Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сортувальне обладнання
Очікувана вартість
164 573 600,00 UAH
UA-2022-09-26-010466-a 0a743a44f21f44b0a74b938b1af58e14
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анісіфорова Світлана Анатоліївна

380504110057 anisiforova-sa@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Анісіфорова Світлана Анатоліївна
380504110057
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2022 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 164 573 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 822 868,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає від учасника забезпечення пропозиції – банківську гарантію у вигляді електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Форма банківської гарантії наведена у Додатку 6 до документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення пропозиції: 822 868,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення пропозиції, банківські реквізити Замовника детально визначені в пунктах 2 та 3 розділу ІІI цієї документації. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 822868 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 3% (три) відсотки ціни Договору, з урахуванням умов п.п. 8.8.1. Договору. Детальна інформація щодо умов забезпечення виконання договору наведена у документації спрощеної закупівлі (вимогах до предмету закупівлі) та проєкті договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року N 169 зі змінами. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки пропозицій є ціна з ПДВ (100%). Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Сортувальна лінія посилок з пропускною здатністю до 4000 од/год, з технологією «Put-To-Light» для ДОПП Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2023
ДК 021:2015: 42417300-5 — Конвеєрне обладнання
1 одиниця
Сортувальна лінія малих посилок з пропускною здатністю до 8000 од/год для ДОПП Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2023
ДК 021:2015: 42417300-5 — Конвеєрне обладнання
1 одиниця
Сортувальна лінія посилок з пропускною здатністю до 4000 од/год, з технологією «Put-To-Light» для ЦОП Львів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79069, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, 323
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2023
ДК 021:2015: 42417300-5 — Конвеєрне обладнання
1 одиниця
Сортувальна лінія малих посилок з пропускною здатністю до 8000 од/год для ЦОП Львів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79069, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, 323
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2023
ДК 021:2015: 42417300-5 — Конвеєрне обладнання
1 одиниця
Сортувальна лінія малих посилок з пропускною здатністю до 8000 од/год для ЦОП Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2023
ДК 021:2015: 42417300-5 — Конвеєрне обладнання
55 штуки
Додаткове (допоміжне) сортувальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2027
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
48 послуга
Послуги по технічному обслуговуванню сортувальної лінії посилок з пропускною здатністю до 4000 од/год, з технологією «Put-To-Light» для ДОПП Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2027
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
48 послуга
Послуга по технічному обслуговуванню сортувальної лінії малих посилок з пропускною здатністю до 8000 од/год для ДОПП Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2027
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
48 послуга
Послуга по технічному обслуговуванню сортувальної лінії посилок з пропускною здатністю до 4000 од/год, з технологією «Put-To-Light» для ЦОП Львів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79069, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, 323
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2027
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
48 послуга
Послуги по технічному обслуговуванню сортувальної лінії малих посилок з пропускною здатністю до 8000 од/год для ЦОП Львів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79069, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, 323
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2027
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
48 послуга
Послуга по технічному обслуговуванню сортувальної лінії малих посилок з пропускною здатністю до 8000 од/год для ЦОП Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2027
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
1 комплект
Запасні частини для негарантійних ремонтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2027
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
1 комплект
Комплект запасних частин для Сортувальна лінія посилок з пропускною здатністю до 4000 од/год, з технологією «Put-To-Light» для ДОПП Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2023
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
1 комплект
Комплект запасних частин для Сортувальна лінія малих посилок з пропускною здатністю до 8000 од/год для ДОПП Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2023
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
1 комплект
Комплект запасних частин для Сортувальна лінія посилок з пропускною здатністю до 4000 од/год, з технологією «Put-To-Light» для ЦОП Львів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79069, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, 323
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2023
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
1 комплект
Комплект запасних частин для Сортувальна лінія малих посилок з пропускною здатністю до 8000 од/год для ЦОП Львів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79069, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, 323
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2023
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
1 комплект
Комплект запасних частин для Сортувальна лінія малих посилок з пропускною здатністю до 8000 од/год для ЦОП Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2023
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в додатку 3 до документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі), Постачальник протягом 5-ти (п’яти) робочих днів після підписання Договору виставляє Покупцю рахунок на попередню оплату (аванс), в розмірі 70% (сімдесят) відсотків від загальної вартості Товару, визначеної згідно з п. 1-5 Специфікації 1, та вартості Запасних частин, визначеної в Специфікації 3, який Покупець зобов’язаний оплатити протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з дати отримання рахунку за умови отримання до дати платежу банківської гарантії повернення авансового платежу, зазначеної у розділі 7 цього Договору. Аванс 5 Робочі 70
Поставка товару Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в додатку 3 до документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі), остаточний розрахунок за поставлений Товар та Запасні частини здійснюється Покупцем впродовж 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання-передачі Товару за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) належним чином оформленої податкової накладної та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Оплата за Товар в частині додаткового (допоміжного) обладнання, зазначеного у п.6 - 16 Специфікації 1, та за Запасні частини, замовлені для відновлення Комплекту запасних частин Покупця (у разі використання Постачальником під час негарантійного ремонту Запасної частини з Комплекту запасних частин Покупця), здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару або Запасних частин, на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі Товару, за умови реєстрації Постачальником в ЄРПН належним чином оформленої податкової накладної та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Сума до сплати визначається як загальна вартість Товару або Запасних частин, зазначена у відповідному Акті приймання-передачі Товару. Оплата за Послуги здійснюється до 20 (двадцятого) числа місяця, наступного за звітним, в межах якого було надано Послуги, на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, складеного у порядку, передбаченому умовами Договору та, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН до дати оплати. Пiсляоплата 30 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає від учасника забезпечення пропозиції – банківську гарантію у вигляді електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Форма банківської гарантії наведена у Додатку 6 до документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення пропозиції: 822 868,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення пропозиції, банківські реквізити Замовника детально визначені в пунктах 2 та 3 розділу ІІI цієї документації. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником.

Сума забезпечення: 822868 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: банківська гарантія у вигляді електронного документу

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 3% (три) відсотки ціни Договору, з урахуванням умов п.п. 8.8.1. Договору. Детальна інформація щодо умов забезпечення виконання договору наведена у документації спрощеної закупівлі (вимогах до предмету закупівлі) та проєкті договору про закупівлю.
04 жовтня 2022 17:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2022 18:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2022 17:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2022 17:24
Рішення УО про внесення змін 04.10.22_сорт.обл.docx.p7s
04 жовтня 2022 17:24
Рішення УО про внесення змін 04.10.22_сорт.обл.docx
04 жовтня 2022 17:24
Документація спр.закупівлі (нов.ред.04.10.22)_Сортувальне обладнання.docx.p7s
30 вересня 2022 18:50
Документація спр.закупівлі (нов.ред. 30.09.22)_Сортувальне обладнання.docx.p7s
26 вересня 2022 17:00
Документація спр.закупівлі_Сортувальне обладнання.docx.p7s
04 жовтня 2022 17:24
Документація спр.закупівлі (нов.ред.04.10.22)_Сортувальне обладнання.docx
30 вересня 2022 18:50
Документація спр.закупівлі (нов.ред. 30.09.22)_Сортувальне обладнання.docx
26 вересня 2022 17:00
Документація спр.закупівлі_Сортувальне обладнання.docx
30 вересня 2022 18:50
Рішення УО про внесення змін 30.09.2022_сорт.обладнання.docx.p7s
30 вересня 2022 18:50
Рішення УО про внесення змін 30.09.2022_сорт.обладнання.docx
30 вересня 2022 18:50
Додаток 3 до документації. Проєкт Договору. Сорт.обладнання (нов.ред.).docx.p7s
26 вересня 2022 17:00
Додаток 3 до документації. Проєкт Договору. Сорт.обладнання.docx.p7s
30 вересня 2022 18:50
Додаток 3 до документації. Проєкт Договору. Сорт.обладнання (нов.ред.).docx
26 вересня 2022 17:00
Додаток 3 до документації. Проєкт Договору. Сорт.обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи що підтверджують кваліфікацію
Дата подання: 04 жовтня 2022 14:02
Дата відповіді: 04 жовтня 2022 15:00
Коллеги, доброго дня. Прохання передбачити в умовах підтвердження кваліфікації можливість додавати інші підтверджувальні документи, специфікації, договора, протоколи тестування тощо.
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатом розгляду поставленого запитання повідомляємо, що в документацію спрощеної закупівлі будуть внесені відповідні зміни. Слідкуйте, будь ласка, за змінами до закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ" 163 750 730,00
UAH з ПДВ
163 750 730,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 листопада 2022 17:19
Пропозиція_22_UIS_УП_signed.pdf
02 листопада 2022 14:30
Електронний підпис
02 листопада 2022 14:28
Пропозиція_22_UIS_УП_кор.pdf
19 жовтня 2022 23:24
Електронний підпис
19 жовтня 2022 23:02
Витяг_2210.pdf
19 жовтня 2022 22:58
Уставные_УИС.pdf
19 жовтня 2022 22:58
Пропозиція_УІС_УП.pdf
19 жовтня 2022 22:58
Опис Статуту.pdf
12 жовтня 2022 12:20
Електронний підпис
12 жовтня 2022 12:19
220282_DKBO_____ нтія_fin.pdf (1) (1).p7s
12 жовтня 2022 12:19
Letter EMEX UIS.pdf
12 жовтня 2022 12:19
ЄДРПУ.pdf
12 жовтня 2022 12:19
Протокол.pdf
12 жовтня 2022 12:19
Уставные_УИС_2021.pdf
12 жовтня 2022 12:19
Довідка.pdf
12 жовтня 2022 12:19
Банківська ліцензія.pdf
12 жовтня 2022 12:19
220282_DKBO_____ нтія_fin.pdf (1) (1).p7s
12 жовтня 2022 12:19
Silpo_spec2.pdf
12 жовтня 2022 12:19
220282_DKBO_____ нтія_fin (1).pdf
12 жовтня 2022 12:19
Технічна Специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ"
#40016414
Переможець 163 750 730,00
UAH з ПДВ
14 жовтня 2022 12:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 жовтня 2022 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ"
#40016414
163 750 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2024 19:33
АПП104 24062024.pdf зміни до договору
27 червня 2024 19:33
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 11:38
DU1 TOV UKRAINSKI INTELEKTUALNI SYSTEMY.zip зміни до договору
21 листопада 2022 11:37
Електронний підпис укладений
04 листопада 2022 12:16
Договір №031122-05 УКРАЇНСЬКІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ -010466-a. Сорт.обладнання (нов.ред.).docx.pdf укладений
04 листопада 2022 12:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до пункту 9.7. Договору Сторони домовились про внесення змін до умов Договору, які не є істотними. Враховуючи технічні можливості майданчика, для публікації додаткової угоди було обрано опцію: покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 031122-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна курсу валюти
Номер договору про закупівлю: 031122-05
Договір:
Номер додаткової угоди: Акт приймання-передачі товару №104
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML