Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт підвальних приміщень з метою облаштування найпростішого укриття в будівлі Гатненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, за адресою: вул. Космонавтів, 1 в с. Гатне, Фастівського району, Київської області
Очікувана вартість
11 170 142,40 UAH
UA-2022-09-26-011133-a 4478a6d0f6db4146bba8c228cf7ae6b4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Ганна Ігорівна

+380442510015 gatnianska.zosh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гатненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Фастівського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 19420226
Місцезнаходження: 08160, Україна , Київська обл., Гатне, вул. Космонавтів, 1
Контактна особа: Шевчук Ганна Ігорівна
+380442510015
gatnianska.zosh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2022 19:19
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2022 19:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2022 19:24
Очікувана вартість: 11 170 142,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 850,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт підвальних приміщень з метою облаштування найпростішого укриття в будівлі Гатненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, за адресою: вул. Космонавтів, 1 в с. Гатне, Фастівського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08160, Україна, Київська область, Гатне, Космонавтів 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 90 Банківські 30
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2022 19:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2022 19:20
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит на інформацію
Дата подання: 28 вересня 2022 23:44
Дата відповіді: 29 вересня 2022 20:25
Шановний Замовнику! В Додатку 1 Технічні вимоги до предмета закупівлі, відсутня інформація щодо експлуатаційно-технічних та інших характеристик матеріалів, обладнання та агрегатів. На приклад: Монтаж обладнання 4 Установлення вентиляторів осьових масою до 0,025 т 5 Установлення агрегатів повітряно-опалювальних масою до 0,25 т Побутова каналізація 28 Монтаж насоса відцентрового для перекачування молочних продуктів [у складі лінії виробництва вершкового масла] Відсутність даної інформації унеможливлює підготовку конкурентно-спроможної цінової пропозиції, що порушує права учасників та натякає на непрозорість даного тендеру. Надайте цю інформацію та внесіть зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
У відповідності до частини четвертої статті 23 Закону України про публічні закупівлі "Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні: марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання , чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження або спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз - "або еквівалент". В технічних вимогах предмета закупівлі визначений чіткий перелік робіт, які потрібно виконати при проведенні поточного ремонту підвальних приміщень з метою облаштування найпростішого укриття в будівлі Гатненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, за адресою: вул. Космонавтів, 1 в с. Гатне, Фастівського району, Київської області. У відповідності до пункту 1.13 Оголошення - "Учасником необхідно провести огляд об'єкту та по результатам огляду у відповідності до технічних вимог предмета закупівлі, визначити вид матеріалів та обладнання, для підготовки цінової пропозиції.
Запитання по вимогам
Дата подання: 28 вересня 2022 23:47
Дата відповіді: 29 вересня 2022 21:38
Шановний Замовнику! Додаток 2 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, містить вимогу про надання наступних документів: 1.10. Копію сертифікату на систему менеджменту якості, що відповідає міжнародним стандартам ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») стосовно: - діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії - діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту - організації будівництва будівель - будівництва житлових і нежитлових будівель Документ має бути дійсний на момент подання оголошення 1.11. Копію сертифікату на систему екологічного менеджменту, що відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування») стосовно: - діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії - діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту - організації будівництва будівель - будівництва житлових і нежитлових будівель, чинний на дату оголошення. Скажіть, чому сертифікати ISO мають містити «- діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту»? та яким чином це має відношення до поточного ремонту підвальних приміщень? Просимо внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
ISO - насамперед це система менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції, або надання послуг .Тобто, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та прийняти найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якість продукції або на якість надання послуг. Також сертифікати ISO , які несуть з собою різні серії стандартів та настанов, які саме призначені - економічному менеджменту. Сертифікати такого рівня формують вимоги до економічного середовища підприємства. Потребою замовника є не тільки наявність сертифікатів ISO, але і діяльність у сфері бухгалтерського обліку , а саме дотримання Міжнародних стандартів бухгалтерського обліку та відповідно проведення в таких підприємствах незалежного аудиту відповідно видам діяльності учасника.
Запитання по договору
Дата подання: 28 вересня 2022 23:48
Дата відповіді: 29 вересня 2022 23:01
Шановний Замовнику! Додаток 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, містить наступну інформацію: «…V. Надання послуг 5.3. Поточний ремонт виконується Виконавцем відповідно до вимог експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації та нормативних документів.» Відповідно до ст. 877 Цивільний кодекс України від 16.01.2003 р. № 435-IV «1. Підрядник зобов’язаний здійснювати будівництво та пов’язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які пред’являються до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт…». Проектна документація, що розроблена згідно з Державними будівельними нормами України А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації». Просимо внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Закон про "Публічні закупівлі" визначає, що роботи - це розроблення проектної документації на об'єкти будівництва ,поточний ремонт це не об’єкт будівництва, а роботи на об’єкті будівництва.
Тому, розроблення проектної документації на поточний ремонт визначається просто як послуга. Для поточного ремонту не характерне розроблення проектної документації. Для визначення робіт поточного ремонту частіше використовується не проектна документація, а дефектний Акт.
Запитання по договору
Дата подання: 28 вересня 2022 23:49
Дата відповіді: 29 вересня 2022 22:23
Шановний Замовнику! Додаток 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, містить наступну інформацію: «…V. Надання послуг 5.6. Гарантійні строки на виконані ремонтні роботи зазначаються в Актах.» Відповідно до п.4.3. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ «Розрахунки за виконані роботи, вартості раніше виконаних робіт, здійснюються Замовником на підставі підписаних Сторонами Актів форми КБ-2в, КБ-3…». В Акті приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), що виготовляється програмним комплексом АВК, технологічно не передбачено надання гарантійних строків на виконанні роботи. Зазвичай гарантійні строки на виконані роботи прописуються окремим розділом в договорі. Просимо внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Під час взаєморозрахунків за виконані роботи між замовниками та виконавцями робіт з будівництва, що здійснюється за кошти державного та місцевих бюджетів, застосування вище зазначених в питанні форм для первинної облікової документації є обов'язковим, відповідно Наказу №554.
Будівельні організації зобов'язані оформляти первинні документи за формами КБ-2в та КБ -3.
Гарантійні зобов'язання (строки) виникають у будь-якого суб'єкта господарювання, який реалізує продукцію, товари, роботи або послуги, незалежно від того, встановлено на такий товар гарантійний строк чи ні. Замовником законодавчо закріплено право на отримання продукції, товарів, послуг належної якості.
Відповідно учасник зобов'язаний надати замовнику належну інформацію по виконанні робіт, вартості та якості послуг, що відображаються у Актах форми КБ - 2в та КБ -3.
Дискримінація учасника
Дата подання: 29 вересня 2022 23:40
Дата відповіді: 30 вересня 2022 09:49
Шановний Замовнику! Додаток 2 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, містить вимогу про надання наступних документів: 1.10. Копію сертифікату на систему менеджменту якості, що відповідає міжнародним стандартам ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») стосовно: - діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії - діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту - організації будівництва будівель - будівництва житлових і нежитлових будівель Документ має бути дійсний на момент подання оголошення 1.11. Копію сертифікату на систему екологічного менеджменту, що відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування») стосовно: - діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії - діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту - організації будівництва будівель - будівництва житлових і нежитлових будівель, чинний на дату оголошення. Стандарт «- діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту» не має жодного відношення до предмету закупівлі «Поточний ремонт підвальних приміщень з метою облаштування найпростішого укриття в будівлі Гатненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, за адресою: вул. Космонавтів, 1 в с. Гатне, Фастівського району, Київської області». Замовник має право в тендерній документації вимагати сертифікати ISO що відносяться до економічної діяльності участника (КВЕД-2010). Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Вимога щодо надання учасником у складі пропозиції чинних сертифікатів на підтвердження відповідності вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) , ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління.
Відповідно до предмету закупівлі, виданого на ім’я Учасника. Хоча отримання даного сертифікату є дійсно правом учасника, але це не позбавляє його можливості отримати сертифікат у добровільному порядку для того, щоб дотриматися умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
У цих стандартів установлено додаткові вимоги до систем управління якістю, у інших зазначено тільки «настанови» щодо застосування цього стандарту в конкретній галузі. Всі вимоги стандартів в сфері застосування – є загальними.
Зазначені вимоги П.1.10 – 1.11 є «примірними». Кожен учасник готуючи перелік документів ,які вказані в оголошенні, орієнтується саме на свою діяльність. Стандарти ISO несуть рекомендаційний характер , щодо покращення діяльності організації підприємства .
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2022 19:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛТАНА" 10 998 085,61
UAH з ПДВ
10 998 085,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2022 10:11
Електронний підпис
04 жовтня 2022 18:07
п.11_гарантія_ел.zip
04 жовтня 2022 18:07
Додаток2_п.1.1_витягЄДР.pdf
04 жовтня 2022 18:07
Додаток2_п.1.5_Статут.pdf
04 жовтня 2022 18:07
Додаток2_п.1.2_витягПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛТАНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛТАНА"
#39371074
Переможець 10 998 085,61
UAH з ПДВ
11 жовтня 2022 19:46

Документи

11 жовтня 2022 19:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2022 19:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛТАНА"
#39371074
10 998 085,61
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2022 19:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2023 13:17
Дод Угода 6.pdf зміни до договору
02 травня 2023 13:15
Електронний підпис укладений
31 березня 2023 11:00
ДУ 5 Алтана.pdf зміни до договору
31 березня 2023 10:58
Дод.Угода 2.pdf зміни до договору
02 січня 2023 12:18
Електронний підпис укладений
21 листопада 2022 20:38
дод угода 2.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 20:12
19 10 скан.pdf зміни до договору
19 жовтня 2022 16:53
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2022 18:28
14.10.pdf укладений
14 жовтня 2022 18:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оновлена інформація по Договору
Номер договору про закупівлю: 14-10/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-10/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 14-10/22
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку запровадження та продовження воєнного стану та у звязку із систематичними обстрілами енергетичної інфраструктури, що спричиняє аварійні, стабілізаційні і планові відключення електроенергії на обєкті, що в свою чергу впливає на строки та саму можливість виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 14-10/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звя'зку із відсутністю у достатніх об'ємах будівельних матеріалів, техніки та кваліфікованого персоналу у звя'зку з мобілізацією, що в свою чергу впливає на строки та саму можливість виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 14-10/22
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 14-10/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML