:23
Причина: вимога
Номер вимоги: UA-2022-09-26-011200-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007", Код ЄДРПОУ:35891028
Дата подання: 30 вересня 2022 16:26
Шкільні автобуси
Ми маємо намір стати учасником спрощеної закупівлі 4 (чотири) шкільних автобусів, що оголошений відділом освіти Яворівської міської ради Львівської області(далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-26-011200-a, з пропозицією закупівлі шкільних автобусів українських виробників ЗАЗ, БОГДАН, ATAMAN. Проте, оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачені вимоги, які виключають коло потенційних учасників закупівлі, даючи змогу прийняти участь тільки тим учасникам, які пропонують шкільні автобуси ЕТАЛОН із самою найдешевшою модифікацією, за найвищим бюджетом закупівлі в 2022 році, та унеможливлюють нашу участь у тендері, а саме: у Додатку № 2, що має назву «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» документації, Замовником визначено вимоги: 1. "автобус повинен мати не менше 27 місць для школярів"; 2. "автобус повинен мати не менше 3 місць для супроводжуючих осіб"; 3. "автобус повинен мати об’єм двигуна не менше 5759 см. куб."; 4. "автобус повинен мати задню підвіску ресорну"; Дані вимоги у документації не відповідає вимогам встановленим до шкільних автобусів національним стандартом - ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги». В сукупності, зазначеним вимогам не відповідає жоден шкільний автобус з тих, що ми можемо запропонувати, а саме: ЗАЗ, БОГДАН, ATAMAN. Антимонопольним комітетом України було направлено Міністерству освіти і науки України обов’язкові для застосування при проведенні закупівель Рекомендації від 01.06.2021 р. № 16-рк стосовно недопущення встановлення в технічній специфікації тендерної документації при закупівлі шкільних автобусів вимог, не передбачених національними стандартами України. Вказаними рекомендаціями, зокрема, було зазначено, що встановлення в тендерній документації вимог до технічних параметрів шкільного автобуса, не передбачених ДСТУ 7013:2009, є дискримінаційною умовою для учасників у тендерній документації Замовників, складеній під технічні параметри шкільних автобусів певного виробника, що призводить до значного звуження кола учасників закупівлі. Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні підтверджує, що наявність такої вимоги в документації є дискримінацією, а саме рішення № 15785-р/пк-пз від 12.07.2021. Додатково звертаємо Вашу увагу, що в спрощеній закупівлі оголошеній Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (UA-2022-09-23-004667-a) було встановлено дискримінаційну вимогу, проте замовник вніс зміни та вилучив вимогу з документації, врахувавши рекомендації АМКУ та вимоги ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги». Враховуючи викладене вище, прошу Вас внести зміни до документації та викласти її таким чином, щоб вона не містила дискримінаційних вимог для жодного з виробників шкільних автобусів в Україні і відповідала ДСТУ 7013-2009. У разі незадоволення цієї вимоги залишаємо за собою право на звернення до відповідних органів, на яких покладено контроль за дотриманням законодавства в сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 вересня 2022 18:19
Шановний учаснику, згідно п. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто це право, а не обов’язок замовника, відповідно замовник має право конкретно вказати назву предмета закупівлі.
Поняття «еквівалент» та «аналог» в законі «Про публічні закупівлі» не визначено та згідно роз’яснень в листі МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 "Щодо спрощених закупівель" замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, тобто замовник сам визначає, що є еквівалентом, а що є аналогом. Дякуємо за запитання, запрошуємо до участі в закупівлі.
Поняття «еквівалент» та «аналог» в законі «Про публічні закупівлі» не визначено та згідно роз’яснень в листі МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 "Щодо спрощених закупівель" замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, тобто замовник сам визначає, що є еквівалентом, а що є аналогом. Дякуємо за запитання, запрошуємо до участі в закупівлі.
Номер вимоги: UA-2022-09-26-011200-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007", Код ЄДРПОУ:35891028
Дата подання: 30 вересня 2022 23:46
Дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі
Висновком відповіді Замовника на попередню вимогу є ставлення Замовника до відповідального та економного використання державних коштів під час військового стану в Україні. Із відповіді Замовника вбачається що вимогам замовника відповідає примарний еквівалент товару, якого насправді не існує, тому що всі інші шкільні автобуси, які виробляються в Україні (ЗАЗ, БОГДАН, АТАМАN) не відповідають в сукупності всім технічним вимогам Замовнка до предмету закупівлі, а отже якщо будуть запропоновані в пропозоциції, то будуть відхилені, так як не відповідають вимогам до предмету закупівлі. В таких діях Замовника, а саме небажання враховувати вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" вбачається корупційна складова, так як автобуси інших виробників, а саме ЗАЗ, ATAMAN та БОГДАН значно дешевше (по аналізу закупівель шкільних автобусів в 2022 році) за бюджет закупівлі Замовника в розранку на одну одиницю.
Наполегливо вимагаємо внести зміни до технічних вимог до предмету закупівлі в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та виключити дискримінаційні вимоги.
У випадку незадоволення нашої вимоги залишаємо за собою право звернення в контролючі органи
Розгорнути
Згорнути
Наполегливо вимагаємо внести зміни до технічних вимог до предмету закупівлі в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та виключити дискримінаційні вимоги.
У випадку незадоволення нашої вимоги залишаємо за собою право звернення в контролючі органи
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2022 21:21
Доброго дня, ми вельми вдячні за особливе ставлення до нашої закупівлі, але повідомляємо наступне, про економію коштів без проведення закупівлі говорити неможливо. Щодо вибору технічних характеристик транспортного засобу керувались наступним:
Відповідно до статті 19 Закону України “Про охорону дитинства” кожна дитина має право на освіту. Держава гарантує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; надання державних стипендій та пільг учням і студентам цих закладів у порядку, встановленому законодавством України.
Отже, ми насамперед маємо надати доступність отримувачам освіти та забезпечити безперебійність у наданні освітніх послуг.
Транспортні засоби виробника ЗАЗ не містять каталога з запасними частинами, що унеможливлює підбір запасних частин, відсутні склади у західній Україні і поставка запасних частин можлива через 2-3 неділі та вартість яких буде значно вища, що супроводжує додаткові витрати бюджетних коштів та затримку у довезенні наших дітей вчасно.
Автобуси ATAMAN характеризуються низькою корозостійкістю кузова, а також відсутністю захисних кожухів на задній дисковій гальмівній системи, що спричиняє руйнування супортів та створення аварійних ситуацій. Життя і безпека дітей насамперед. Також додатково повідомляємо, що вартість супортів в Україні коливається в районі 20 тис. грн і терміни поставки до 2 місяців. В подальшому також призведе до вкладення додаткових бюджетних коштів.
Автобуси Богдан не було внесено, так як засновником виробника
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД №1" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "БОГДАН МОТОРС є ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "БОГДАН МОТОРС" та з 23.07.2021 — Внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
З вище вказаного, керуючись насамперед безпекою здобувачів освіти та забезпеченням безперебійної освіти ми зупинили рішення саме на даному автобусі, та повторно повідомляємо, що керуючись п. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» порушення в оголошенні даної закупівлі відсутні.
Відповідно до статті 19 Закону України “Про охорону дитинства” кожна дитина має право на освіту. Держава гарантує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; надання державних стипендій та пільг учням і студентам цих закладів у порядку, встановленому законодавством України.
Отже, ми насамперед маємо надати доступність отримувачам освіти та забезпечити безперебійність у наданні освітніх послуг.
Транспортні засоби виробника ЗАЗ не містять каталога з запасними частинами, що унеможливлює підбір запасних частин, відсутні склади у західній Україні і поставка запасних частин можлива через 2-3 неділі та вартість яких буде значно вища, що супроводжує додаткові витрати бюджетних коштів та затримку у довезенні наших дітей вчасно.
Автобуси ATAMAN характеризуються низькою корозостійкістю кузова, а також відсутністю захисних кожухів на задній дисковій гальмівній системи, що спричиняє руйнування супортів та створення аварійних ситуацій. Життя і безпека дітей насамперед. Також додатково повідомляємо, що вартість супортів в Україні коливається в районі 20 тис. грн і терміни поставки до 2 місяців. В подальшому також призведе до вкладення додаткових бюджетних коштів.
Автобуси Богдан не було внесено, так як засновником виробника
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД №1" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "БОГДАН МОТОРС є ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "БОГДАН МОТОРС" та з 23.07.2021 — Внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
З вище вказаного, керуючись насамперед безпекою здобувачів освіти та забезпеченням безперебійної освіти ми зупинили рішення саме на даному автобусі, та повторно повідомляємо, що керуючись п. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» порушення в оголошенні даної закупівлі відсутні.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАК - БАС" #41894173 |
Відхилено |
10 800 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2022 15:45
|
ТОВ НОВА БУС #39444791 |
Переможець |
10 800 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2022 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2022 14:37
|
ТОВ Нова Бус про надання калькуляції.pdf | укладений |
16 листопада 2022 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2022 11:10
|
договір №211 автобус.pdf | укладений |
18 жовтня 2022 11:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
автобус спеціалізований для перевезення школярів, виконання 3 ЕТАЛОН А 08116Ш | 4 | штуки |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|